Sürekli uzak mesafe ve yalnız insanlara mı çekiliyorum, neden hep böyle ilişkiler buluyorum?

Tam diyorum iyi hoş ama uzak mesafe oluyor. Sonra fark ediyorum ki bu kişi hep yalnızmış, kimseler olmamış hayatında uzun süre. Ben yoklukta mı gidiyorum ya hep uzak mesafe ilişkisi buluyorum. Burada bulduklarım da hep kısa, yaşlı geliyor bana :(

Sürekli uzak mesafe ve yalnız insanlara mı çekiliyorum, neden hep böyle ilişkiler buluyorum?
Cevapla