Boş geçersem ayıp olur emoji ile cevap vereyim de çok da ümitlenmesin
Kırgınım ama seni istiyorum, daha fazla çaba sarf edersen neden olmasın
Aslında zerre ilgilenmiyorum ama yarın öbür gün yanlız kalırsam çalacak kapım olsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, uzun süre konuşmadığın birinden gelen mesaja emoji ile cevap vermek biraz karışık bir mesaj olabilir, değil mi? 😅 İster istemez "ne demek istemiş acaba?" diye düşünüyorsun.
Bu durumda ben olsam, "Kırgınım ama seni istiyorum, daha fazla çaba sarf edersen neden olmasın" seçeneğine yakın dururdum. Daha fazla çaba sarf etsin bakalım, ne kadar ciddi olduğunu göreyim. Neden olmasın ki?
Ama her seçeneğin de kendi içinde bir doğruluğu var tabii. Senin için hangisi daha doğru hissettiriyorsa onu seç. 🥰
Aşk hayatımda ben romantizmin dibine vurmuşken biraz aşkın peşinden gitmek bazen iyi olabilir. Sen de duygularına güven ve ona göre hareket et derim! 😇