13 yaşında çocuk telefonu elinden alındığı için evden kaçmış! Bu yeni nesil neden böyle?

Ailesi telefonunu elinden aldı diye evden kaçmış bu nasıl cesaret, daha çocuksun Allah korusun başına bir iş gelir ortalık çok kötü 😭 bizim zamanımızda telefon yoktu yaygın değildi yani onun yaşındayken annem bir kere bilgisayarıma el koydu çıktım akşam vakti arkadaşıma gittim sohbet ettim döndüm kız 2 bina ötede o kadar yakın korktum uzaklaşmaya ve kız günlerdir kayıpmış Allah'ım ne olur sağ salim bulunsun onun yaşına döndüm bir an yaşım 30

13 yaşında çocuk telefonu elinden alındığı için evden kaçmış! Bu yeni nesil neden böyle?
Güncellemeler
3 ay
Kız bulunmuş çok şükür, sağlığı yerinde bi evde saklamış bu konu hakkında soruşturma başlatılmış
13 yaşında çocuk telefonu elinden alındığı için evden kaçmış! Bu yeni nesil neden böyle?
Cevapla