İnternet & Teknoloji 3 yıldır vodafondayım adam bana 12gb internet 1000dak 135tl diyır, yeni felene 16gb int 1000dak 105tl, ulan biz 3 yıldır müşterini? Richardgör Takip Et Master Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu nasıl muamele, bırakıyorum bu keriz avcılarını Güncellemeler+1 yıl Yani eski müşteriyi öp, eski müşteri de keriz, hadi len 3 yıldır vodafondayım adam bana 12gb internet 1000dak 135tl diyır, yeni felene 16gb int 1000dak 105tl, ulan biz 3 yıldır müşterini? Cevapla İnternet Soruları Müşteri Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Vodafone pişmanlıktır.. bu yüzden de turkcelle geçmiştim. 1 2 Yorumla Richardgör +1 yıl yaw ben memnunum da sıkıntı faturaya niye yeni gelenden daha çok ödeyeyim, müşteri bağlılığı olma ki o zaman Richardgör +1 yıl gider bimcelden alırım ne olacak o da türk telekom
kaz-ayagi Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl ay sonuna benimde taahhütum bitecek arıyorlar ama açmıyorum 200+ fatura kitleyecekler muhtemel 😅 0 13 Yorumla Richardgör +1 yıl Beni de 1 aydır arıyorlar açmıyorum şimdi inadına fazla para da olsa başka operatöre geçeceğim Yorumla kaz-ayagi +1 yıl daha avantajlı bir yer varsa taşı tabiisi ama bunların hepsi ayni Yorumla Richardgör +1 yıl Bimcell 105tl, 750dak 15gb 250sms Yorumla Richardgör +1 yıl Bir iki ay takılır sonr yeni müşteri gibi geri giderin dip fiyta Yorumla Richardgör +1 yıl Bizde uyandık artık😄😄😄 Yorumla kaz-ayagi +1 yıl dk sms çöp zaten. TT alt yapısını kullanıyor zaten ama ben taşımakla uğraşır mıyım sanırım uğraşmam😅 Yorumla Richardgör +1 yıl Ne olacak 5 dak iş Yorumla Richardgör +1 yıl Maksat ders vermek vodafona Yorumla kaz-ayagi +1 yıl cesur yürek seni dhdhdh adamlar deprem bölgesinde rezalet bir iş çıkardılar devlet bile bir şey yapmadı Yorumla Richardgör +1 yıl Ben çok prensipliyim kusura bakmasınlar kuruş vermem bunlara Yorumla Richardgör +1 yıl Bugün tekefonda zaten dedim yeni gelene 3 lir biz de keriziz 5 lira, öyle saçmalık mı olur dedim Yorumla kaz-ayagi +1 yıl mantıklı 189lira yeni fatura %100 artış 😅 Yorumla Richardgör +1 yıl 65 ödüyorum aynı özellikte 150 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. Gec turkcelle rahatla 15 GB 1000 dk 250 SMS 190 tl 0 10 Yorumla Richardgör +1 yıl 105 e varken niye 190 vereyim😄😄türkcell mi öpsün bi de😄😄 Yorumla Richardgör +1 yıl Vodafonda 18gb 200üdak 250sms 150tl Yorumla flaneurx +1 yıl https://youtu.be/AvQnBO0OZIQ Yorumla Richardgör +1 yıl Aradaki 50tk yi bu keko için mi veriyoruz Yorumla flaneurx +1 yıl Hayir her yerde çektiği icin Yorumla Richardgör +1 yıl ben çekmediği yerlere gitmiyorum:)))))) Yorumla flaneurx +1 yıl Ya gidersen Yorumla Richardgör +1 yıl gidersem çekmeyi verir Yorumla flaneurx +1 yıl Ya sana ulaşamazlarsa Yorumla Richardgör +1 yıl Ukşamazlar Yorumla
Mari_ Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Haftalık Çarkıfelek oluyor onda çevir hediye gelsin😄 0 5 Yorumla Richardgör +1 yıl Geliyorda kullanmıyorum ki o kadr Yorumla Richardgör +1 yıl Yok yok osurtucam o vodafonu Yorumla Mari_ +1 yıl Türk Telekom 15 GB 750 dk 105 TL, bence gayet iyi Yorumla Richardgör +1 yıl Bimcell ana aynı oraya geçicem zaten😄😄 Yorumla Mari_ +1 yıl Bende geçicem😄 Yorumla
