Sosyal medyada kadınların çıplaklık odaklı paylaşımları ve 90lar üslubu arasındaki fark hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yaşım 41. Profesyonel fotoğrafçılık reklam ve medyada 30 yılım var bilinçli. Moda çekiminde büyüdüm. Yürümeye başlar başlamaz stüdyoda oyun parkına almışlardı beni 3 metre ötede babam TR ve Avrupa güzelleri ile çekim yapıyordu. O yüzden benim için gayet sıradan bir şey kadın görseli. Daha ergen değildim duygu beslemeden çekim yapmak nedir öğrendim. Zaman geçtikçe asistan ve 18'den sonra çekim yapan oldum. Magazinde çalıştım dergilerde. Ancak günümüzdeki bu çıplaklığı anlamıyorum. Kadının bedeni üzerinden kendini ifade etmesini. Eskiden bir üslup vardı, farklı bir destur vardı. Şimdi her şey ortada. Okumuş insanlar bile bunu yapıyor. Psikiyatrist, öğretim görevlisi, doktor, öğretmenler var bolca böyle pozlarla hesaplara sahip. Benim çocuğum yaşında bir sürü üye var burada. Benim çocuğumun hesabına atamayacağı pozu öğretmeni veremez. Benim öğretmenlerim öyle değildi. Kapansın demiyorum ama 90'lar güzelliğini istiyorum ben. Akıl fikir, hayata katkı odaklı şeyler.

Zor olmamalı bence

Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
3 ay
Güncel
Güncellemeler
3 ay
Kimse yok mu
Sosyal medyada kadınların çıplaklık odaklı paylaşımları ve 90lar üslubu arasındaki fark hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla