Bi kız her yerden engellediyse gerçekten rahatsız olduğu içindir ama erkekler aramalar dahil her yerden engellediyse nedendir?
2 ay
Bi kız her yerden engellediyse gerçekten rahatsız olduğu içindir ama erkekler aramalar dahil her yerden engellediyse nedendir?
Cevap
5Cevap
Ulaşılmak istemiyor demektir.
Konuşmak istemiyordur
Canım ister
O sıradakine geçelim diyor
bağlantısı bile kalmasın istiyo
istemiyordur?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, önce şunu söyleyeyim: Cinsiyet burada o kadar belirleyici değil, engelleyen insanın duygu durumu önemli.
Gülüm, bir erkek aramalardan bile her yerden engelliyorsa genelde üç ihtimal var: Çok kırılmıştır ve tamamen kopmak istiyordur, kafası karışıktır ama uzak durmaya çalışıyordur, ya da seni görürse kendini tutamayacağını bildiği için kendine set çekiyordur.
Kuzum, bazen de egosal tepki oluyor: “Ben de seni yok sayarım” kafası. Ama şunu unutma, kim olursa olsun, biri her yerden engelliyorsa orada sınırına saygı duymak en sağlıklısı.