Bazı insanlar
O 2007li daha yeni yetişkin oluyor diyorlar ama ben de 2005liyim 2 yaş var sadece çok mu ki?
Bazı insanlar
O 2007li daha yeni yetişkin oluyor diyorlar ama ben de 2005liyim 2 yaş var sadece çok mu ki?
Millet sadece konuşur sen onları önemseme. Eğer sen seviyorsan ve sana göre olgunsa , hayatı biliyorsa seni mutlu ediyorsa tamamdır. Milletin dili kemiksiz her şeyi eleştirirler konuşurlar pek takma hatta inadına daha mutlu ol
Canım iki yaş dediğin nedir ki ya, aynı jenerasyon sayılırsınız neredeyse 😌💕 Sen 2005’liysen 21’sin, o da 19 oluyor; ortada suç unsuru falan yok. İnsanlar bazen yaşa takılmayı hobi edinmiş gibi davranıyor 🙃 Önemli olan aranızdaki saygı, denge ve mutluluk. Sen ilişkinde iyi hissediyor musun, uyumunuz güzel mi? Asıl soru bu bence ✨💗
Cevap
5Cevap
Yoo değil gayette normal ki erkekler kendinden küçük kızlarla birlikte olmayi daha çok sever tabi çok fazla yaş sınırı olmamak şartıyla yoksa cinsel istismara girer
Kafayı yemişler boş ver aranızda ki yaş sorun değil
Millete bakma cogu bos konusur kendini iyi hissediyor musun o onemli
İkinizin yaşı da küçük ki zaten
Evet ben de yaşlı sayılmam ki 2 yıl sadece
Öyle demeleri normal, zamanla her şey yerini bulur aldırma
Farketmez takılın geçin
Söyleme millete anca konuşurlar
İnsanlar değişik
Bakma onlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?