Bide şeye çok gıcık oluyorum komik veya değil bir postun altına sürekli 😂😂😂😂😂 emojisi bırakanlar. Hiç zahmet etmeyeydin keşke. Olm bide bu arkadaşlar genelde bunu ünlülere yapıyorlar, veya kendileri ünlü oluyorlar. Bide bunların alkış varyasyonu var. Hiç samimi bulmuyorum, NPC misiniz kardeşim siz
Kesinlikle oluyorum kim olursa olsun çünkü sen emek verip yazıyorsun bir cevap bekliyorsun sonuçta emoji atılması veya kısacık yanıt verilmesi hiç hoş bir durum değil
Bazen konu bitiyor o yüzden emoji atıp geçiyorum. Ama asla birinin uzun uzun attığı mesaja ya da heyecanlı heyecanlı anlattığı bir şeye tek emoji atıp geçmem. Aynı şekilde bana da yapılsın istemem.
İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
Yani duruma göre ama zaten çok samimi olduğum kişiyle konuşuyorsam emojinin hakkını verir her zaman sjssjj aam az samimi olduğum kişiye çok da takılmam emojilere