İnsanlarımız 5G yi istemiyor sağlığa zararlı diye?

Ülkemiz 4.5G'de kaldı, bu teknoloji geriliğidir, bi internetin niye sağlığa zararlı olsun🤦‍♀️, Çin 10G'ye geçti, bizim insanlar 5G'ye geçmeyelim sağlığa zararlı diyorlar, lan dünyada en yavaş internete sahip olan ülke biziz, internet hızlansın en azından bi tık yardımcı olur internetin hızlanmasına, bu insanlar neden aklı olmadan konuşuyor🤦‍♀️
İnsanlarımız 5G yi istemiyor sağlığa zararlı diye?
Cevapla