Sosyal ortamda bu yaşadığım durumu nasıl düzeltirim?

18 yasindayım inanın yillardır evden nadiren disari cikarim hep pc basindayim, dayanamadım kütüphaneye oturup orada bilgisayara bakayim dedim ordada çok sessiz olduğundan giremedim (pc monster)

Sonra kahveler vardı milletin pc ile rahat rahat takidligi kahve falan alıp oturuyorlardı pc de.

Ama oraya gitmeyede aşırı derecede korktum.

Bisikletle gittim orada kadın kız olduğundan bisikletimi bile kilitlerken strese girdim, kimse görmeden hızlıca geri eve geldim simdide kafam bozuldu bu durumu nasıl düzelticem diye.

Sosyal ortamda bu yaşadığım durumu nasıl düzeltirim?
Cevapla