Kız arkadaşım ben erkekle buluşunca neden sürekli arayıp yazıyor, kıskançlık mı?

Benim bir tane kız arkadaşım var, ben ne zaman bir erkekle buluşsam ve bunu ona söylesem, o kişiyle buluştuğumda beni sürekli arıyor ve yazıyor. Bunun sebebi ne olabilir?
Kız arkadaşım ben erkekle buluşunca neden sürekli arayıp yazıyor, kıskançlık mı?
Cevapla