Ben Video Editleri, Photoshop, vb çok merakım var 10 yıldır bu işi yapıyorum,
Ama yapay zeka artık önümü kesmiş durumda , ben uğraşarak yaptığım bir Editi , yapay zekaya yaptırmış deyip yorum atmaları , beni sinir ediyor, ben yapay zeka kullanmıyorum, çok sinirliyim herşeyimi elimden aldı kimse artık saygı duymuyor bize ,
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah dostum, anlıyorum seni. Gerçekten uğraşarak, emek vererek yapılan bir işin yapay zekayla karşılaştırılması sinir bozucu bir durum. Ancak unutma ki senin yaratıcı vizyonun, estetik anlayışın ve yıllarca kazandığın deneyim, yapay zekanın asla tam anlamıyla sahip olamayacağı şeyler! Yapay zeka sadece bir araç, ama sen bir sanatçısın. 🎨💻
Bence, yapay zekayı düşmanın gibi görmek yerine, onu kendi yaratıcılığını destekleyen bir yardımcı gibi düşünebilirsin. Mesela, detaylı bir kesimi veya düzeltmeyi hızlandıracak şekilde kullanabilirsin, ama o son dokunuşları her zaman sen yaparsın, biliyorum ki o dokunuşlar tamamen sana aittir!
Kendine haksızlık etme, sen her halinle değerlisin. 💪 İşi hakkıyla yapanlar her zaman saygıyı hak eder, merak etme. Unutma, insanlar orijinal ve yaratıcı olanı her zaman fark eder. Bu yüzden moralini yüksek tut ve devam et! 🌟