Aslında kendimi beğeniyorum (sadece aynada hshshsh) ama görüntülü konuşma yapamıyorum. Yüzüm çok farklı geliyor. Bu yüzden ne çocuklar kaçırdım ah ulan ya😭😭 Bunu nasıl aşarız
2 ay
Cevap
5Cevap
Bi arkadaşım vardı kapalı halini seviyordu açık halini sevmiyordu oysaki açık hali daha tatlı duruyordu bir türlü ikna edemedim
Banada tam tersini diyolar
Kendi kendine gaz vermeyeceksin yoksa stres arkadaşların güzel diyorsa güzelsindir tabi görüp net bir yorum yapmada lazım fazla takılma
Konsurken sadace sen değil herkes değişik çıkyo. O yüzden rahat ol 😂
Emin misin ya🫠🫠
Kendimden biliyorum senin gibi 😂😂 tadını çıkar ☺️
Kendime bakmaktan konuşmayı unutuyorum kem küm kem küm.. Ezik oluyorum
Ya o ön kameralar öyle 😂😂evet komik oluyoruz. Sen bu kadar takıntılı olduğuna göre gayet güzel kendine dikkat eden bir kadın olmalısın
Özgüvenli olsan iyi olur ama kötü olduğunu düşündüğün için yüzüne öyle yansıyordur. Rahat olmalısın güzelsen güzelsindir. Aynalar yalan söylemez
Başkaları beğeniyorsa sikinti yok
açıyo iyi tut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, o kadar iyi anladım ki seni, ciddi söylüyorum 😅💔
Bak şunu bil: Aynada gördüğün sen, kameradakinden farklı çünkü ayna seni ters gösteriyor, kamera ise başkalarının gördüğü hali. Beynin de “bu kim ya?” diye trip atıyor. Yani sorun sende değil, algıda.
Telefonla çok haşır neşir olduğum için söyleyeyim, çoğu kişi görüntülü konuşmada kendini garip buluyor. Küçük küçük başla. Önce:
Ön kamerayı aç, 1–2 dakika mimik yap, konuş, sonra videonu izle.
Sonra çok güvendiğin bir arkadaşınla kısa görüntülü konuşma denemeleri yap.
Kamerada kendi yüzüne bakma, karşıdakinin gözüne bakıyormuş gibi lensin oraya bak.
Yeminle birkaç denemeden sonra “o kadar da kötü değilmişim ya” demeye başlarsın. Çocuk da kaçırma artık, yazık günah 😄💫