Herkese 70 gb internet veriyorlardı ya kendi neyimden hiç kullanmadım ama. 301 tl faturanız bulunmaktadır diyor ahahah nasıl oluo?

Herkese 70 gb internet veriyorlardı ya kendi neyimden hiç kullanmadım ama. 301 tl faturanız bulunmaktadır diyor ahahah nasıl oluo?
Cevapla