Yabancı ülkelerde güvenlik kameraları neden az var?

Bir kaybolan bir daha ortaya çıkmıyor yabancı ülkelerde ama Türkiye'de kaybolanların çoğu ölü ya da diri bulunuyor, kamera çok var bizde çünkü

Yabancı ülkelerde güvenlik kameraları neden az var?
Cevapla