• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Mesajınıza sadece emoji ile cevap veren birine geri dönüş yapar mısınız?

YoğurtluCikolataa
YoğurtluCikolataa Takip Et
Guru Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
87
Yapay Zekaya Sor

Yazdığınız mesaja emoji ile karşılık veren birine tekrar yazar mısınız? Sohbet benim için bitmiştir he

Mesajınıza sadece emoji ile cevap veren birine geri dönüş yapar mısınız?
Mesajınıza sadece emoji ile cevap veren birine geri dönüş yapar mısınız?
Cevapla
Emoji Soruları Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Tatmınator89
    Tatmınator89 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 84%
    +1 yıl

    Bu kişinin derecesine ruh haline göre değişir 1 defa olunca amenna zaten demek istediği anlaşılır ama alakasız emoji veya sürekli olan şey ise orada nokta konulur ne cevap verilir ki ee daha daha nasılsın havalar nasıl demek kadar saçma gelir 😁

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sohbetin türüne göre değişiyor ya bazen oluyor emojiden başka bir şey atamıyorsun. Ama eğer cevap vermesine olanak sağladığım bunu beklediğimi alenen belli ettiğim bir şeye emoji attıysa kılımı kıpırdatmam onun için artık. Arkadaşlığımı bile haketmez ondan sonra kiii benim kadın erkek arkadaşlığım bile aratıyor yanlışlıkla aradım ya falanlar filanlar 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • SenacCc
    SenacCc Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 394 cevap paylaştı.

    Amaann ikizimmm ben lütfetmişim o aşamaya girişimde bulunmuşum bana sadece emojiyle cevap vercek adamınnn , neyse shdjfj sektirsin gitsin deriz biz kısaca , bizi biliyonn biz gelemeyiz öyle şeylereeee the bacımmm🤝🏻💅🏻😜😎

    1
    5 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Her zamaan 😀🥳

      Yorumla
    • İlkkemal
      İlkkemal
      +1 yıl

      Güzel aferim size her Zaman takilin

      Yorumla
    • SenacCc
      SenacCc
      +1 yıl

      Bu kim gı sjdj

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Ne bilim gı hsjsksjjs

      Yorumla
    • SenacCc
      SenacCc
      +1 yıl

      Karahanlı sadakatimizi tebrik ediyor sjdjfj

      Yorumla
  • BİLALİm0138
    BİLALİm0138 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani dediğin söylediğim şeye göre değişiyor emoji ile cevap vermesi nasılsın iyi misin sorusuna güler yüzle cevap yani emoji atarsa sorun yok ama bugünüm çok kötü geçti başında böyle böyle şeyler geldi deyip anlatıp da ağlayan emoji atarsa sıkıntı ne oldu nasılsın şu an iyi misin diye sorması gerekiyor emoji çok kullanmayı tercih etmiyorum kullanmayın ya

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

69

Cevap

59

Cevap

  • MrConfused
    MrConfused Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 676 cevap paylaştı.

    En nefret ettiğim şey ve kesinlikle yanıt vermem

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    Karşımda ki kişinin kim olduğuna göre değişir

    0
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgilim/eşim emoji ile cevap yazarsa ben yine yazmaya devam ederim bu onunla benim aramdaki iletişime bağlı olur.. Diğer insanlar emoji gönderdiklerinde ise eğer çok gerek varsa o emojinin aynısından, mesafeli olduğum biriyse hiçbir mesajla bile karşılık vermeden iletişimi tamamen bitiririm kesinlikle..

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Sohbeti bitirme emojisidir o.

    😂😂

    😃😃

    Hmm

    Hee

    İyi

    Tamam

    Peki

    Bunlar varsa sohbet bitmiştir geçmiş olsun 😂

    0
    1 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • satyagrahaa
    satyagrahaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben insanları niyetlerine göre değerlendiriyorum. Bildiğim sevdiğim biriyse, görüldü atsa da yazmaya aramaya devam ederim😅 samimi biri değilse cevap vermem, daha fazla yazmam.

    0
    4 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Canım ciğerim dediğim emoji atsın ben her sekilde yazarım, farazi konusuyorum flört ya da tanısma evresi gibi dişünebiliriz 😀

      Yorumla
    • satyagrahaa
      satyagrahaa
      +1 yıl

      Dönüp yüzüne bakmam bidaha yazana kadar 🤣

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Adam olana çok bile erkekler kapatılsın 😂😂

      Yorumla
    • satyagrahaa
      satyagrahaa
      +1 yıl

      Kapatılsın. Hiç birini sevmiyorm😅

      Yorumla
  • Yalnızız77
    Yalnızız77 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 110
    +1 yıl

    MiraKural (Şerife) sana hakkımı asla helal etmiyorum sadece arkadaş kalalım demiştim. Umarım bir gün öyle bir pişman olursun ki asla geçmesin ve karşına çıkan herkes seni terk eder seni Allaha havale ediyorum yaşattığını yaşamadan ölme zaten ilahi adalet şaşmaz. Ben sana hiçbir zaman kötü bir şey yapmadım düşünmedim de bunu bil.

    0
    4 Yorumla
    • Yalnızız77
      Yalnızız77
      +1 yıl

      YoğurtluCikolataa hanım sizden de özür diliyorum buraya yazmak istemezdim sorunuzun altına ama mecbur bıraktı kusura bakmayın tekrar.

      Yorumla
    • Yalnızız77
      Yalnızız77
      +1 yıl

      Tabi görür mü bilmem ama yazdım. Kusura bakmayın çok üzmüştü beni

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      tm

      Yorumla
    • Yalnızız77
      Yalnızız77
      +1 yıl

      Çok teşekkürler

      Yorumla
  • Manasızdidik
    Manasızdidik Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu bir kerelik bir durumsa sorun yok ama sık olmaya başladıysa ve sonrasında sana hiç adım atmıyorsa, uzaklaşmak iyi olabilir , istiyorsa gelir zaten

    0
    1 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Kendim için sormuyorum ya genel sordum. Mesela flört aşamasında emoji atmak gibi

      Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    İki kelime yazacak kadar değerim yoksa bırak emojiye geri dönmeyi nokta bile koyup göndermem, sonradan yazsada ben yazmam bir şey cevap vermem ön izlemeden okur silerim.

    1
    0 Yorumla
  • Eymenm16
    Eymenm16 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Emojiler aslında yazışmada makul bir şekilde kullanılırsa yazışmanın en büyük dezavantajını aşmış olursunuz o da duyguları aktaramamak. İletişimin yüzde ellisinden fazla yüz ve vücut dilinden oluşur. Emojiler bu kısmı karşılar bir miktar.

    Ama yine de abartmamak lazım😜

    1
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.

    sadece emoji atıyorsa konuşmayı bitirmek istiyor demektir. belki işi var belki de başka bir sebebi var. sebep ne olursa olsun bitirmek istiyorsa uzatmam. ben de bir emoji ararım. 😅

    0
    0 Yorumla
  • pıtırcıkselin
    pıtırcıkselin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben severim ya kullanırım neden böyle karşısınız ki daga samimi oluyor. Erkekler trip atarken 👍🏻 bunu kullanıyor mesela iyy

    1
    3 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Ona da cevap vermem allah askına 👍 bu neyyy. Kız/erkek içinde emojiyle cevap verilmez görgü kuralıdır bence 😵‍💫

      Yorumla
    • pıtırcıkselin
      pıtırcıkselin
      +1 yıl

      Bencede ya

      Yorumla
    • pıtırcıkselin
      pıtırcıkselin
      +1 yıl

      Ben öyle olunca 👌🏻 bunu atıyorum nahsjdhdj

      Yorumla
  • ahmetfly
    ahmetfly Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir iki kez emoji ile cevap veriyorsa sıkıntı yapmam ama her mesajıma emoji ile cevap veriyorsa beni onemsemiyor diye düşünür uyarırim yine devam ediyorsa engellerim

    0
    0 Yorumla
  • Jfjdjdjdkdjdn
    Jfjdjdjdkdjdn Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    moduma göre değişir bazen ben de yazacak bir şey bulamadığım için emoji atıyorum abartmamak gerek çok da bu tarz şeyleri

    1
    0 Yorumla
  • bahtsızromeo
    bahtsızromeo Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    samimiyet durumuna göre değişir ama bu durum sürekli tekrarlıyorsa bir daha yazmam ya da kendisi yazdığı zaman aynı şekilde cevap veririm

    1
    0 Yorumla
  • BeyazMamba
    BeyazMamba Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 495 cevap paylaştı.

