Sosyal medyadaki ”kadınları tavlama” sayfaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gördükçe sinirlerim bozuluyor. Ulan kadınlar kim ki, birde onları tavlamakla uğraşıyoruz? Konuşursun, samimiyet kurarsın; olursa amenna, olmazsa hayatına bakarsın. Yok rol yap, yok şöyle davran, yok şöyle mesaj at... Bu şahsiyetler yüzünden kadınlar, erkekleri ciddiye almıyorlar... Düşünsenize, ”erkekleri tavlama” adı altında tonlarca sayfa açan kadın ve o sayfaları takip edip, birde o sayfaların çıkardığı kitapları alan kadınlar olduğunu... Bu durumda biz erkeklerin de bir tarafları kalkar haliyle...
Sosyal medyadaki ”kadınları tavlama” sayfaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla