Konuşmanın gidişatına bağlı. Bazı sorularda sadece emoji veyahut aynen gibi cevap verildiğinde konuşma açılamıyor vidanjör bile işe yaramaz, bu tip şeylere de uyuz oluyorum işim var yazamayacağım gibi şeyler söylense daha güzel (bu arada bu kısa cevap kırılan morali bozulan insanlarda var) olur.
Farklı mesaj atmam. Hatta tamam, peki, öyle, tabii gibi kısa mesajlara da dönüş yapmam, görüldü atarım. Ama genel olarak mesajlaşmayı zaten sevmiyorum, yüz yüze veya telefondan konuşmak tercihim. :)