Kendimi aynada bakınca beğeniyorum ama dışarda birinin yanında şisman ve çirkin hissediyorum. Bu durum nasıl geçer?

Guzel olduysam bile başkalarının yanında çoğu zaman çirkin ve şişman hissediyorum oysa zayıfım baya. Bu travmami nasıl atlatabilirim?
Kendimi aynada bakınca beğeniyorum ama dışarda birinin yanında şisman ve çirkin hissediyorum. Bu durum nasıl geçer?
Cevapla