32 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı; flört ve mesajlaşma ilişkilerini neden beceremiyorum?

Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ve çok büyük eksiklik olarak görüp kendimi eksik hissediyorum. Buna rağmen sanaldan uğraşmama rağmen sohbet ilerlemiyor. Örneğin burdan tanışıp telegrama ve ya WhatsApp a geçiyoruz ama yürümüyor. En fazla iki gün sonra bitiyor. Bu hem sohbet etmeyi bilmemekten kaynaklı hemde konuşasım gelmiyor hemen bi boşvermişlik geliyor. Sanki elde etmişim gibi hevesim gidiyor. Ama en çokta depresyon anksiyeteden dolayı enerjim olmadığı için yürümüyor ama telegram WhatsApp öncesi neden bu enerji varken sonrası olmuyor. Sebebi ne

32 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı; flört ve mesajlaşma ilişkilerini neden beceremiyorum?
Cevapla