ParlayanGüness Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 39% +1 yıl Normal degil mi ilk oldugunda sende oyle degil miydin 0 2 Yorumla Richardgör +1 yıl Değil aptal mıyız biz Yorumla Richardgör +1 yıl Çıkarım bir ay sonra geri gelirim bende ucuzdan girerim Yorumla
mint__yesili Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Niye oyleymis 0 13 Yorumla Richardgör +1 yıl Herhalde eski müşterileri öpün kampanyasına girdik😅 Yorumla Richardgör +1 yıl İyice gıcık kaptım vodafona Yorumla mint__yesili +1 yıl Turkcele gec Yorumla Richardgör +1 yıl O en pahalısı Yorumla Richardgör +1 yıl Türk telekoma geçerim Yorumla mint__yesili +1 yıl Turkcel pahalı mi Yorumla Richardgör +1 yıl Acaip😄 Yorumla mint__yesili +1 yıl Hii mm Yorumla Richardgör +1 yıl Şu anda 15gb sınırsıza 65tl ödüyorum Yorumla Richardgör +1 yıl Türkcellde aynısı 250tl Yorumla mint__yesili +1 yıl Sen de hicbirseyi begenmiyon🤣😂 Yorumla Richardgör +1 yıl Olur mu ucuz olsun beğenicem Yorumla mint__yesili +1 yıl 😃😀 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Vodafone pişmanlıktır.. bu yüzden de turkcelle geçmiştim.
yaw ben memnunum da sıkıntı faturaya niye yeni gelenden daha çok ödeyeyim, müşteri bağlılığı olma ki o zaman
gider bimcelden alırım ne olacak o da türk telekom
ay sonuna benimde taahhütum bitecek arıyorlar ama açmıyorum 200+ fatura kitleyecekler muhtemel 😅
Beni de 1 aydır arıyorlar açmıyorum şimdi inadına fazla para da olsa başka operatöre geçeceğim
daha avantajlı bir yer varsa taşı tabiisi ama bunların hepsi ayni
Bimcell 105tl, 750dak 15gb 250sms
Bir iki ay takılır sonr yeni müşteri gibi geri giderin dip fiyta
Bizde uyandık artık😄😄😄
dk sms çöp zaten. TT alt yapısını kullanıyor zaten ama ben taşımakla uğraşır mıyım sanırım uğraşmam😅
Ne olacak 5 dak iş
Maksat ders vermek vodafona
cesur yürek seni dhdhdh adamlar deprem bölgesinde rezalet bir iş çıkardılar devlet bile bir şey yapmadı
Ben çok prensipliyim kusura bakmasınlar kuruş vermem bunlara
Bugün tekefonda zaten dedim yeni gelene 3 lir biz de keriziz 5 lira, öyle saçmalık mı olur dedim
mantıklı 189lira yeni fatura %100 artış 😅
65 ödüyorum aynı özellikte 150
Gec turkcelle rahatla
15 GB 1000 dk 250 SMS 190 tl
105 e varken niye 190 vereyim😄😄türkcell mi öpsün bi de😄😄
Vodafonda 18gb 200üdak 250sms 150tl
https://youtu.be/AvQnBO0OZIQ
Aradaki 50tk yi bu keko için mi veriyoruz
Hayir her yerde çektiği icin
ben çekmediği yerlere gitmiyorum:))))))
Ya gidersen
gidersem çekmeyi verir
Ya sana ulaşamazlarsa
Ukşamazlar
Haftalık Çarkıfelek oluyor onda çevir hediye gelsin😄
Geliyorda kullanmıyorum ki o kadr
Yok yok osurtucam o vodafonu
Türk Telekom 15 GB 750 dk 105 TL, bence gayet iyi
Bimcell ana aynı oraya geçicem zaten😄😄
Bende geçicem😄
Normal degil mi ilk oldugunda sende oyle degil miydin
Değil aptal mıyız biz
Çıkarım bir ay sonra geri gelirim bende ucuzdan girerim
Niye oyleymis
Herhalde eski müşterileri öpün kampanyasına girdik😅
İyice gıcık kaptım vodafona
Turkcele gec
O en pahalısı
Türk telekoma geçerim
Turkcel pahalı mi
Acaip😄
Hii mm
Şu anda 15gb sınırsıza 65tl ödüyorum
Türkcellde aynısı 250tl
Sen de hicbirseyi begenmiyon🤣😂
Olur mu ucuz olsun beğenicem
😃😀