    Öyle deme bence.

    Bazen bir emoji, kelimelerden çok daha fazlasını ifade edebilir. 😇🙃🤗

    0
    0 Yorumla
  • MiraKural
    MiraKural Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Eğer karakterini biliyorsam ve sohbeti bitirmek değil de sadece tepkisini göstermek için attığından emin isem geri dönüş yaparım

    0
    7 Yorumla
    • Yalnızız77
      Yalnızız77
      +1 yıl

      İstek için teşekkürler kabul ettiğiniz için. Mesaj atamadım xperim yetmedi ondan buraya yazdım. Siz mesaj atabiliyor musunuz?

      Yorumla
    • MiraKural
      MiraKural
      +1 yıl

      @Yalnızız77 konuşmak istediğin bir konu mu vardı

      Yorumla
    • Yalnızız77
      Yalnızız77
      +1 yıl

      Evet sorun olmazsa

      Yorumla
    • MiraKural
      MiraKural
      +1 yıl

      @Yalnızız77 burada şöyle konuyu ona göre yazarım

      Yorumla
    • Yalnızız77
      Yalnızız77
      +1 yıl

      Hem emojilerle ilgili hem de sizinle

      Yorumla
    • MiraKural
      MiraKural
      +1 yıl

      @Yalnızız77 haberin olsun istemediğim konular olursa engellerim mesafeni koru benle

      Yorumla
    • Yalnızız77
      Yalnızız77
      +1 yıl

      tamam

      Yorumla
  • pattadanak
    pattadanak Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 69%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 398 cevap paylaştı.

    İki kelime etmeye gerek görmediği biriymişim diye düşünürüm konuşmam

    0
    2 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Değişik bakış açısı, mantıklı

      Yorumla
    • pattadanak
      pattadanak
      +1 yıl

      İnsan biriyle konuşmak istiyorsa muhabbeti uzatacak cevaplar verir ucu açık cümlelerle karşı tarafa cevap hakkı yaratır. Ama gönderilen tek bir emoji aslında sohbetin sonuna konulan nokta ile eşdeğerdir. Bi sus bee ya da artık uzatma gibi anlarım

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapmam, defsin gitsin. O emojiler muhabbet bitirici 😅

    0
    1 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Kesinlikle ya nefret ederim

      Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Genelde emoji ile dönüş yapıyorum öylesine. Belki de verecek cevabı yok yani bilemeyiz.

    1
    0 Yorumla
  • Kim-Bilir-Belkidee
    Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Merhaba,
    Hiç sevmem, ayar olurum! 😅

    Ruh halime bağlı ya da yazana bağlı! 😅

    0
    0 Yorumla
  • simlitavsan
    simlitavsan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Pek takılmam böyle şeylere konuşmak istersem bişey uydurur yazarım yine 🙄😂

    0
    0 Yorumla
  • KaradenizBeyefendisi
    KaradenizBeyefendisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende ona emoji atarım eskiler dumanla haberleşiyordu bizde emoji ile haberleşiriz nolmuş yani 😃

    0
    0 Yorumla
  • SilentWolf
    SilentWolf Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet geri dönüş yaparım ben de mesajını emoji koyarım bir daha da yazmam

    0
    12 Yorumla
    • lilyan1515
      lilyan1515
      +1 yıl

      Ayyy bu erkeklerinde gururlulugu beni brnden aliyo

      Yorumla
    • SilentWolf
      SilentWolf
      +1 yıl

      @lilyan1515 🤪Seni senden alırım haberim bile olmaz

      Yorumla
    • lilyan1515
      lilyan1515
      +1 yıl

      Erkeksiniz siz biraz daha acik olmaniz lazim degilmi :)

      Yorumla
    • SilentWolf
      SilentWolf
      +1 yıl

      @lilyan1515 Sanırım bütün kadınlar erkekleri böyle duygusuz odun gibi bir şey düşündüğü için artık kafanızda hep böyle bir düşünce var yani erkekler Üzülmez erkekler gurur yapmaz Erkekler Ağlamaz Erkeklerin kalbi kırılmaz erkekler açık olur erkekler ilk adımı atar erkekler evlenme teklif eder erkekler hediye alır. açık ola ola kulağımızın arkası kaldı

