Arkadaşlar sizce babam bana kızmakta haklı mı?

Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar ben öğrenciyim bu yıl üniversite sınavına hazırlanıyorum ve YouTube çok kullanıyorum evimizde internet yok ve ben günde 3-4 saat falan YouTube'dan ders videoları izliyorum bu yüzden abim 3 ay önce kendi adına olan hattımı faturalı yaptı en düşük tarife 265 TL'lik 30 GB internetim var ama bana yetmiyor üstelik sosyal medya Instagram Tiktok falan da kullanmıyorum buna rağmen 15 günde internetim bitiyor ben de bu yüzden geçen ay internetim bitince ben de ek internet paket aldım hattıma bu yüzden bu ay fatura 750 TL gelmiş babama söyledim babam bana kızdı ve bağırdı banane ben ödemeyeceğim hattın kapansın umrumda değil dedi sonra babam abime sen öde ben ödemiyorum dedi ama abim benim de param yok baba ödeyemem dedi sonra babam bana ya senin internetin 30 GB değil mi ne çabuk bitiyor ya falan diye söylendi sonra baba ben ne yapayım o kadar YouTube'dan ders videosu izliyorum YouTube da çok internet harcıyor dedim. Arkadaşlar sizce babam bana kızmakta haklı mı?

Arkadaşlar sizce babam bana kızmakta haklı mı?
Cevapla