Sürekli uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum çok yorucu ve neden böyle ilişkilerim oluyor?

aynı şehirde aynı ülkeden biri ile konuşup ısınamıyorum asla ama uzaktan biri ile konuşunca ısınma oluyor tabi herkesle değil ama bilmiyorum etrafımdakiler de böyle bi yorum yaptılar yanında olanlarla denesen diye. Psikolojik rahatsızlığım mı var anlamıyorum şey gibi mesela kaçıngan bağlanma

Sürekli uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum çok yorucu ve neden böyle ilişkilerim oluyor?
Cevapla