Yazdığınız mesaja emoji ile karşılık veren birine tekrar yazar mısınız? Sohbet benim için bitmiştir he

Yazdığınız mesaja emoji ile karşılık veren birine tekrar yazar mısınız? Sohbet benim için bitmiştir he

Bu kişinin derecesine ruh haline göre değişir 1 defa olunca amenna zaten demek istediği anlaşılır ama alakasız emoji veya sürekli olan şey ise orada nokta konulur ne cevap verilir ki ee daha daha nasılsın havalar nasıl demek kadar saçma gelir 😁
Sohbetin türüne göre değişiyor ya bazen oluyor emojiden başka bir şey atamıyorsun. Ama eğer cevap vermesine olanak sağladığım bunu beklediğimi alenen belli ettiğim bir şeye emoji attıysa kılımı kıpırdatmam onun için artık. Arkadaşlığımı bile haketmez ondan sonra kiii benim kadın erkek arkadaşlığım bile aratıyor yanlışlıkla aradım ya falanlar filanlar 😂😂
Amaann ikizimmm ben lütfetmişim o aşamaya girişimde bulunmuşum bana sadece emojiyle cevap vercek adamınnn , neyse shdjfj sektirsin gitsin deriz biz kısaca , bizi biliyonn biz gelemeyiz öyle şeylereeee the bacımmm🤝🏻💅🏻😜😎
Her zamaan 😀🥳
Ne bilim gı hsjsksjjs
Yani dediğin söylediğim şeye göre değişiyor emoji ile cevap vermesi nasılsın iyi misin sorusuna güler yüzle cevap yani emoji atarsa sorun yok ama bugünüm çok kötü geçti başında böyle böyle şeyler geldi deyip anlatıp da ağlayan emoji atarsa sıkıntı ne oldu nasılsın şu an iyi misin diye sorması gerekiyor emoji çok kullanmayı tercih etmiyorum kullanmayın ya
Cevap
59Cevap
En nefret ettiğim şey ve kesinlikle yanıt vermem
Karşımda ki kişinin kim olduğuna göre değişir
Sevgilim/eşim emoji ile cevap yazarsa ben yine yazmaya devam ederim bu onunla benim aramdaki iletişime bağlı olur.. Diğer insanlar emoji gönderdiklerinde ise eğer çok gerek varsa o emojinin aynısından, mesafeli olduğum biriyse hiçbir mesajla bile karşılık vermeden iletişimi tamamen bitiririm kesinlikle..
Sohbeti bitirme emojisidir o.
😂😂
😃😃
Hmm
Hee
İyi
Tamam
Peki
Bunlar varsa sohbet bitmiştir geçmiş olsun 😂
Bence de
Ben insanları niyetlerine göre değerlendiriyorum. Bildiğim sevdiğim biriyse, görüldü atsa da yazmaya aramaya devam ederim😅 samimi biri değilse cevap vermem, daha fazla yazmam.
Canım ciğerim dediğim emoji atsın ben her sekilde yazarım, farazi konusuyorum flört ya da tanısma evresi gibi dişünebiliriz 😀
Dönüp yüzüne bakmam bidaha yazana kadar 🤣
Adam olana çok bile erkekler kapatılsın 😂😂
Kapatılsın. Hiç birini sevmiyorm😅
MiraKural (Şerife) sana hakkımı asla helal etmiyorum sadece arkadaş kalalım demiştim. Umarım bir gün öyle bir pişman olursun ki asla geçmesin ve karşına çıkan herkes seni terk eder seni Allaha havale ediyorum yaşattığını yaşamadan ölme zaten ilahi adalet şaşmaz. Ben sana hiçbir zaman kötü bir şey yapmadım düşünmedim de bunu bil.
YoğurtluCikolataa hanım sizden de özür diliyorum buraya yazmak istemezdim sorunuzun altına ama mecbur bıraktı kusura bakmayın tekrar.
Tabi görür mü bilmem ama yazdım. Kusura bakmayın çok üzmüştü beni
tm
Çok teşekkürler
Bu bir kerelik bir durumsa sorun yok ama sık olmaya başladıysa ve sonrasında sana hiç adım atmıyorsa, uzaklaşmak iyi olabilir , istiyorsa gelir zaten
Kendim için sormuyorum ya genel sordum. Mesela flört aşamasında emoji atmak gibi
İki kelime yazacak kadar değerim yoksa bırak emojiye geri dönmeyi nokta bile koyup göndermem, sonradan yazsada ben yazmam bir şey cevap vermem ön izlemeden okur silerim.
