İlişki düşünmediğim mesajlaştığım kızı çok kıskanıyorum, neden ya?

Birbirmize uymuyoruz ama sohbeti güzel. İlgili bazen geç yazıyor, ama ödüm kopuyor başkalarına ilgi duyar diye, az önce büyük kaygı yaşadım acaba biri var mı diye 😑 neden böyle oluyor bana, nasıl kendimi toparlayabilirim?

İlişki düşünmediğim mesajlaştığım kızı çok kıskanıyorum, neden ya?
Cevapla