      Yorumla
    • lilyan1515
      lilyan1515
      +1 yıl

      Zaten yakinda tam tersi olucak kadinlar baslicak evlenme teklifi etmeye 🙄😂

      Yorumla
    • SilentWolf
      SilentWolf
      +1 yıl

      @lilyan1515 İyi ne güzel tuzlu Kahveyi de siz içersiniz yaşadık Altını da siz alırsınız. evi de siz döşersiniz. sonra çalışmak gibi bir zorunluluğumuz olmaz evsiz geçindirirsiniz. sonra biz size trip atarız evlilik yıl dönümünü unuttun sevgili yıl dönümünü unuttun yılbaşında hediye almadın. Ondan sonra başım ağrıyor deriz yaşadık iyi oluyor iyi

      Yorumla
    • lilyan1515
      lilyan1515
      +1 yıl

      Valla kadinlarin durumu daha zor hep bi beklenti icindeyiz ama karsilayan erkek yok mesela benim esimde öyleee 😏😂

      Yorumla
    • SilentWolf
      SilentWolf
      +1 yıl

      @lilyan1515 Ne yapalım evlendikten sonra Geçim derdine düşüyoruz eve ekmek istiyorsunuz aş istiyorsunuz çocuğun ihtiyaçlarını istiyorsunuz evlilik böyle bir şey yani dizilerdeki gibi akşama hizmetçi sormuyor ne yemek yapayım diye ya da Hadi bugün akşam şu kulübe gidelim bugün akşam bu kulübe gidelim geceden sonra da doyasıya sevişelim diyerek hayatı Yaşanmıyor adam da geçinmeye çalışıyordur ne yapsın

      Yorumla
    • lilyan1515
      lilyan1515
      +1 yıl

      Mesela gezmeye götürsün alisverise götürsün tatil götürsün aksam yemegine götürsün kahvaltiya götürsün bunlar yeterli cokmu sey istiyoruz sanki

      Yorumla
    • SilentWolf
      SilentWolf
      +1 yıl

      @lilyan1515 değil mi boy ekonomik krizde ne var ki

      Yorumla
    • lilyan1515
      lilyan1515
      +1 yıl

      Evet hersey cok pahali

      Yorumla
    • SilentWolf
      SilentWolf
      +1 yıl

      @lilyan1515 O yüzden işte

      Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 622 cevap paylaştı.

    Sadece emoji gönderiyorsa sohbet onun için de bitmiştir, cevap verilmemesi gerekir

    0
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 925 cevap paylaştı.

    Kişiyle iliski durumuma bağlı ciddi birsiyse yapmam

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Söyleyecek bir şeyim varsa evet. Yoksa görüldü atarım

    0
    0 Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı.

    Kişiye konuya göre değişir ya. Niye yapmayayım ki. Uzun bir şey yazarım sadece emoji atar o ayrı

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    yapmam çünkü ne cevap vereceğimi bilemem ki sadece emoji atarsa

    0
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 823 cevap paylaştı.

    Konunun ne olduğuna bağlı ve ne kadar samimi isem tabiki

    0
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Yapmam. Sadece emoji atarak uzatmamayı istiyordur zaten.

    0
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    En nefret ettiğim şey 🙄
    Al emojini başına çal 🙄

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Demekki biri birinize arkadaş yapıyorsunuz 👏👏
    Güzel aldatıyorsun demek

    0
    0 Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 3b cevap paylaştı.

