Arkadaşlar sizce şimdi ben bu ek paketi alsam kullanamaz mıyım yani boşuna mı almış olurum?

Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi bayramlar diliyorum, bayramınız kutlu olsun. Ben Türk Telekom faturalı hat kullanıyorum, normalde 30 GB internet paketim var ama bana yetmiyor çünkü çok YouTube izliyorum, bu yüzden hemen bitiyor. Ben de geçen hafta Türk Telekom mobil uygulamasından ek paketler kısmında aylık 255 TL'ye sınırsız YouTube paketi satın aldım ama 2 gün sonra falan yanlışlıkla uygulamada paket içeriğine bakarken elim değdi ve paket iptal edildi. Sonra mesaj geldi, paketiniz iptal edilmiştir, kalan kullanımlarınız varsa fatura dönemi sonuna kadar kullanabilirsiniz diye yazıyordu mesajda. Ama ben şimdi Türk Telekom mobil uygulamasından başka bir ek paket gördüm, o da ismi aylık yeni nesil sınırsız izle diye bir paket, onun fiyatı hem 325 TL hem de sadece YouTube uygulamasını değil Netflix, Blu TV, Tivibu Go ve Bein Connect gibi geniş platformlarda kullanım amacı sunuyor. Arkadaşlar sizce şimdi ben bu aylık yeni nesil sınırsız izle ek paketi alsam YouTube için kullanamaz mıyım, yani boşuna mı almış olurum?

Arkadaşlar sizce şimdi ben bu ek paketi alsam kullanamaz mıyım yani boşuna mı almış olurum?
Cevapla