Eskiden mesaj kutum doluydu 30 a geldiğimden beri tık yok. Erkekler genel olarak mı artık yazmıyor 30 olduğum için mi?

Eskiden mesaj kutum doluydu 30 a geldiğimden beri tık yok. Erkekler genel olarak mı artık yazmıyor 30 olduğum için mi?
Cevapla