    Vermem ki asla bazı kelimelerde var aslında bitirici vuruşlara karşı bizde savunmasız değiliz

    0
    0 Yorumla
  • sirin08
    sirin08 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ya o ne öyle 40 yaşındaki yeni tel alıp Facebook açmış dayılar gibi iyyyyy yani

    2
    0 Yorumla
  • ogzhn2
    ogzhn2 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    Öyle durumlarda yüzüme küfretse daha az sinirlenirim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Asla yapmam. Birisi sana emoji atıyorsa konuşmak istemiyordur zorlamanın manası yok. Bazen hakaret yemeden kötü söz duymadan gitmek daha mantıklı. Emojime yazan insanları anlamıyorum

    0
    0 Yorumla
  • neysebensakinimm
    neysebensakinimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yazmam ortak

    1
    5 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Yasıyon mu ortak

      Yorumla
    • neysebensakinimm
      neysebensakinimm
      +1 yıl

      Gereksiz edebiyat yapmak istemiyom ama bu yaşamaksa yaşıyom ortak jdjfjf

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Belli belli ölmedik ama yaşıyor da sayılmayız hdjsjsjs

      Yorumla
    • neysebensakinimm
      neysebensakinimm
      +1 yıl

      Bizimki nefes al nefes ver hdhd

      Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Yarabbi şükür hahshah

      Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Kim olduğuna bağlı biraz da

    0
    2 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      Tanısma asaması flört gibi 😀 ( opsiyonel )

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      +1 yıl

      O zaman konuşmak istemiyor diye düşünürüm cevap vermem😀

      Yorumla
  • imamınmankenkızıı
    imamınmankenkızıı Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kankamsa evet değilse mesajı beğenir geçerim

    0
    1 Yorumla
    • YoğurtluCikolataa
      YoğurtluCikolataa
      +1 yıl

      🤝

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Böyle şeylere takılmam pek

    1
    0 Yorumla
  • Wínchєnzσ
    Wínchєnzσ Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Bende öyle bırakırım güzel degilse

    1
    0 Yorumla
  • burakk000
    burakk000 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Genel konuşmaya bakarım.

    1
    0 Yorumla
  • xomerfarukyavuzx
    xomerfarukyavuzx Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Napıcam Bendemi Güler yüz Atıcam Hshssh

    1
    0 Yorumla
  • gariphikaye01
    gariphikaye01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 53 , eic 100%
    +1 yıl

    Merak ederim kim diye dönüş yaparım

    1
    0 Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Genelde ben yapıyorum bunu 😄

    1
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Emojiyle dönüş yaparım

    1
    0 Yorumla
  • FısFısOdaSpreyi
    FısFısOdaSpreyi Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hevesim giderdi herhalde

    1
    0 Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 350 cevap paylaştı.

    Önemli biri değilse görüldü atarım bende.

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    konuşmak istemediğini düşünüuorum

    0
    0 Yorumla
  • hakaarkan
    hakaarkan Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Asla emoji ne bee yazmayı mi bilmiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • badarbungaa
    badarbungaa Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 663 cevap paylaştı.

    O değilde o dişler orjinal mi yaa

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ben de ona emoji gönderirim

    0
    0 Yorumla
  • fİtsuFlee
    fİtsuFlee Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır yapmam bitiririm

    0
    0 Yorumla
  • hepmeraktanyha
    hepmeraktanyha Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Yazacak bir şey bulamam

    0
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 847 cevap paylaştı.

    Emoji atar bırakırım

    0
    0 Yorumla
  • ___AhSeN
    ___AhSeN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Asla yapmam.

    0
    0 Yorumla
  • AzraaaAslan
    AzraaaAslan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu mesajı atan kişi önemli

    0
    0 Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır dönüş yapmam

    0
    0 Yorumla
  • Külkedisi12
    Külkedisi12 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır konuşma bitmiştir

    0
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 822 cevap paylaştı.

    Evet emojide kullanırım

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (68)
Devamını Gör(113)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Mesajınıza sadece emoji ile cevap veren birine geri dönüş yapar mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mesajınıza sadece emoji ile cevap veren birine geri dönüş yapar mısınız? 25 cevap verildi
Mesajınıza emoji ile cevap veren birine yanıt verir misin? 20 cevap verildi
Mesajlasirken sadece yazdığına karşılık emoji atan birine cevap verir misin konuşmayı... 69 cevap verildi
Mesajıma emoji ile cevap veren birinin mesaj atmasını nasıl sağlarım? 17 cevap verildi
Attığınız mesajlara tek emoji ile cevap verenlere sinir oluyor musunuz? 28 cevap verildi
Uzun mesajınıza emoji atan birisiyle bir daha mesajlaşır mısınız? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