Mesajı görüp cevap vermeyen ya da sadece emoji atan biri ne düşünür, ne hissetmiş olur?

Mesajı görüp cevap vermeyen ya da sadece emoji atan biri ne düşünür, ne hissetmiş olur?

29 Aralık 2025 Pazartesi 22.34

Güncellemeler
5 ay
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Mesajı görüp cevap vermeyen ya da sadece emoji atan biri ne düşünür, ne hissetmiş olur?
Mesajı görüp cevap vermeyen ya da sadece emoji atan biri ne düşünür, ne hissetmiş olur?
Cevapla