Emojiler aslında yazışmada makul bir şekilde kullanılırsa yazışmanın en büyük dezavantajını aşmış olursunuz o da duyguları aktaramamak. İletişimin yüzde ellisinden fazla yüz ve vücut dilinden oluşur. Emojiler bu kısmı karşılar bir miktar.
Ama yine de abartmamak lazım😜
sadece emoji atıyorsa konuşmayı bitirmek istiyor demektir. belki işi var belki de başka bir sebebi var. sebep ne olursa olsun bitirmek istiyorsa uzatmam. ben de bir emoji ararım. 😅
Ben severim ya kullanırım neden böyle karşısınız ki daga samimi oluyor. Erkekler trip atarken 👍🏻 bunu kullanıyor mesela iyy
Ona da cevap vermem allah askına 👍 bu neyyy. Kız/erkek içinde emojiyle cevap verilmez görgü kuralıdır bence 😵💫
Bencede ya
Ben öyle olunca 👌🏻 bunu atıyorum nahsjdhdj
Bir iki kez emoji ile cevap veriyorsa sıkıntı yapmam ama her mesajıma emoji ile cevap veriyorsa beni onemsemiyor diye düşünür uyarırim yine devam ediyorsa engellerim
moduma göre değişir bazen ben de yazacak bir şey bulamadığım için emoji atıyorum abartmamak gerek çok da bu tarz şeyleri
samimiyet durumuna göre değişir ama bu durum sürekli tekrarlıyorsa bir daha yazmam ya da kendisi yazdığı zaman aynı şekilde cevap veririm
Öyle deme bence.
Bazen bir emoji, kelimelerden çok daha fazlasını ifade edebilir. 😇🙃🤗
Eğer karakterini biliyorsam ve sohbeti bitirmek değil de sadece tepkisini göstermek için attığından emin isem geri dönüş yaparım
İstek için teşekkürler kabul ettiğiniz için. Mesaj atamadım xperim yetmedi ondan buraya yazdım. Siz mesaj atabiliyor musunuz?
@Yalnızız77 konuşmak istediğin bir konu mu vardı
Evet sorun olmazsa
@Yalnızız77 burada şöyle konuyu ona göre yazarım
Hem emojilerle ilgili hem de sizinle
@Yalnızız77 haberin olsun istemediğim konular olursa engellerim mesafeni koru benle
tamam
İki kelime etmeye gerek görmediği biriymişim diye düşünürüm konuşmam
Değişik bakış açısı, mantıklı
İnsan biriyle konuşmak istiyorsa muhabbeti uzatacak cevaplar verir ucu açık cümlelerle karşı tarafa cevap hakkı yaratır. Ama gönderilen tek bir emoji aslında sohbetin sonuna konulan nokta ile eşdeğerdir. Bi sus bee ya da artık uzatma gibi anlarım
Yapmam, defsin gitsin. O emojiler muhabbet bitirici 😅
Kesinlikle ya nefret ederim
Genelde emoji ile dönüş yapıyorum öylesine. Belki de verecek cevabı yok yani bilemeyiz.
