Mesajlara cevap olarak sadece mesaja emoji ifadesi koyan insanlar saygısızlık yapmıyor mu?

Hani cevap verilmeyecek (tamam, peki, anladım gibi) mesajlar olsa tamam ama bir sohbet vari mesajlara "cevap vermiş olmak için" sadece emoji ifadesi ( 👍🏻 gibi ) koymak tam bir saygısızlık... Sen kimsin de cevap yazma tenezzülünde ve zahmetinde bulunmuyorsun yani. Konuşmak istemeyen nezaketen de olsa bir şey yazıp sonra veda etmeli.. Nezaket önemli işte mesele o. Nezaket !

Bu resmen Hadsizlik!!!

Bu mesaja ifade koymayı icat eden hep görüldü yesin inşallah! 🤬.

Mesajlara cevap olarak sadece mesaja emoji ifadesi koyan insanlar saygısızlık yapmıyor mu?

#Edameda 💔

Mesajlara cevap olarak sadece mesaja emoji ifadesi koyan insanlar saygısızlık yapmıyor mu?
Cevapla