Merhaba,
Hiç sevmem, ayar olurum! 😅
Ruh halime bağlı ya da yazana bağlı! 😅
Pek takılmam böyle şeylere konuşmak istersem bişey uydurur yazarım yine 🙄😂
Bende ona emoji atarım eskiler dumanla haberleşiyordu bizde emoji ile haberleşiriz nolmuş yani 😃
Evet geri dönüş yaparım ben de mesajını emoji koyarım bir daha da yazmam
Ayyy bu erkeklerinde gururlulugu beni brnden aliyo
@lilyan1515 🤪Seni senden alırım haberim bile olmaz
Erkeksiniz siz biraz daha acik olmaniz lazim degilmi :)
@lilyan1515 Sanırım bütün kadınlar erkekleri böyle duygusuz odun gibi bir şey düşündüğü için artık kafanızda hep böyle bir düşünce var yani erkekler Üzülmez erkekler gurur yapmaz Erkekler Ağlamaz Erkeklerin kalbi kırılmaz erkekler açık olur erkekler ilk adımı atar erkekler evlenme teklif eder erkekler hediye alır. açık ola ola kulağımızın arkası kaldı
Zaten yakinda tam tersi olucak kadinlar baslicak evlenme teklifi etmeye 🙄😂
@lilyan1515 İyi ne güzel tuzlu Kahveyi de siz içersiniz yaşadık Altını da siz alırsınız. evi de siz döşersiniz. sonra çalışmak gibi bir zorunluluğumuz olmaz evsiz geçindirirsiniz. sonra biz size trip atarız evlilik yıl dönümünü unuttun sevgili yıl dönümünü unuttun yılbaşında hediye almadın. Ondan sonra başım ağrıyor deriz yaşadık iyi oluyor iyi
Valla kadinlarin durumu daha zor hep bi beklenti icindeyiz ama karsilayan erkek yok mesela benim esimde öyleee 😏😂
@lilyan1515 Ne yapalım evlendikten sonra Geçim derdine düşüyoruz eve ekmek istiyorsunuz aş istiyorsunuz çocuğun ihtiyaçlarını istiyorsunuz evlilik böyle bir şey yani dizilerdeki gibi akşama hizmetçi sormuyor ne yemek yapayım diye ya da Hadi bugün akşam şu kulübe gidelim bugün akşam bu kulübe gidelim geceden sonra da doyasıya sevişelim diyerek hayatı Yaşanmıyor adam da geçinmeye çalışıyordur ne yapsın
Mesela gezmeye götürsün alisverise götürsün tatil götürsün aksam yemegine götürsün kahvaltiya götürsün bunlar yeterli cokmu sey istiyoruz sanki
@lilyan1515 değil mi boy ekonomik krizde ne var ki
Evet hersey cok pahali
@lilyan1515 O yüzden işte
Sadece emoji gönderiyorsa sohbet onun için de bitmiştir, cevap verilmemesi gerekir
Kişiyle iliski durumuma bağlı ciddi birsiyse yapmam
Söyleyecek bir şeyim varsa evet. Yoksa görüldü atarım
Kişiye konuya göre değişir ya. Niye yapmayayım ki. Uzun bir şey yazarım sadece emoji atar o ayrı
yapmam çünkü ne cevap vereceğimi bilemem ki sadece emoji atarsa
Konunun ne olduğuna bağlı ve ne kadar samimi isem tabiki
Yapmam. Sadece emoji atarak uzatmamayı istiyordur zaten.
En nefret ettiğim şey 🙄
Al emojini başına çal 🙄
Demekki biri birinize arkadaş yapıyorsunuz 👏👏
Güzel aldatıyorsun demek
Vermem ki asla bazı kelimelerde var aslında bitirici vuruşlara karşı bizde savunmasız değiliz
Ya o ne öyle 40 yaşındaki yeni tel alıp Facebook açmış dayılar gibi iyyyyy yani
Öyle durumlarda yüzüme küfretse daha az sinirlenirim
Asla yapmam. Birisi sana emoji atıyorsa konuşmak istemiyordur zorlamanın manası yok. Bazen hakaret yemeden kötü söz duymadan gitmek daha mantıklı. Emojime yazan insanları anlamıyorum
Yazmam ortak
Yasıyon mu ortak
Gereksiz edebiyat yapmak istemiyom ama bu yaşamaksa yaşıyom ortak jdjfjf
Belli belli ölmedik ama yaşıyor da sayılmayız hdjsjsjs
Bizimki nefes al nefes ver hdhd
Yarabbi şükür hahshah
Kim olduğuna bağlı biraz da
Tanısma asaması flört gibi 😀 ( opsiyonel )
O zaman konuşmak istemiyor diye düşünürüm cevap vermem😀
Kankamsa evet değilse mesajı beğenir geçerim
🤝
Böyle şeylere takılmam pek
Bende öyle bırakırım güzel degilse
Genel konuşmaya bakarım.
Napıcam Bendemi Güler yüz Atıcam Hshssh
Merak ederim kim diye dönüş yaparım
Genelde ben yapıyorum bunu 😄
Emojiyle dönüş yaparım
Hevesim giderdi herhalde
Önemli biri değilse görüldü atarım bende.
konuşmak istemediğini düşünüuorum
Asla emoji ne bee yazmayı mi bilmiyorsun
O değilde o dişler orjinal mi yaa
Ben de ona emoji gönderirim
Hayır yapmam bitiririm
Yazacak bir şey bulamam
Emoji atar bırakırım
Asla yapmam.
Bu mesajı atan kişi önemli
Hayır dönüş yapmam
Hayır konuşma bitmiştir
Evet emojide kullanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?