Bağırıyorum çağırıyorum kavga ediyorum böyle yapacaksan git diyorum istemiyorum diyorum yine fayda etmiyor hesabımı tamamen kapatıyım diyor çıkarmak bu kadar zormu sende de çok erkek var zamanı var ben de bisey demiyorum diyor ne gidiyor ne bu davranışı bırakıyor kafam allak bullak benmi abartıyorum allah aşkına
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
7 aySeneler önce aşık olduğumda bağlandım ve oda sosyal medyada çok kız takip ediyordu ve sadece iki kelime yazdım. Ben aşık olup bağlanacağımı bilseydim bu kadar özgürlükçü ve çapkın birisinden uzak dururdum bu sebeple kendime olan saygımdan seninle yolları tamamen ayırmak zorundayım. Yaşadığımız tüm güzel şeyler için minnettarım hoşçakal dedim ve çektim gittim. Onda bıraktığım güzel izler sonrası beni seçti. Seneler geçti üstünden ve çizgimi en başında belli ettiğim için bir tercih yapmak zorundaydı ama ben buna onu mecbur bırakırken sayfamda erkek yoktu :)) Yani beklentiye girerken yüzüm vardı.
Sadece 2 soru sormak istiyorum.
*Sende erkekler ekli iken neden karşı tarafdan böyle bir beklentiye girme gereği duyuyorsun?
*Neden zoraki bir sadakat bekleyip kavga edip tartışarak onda kötü bir izlenim bırakarak sadakat dayatıyorsun?
Soruna cevap veriyorum: Abartmıyorsun ama yanlış ilerliyorsun. Beklentide olurken kendi sosyal medyana öncelik temizleyerek karşında ki kişinin de ona göre şekil almasını beklemelisin zorlamadan tercih yapmasını söyleyerek. Senden ayrılırsa da saygı duy, ayrılmayıp eklemeye devam ederse de sen ayrıl. Bağlanırsan acı çekersin ve bu ilişkiden hayır gelmez, aldatılırsın bol bol. Balık baştan kokar unutma.20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Seni anlıyorum bende de aynı durum vardı üstelik ben 7 aylıktı Ben de çok kez uyardım ama beni dinlemedi yine aynı şeyleri yapmaya başladı hatta üstelik bir kızın hesabı açıkta tamam mı o kızla da yeni takipleşmişti sonra ben kızın hesabına girdim baktım kızın bütün fotoğraflarını beğenmiş anladın mı yani bu adamın gözü dışarıda seni her halükarda aldatır yani ayrıldım tabii de 4 aydır ayrıyız şimdi o çoktan birini bulmuştur
18 Yorumla- 7 ay
Benim hesabımda tek erkek oydu yani toplamda benim 40 tane takipçim vardı onunsa 600 küsür takipçisi var üstelik kaç tane kız ekliyor çıkarıyor ekliyor çıkarıyor yani tahminimce kızlarla tartışıyor takipten çıkıyor biriyle tanışıyor tartışıyor takipten çıkıyor yani bu bence böyle yani tahminimce böyle
- 7 ay
Bence yol yakınken vazgeç çünkü bunlar adam olmuyor akıllanmıyorlar ve psikolojini bozuyorlar anladın mı psikolojin bozulur Ben hep bakıyordum başka kimleri takip etmiş acaba bugün birini takip etmiş mi acaba bugün birini takip etmiş mi hep içinde bir aldatılma şüphesi oluyor acaba kızla konuşmuş mu bununla yazıştı mı acaba bu kızı beğenmiş midir gibi
Soran7 ayÇok doğru söylüyorsun tanıştık daha ilk günden seviyormuş gibi davranıyordu çok kez seni samimi bulmuyorum diye uyardım defalarca sildim onu her defasında son şans istedi şans verdim adam gibi bu seferde birilerini eklemeye başladı kızıyorum çıkartıyor sonra birilerini daha ekliyor bi zaman sonra kızsamda çıkartmamaya başladı onun yerine beni çok bunaltıyorsun beni çok sıkıyorsun yok takıntılısın yok kafamda kurarım demiştin bu derece olacağını düşünmedim diyerek hatalı olanın ben olduğumu düşündürmeye çalışıyor falan
Empati yapacak olursak ; sevgilimi erkeklerin takip etmesini istemem, onun da erkekleri takip etmesini istemem, aynı şey benim için de geçerli. Ben ısrarla takip ediyorsam ve hatta sayı da artıyorsa normal bir durum değil. Ayrıca kadın ve erkeğin normal arkadaş olma ihtimalleri yaratılış gereği çooook zayıf ihtimal. Muhakkak 2 taraftan biri diğerinden etkilenecektir ama söylemez o ayrı konu. Ve bu işlerin de sonu yoktur insan nefsine hakim olmalıdır. Dolayısıyla sosyalleşme adı altında "yaaaa saçmalama sadece arkadaşız" diyerek kimse bunu normalleştirmeye çalışmasın :) Niyet ciddiyse birbirine sadık olmaksa ve güven vermekse bunların tartışma konusu bile olmaması lazım, iki tarafta üçüncü kişilerle irtibatı kesmelidir.
Yani abartmıyorsun hatta haklısın ama aynı şey senin için de geçerli.😎10 Yorumla
7 ayValla kim ne derse desin bişeyi yaşamanında örf adet usül adabı vardır. Bu konular hassas konular sonra yarın bir gün biri beni bununla aldattı vs durumları oluşuyor erkek içinde kadın içinde delikanlı ve net olacaksın abicim. Samimi olarak yüz yüze görüştüğünüz kimseler hariç sosyal medyada etkileşim takipleşme abes. Bu zamanda herkesten her şey beklenir. Sana ve kendisine layık şekilde kullanılması gerek çünkü insan her an boşluğa düşüp birinin mesajını vs başka bişeyini cevaplayabilir o yüzden dikkat etmek gerek yani sevgilin sen ve kendi çevresinde kız yakınları haricinde birini bulundurması uygun değil eğer ki ciddi ilişki içindeyseniz
30 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
7 ay
Ah canım ya, bu konu gerçekten ruh halini alt üst edebilir. Haklısın sonuçta sevdiğin birinin böyle davranması seni rahatsız ediyorsa, dile getirmen çok doğal. Fakat önemli olan, bunu nasıl iletişim kurduğunuz. Bağırmak ve kavga etmek bazen işleri daha da karıştırabilir çünkü savunmaya geçebilir.
Sevgilinle oturup sakince neden bu durumun seni rahatsız ettiğini, hislerini ve beklentilerini anlatman çok daha yapıcı bir yöntem olabilir. Belki gerçekten anlayamıyordur seni. Ayrıca aranızdaki güven ilişkisinin ne durumda olduğuna da bir göz atmalısınız. Güzel bir sohbetle çözülmeyecek bir şey değil, eminim üstesinden gelebilirsiniz. İlişkiniz senin için değerliyse, bu sorun üzerinde birlikte çalışmaya değer! 💕10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
66
Cevap
37Cevap
7 aySevgiliden önce takip edilenler mevcut durumda dahi kalmamalı bana göre içinde bir sürü flört denemeleri olmuş kadın da vardır muhtemelen buna rağmen liste azaltmak yerine sevgili olduktan sonra hala kız eklemeye devam ediyorsa bu ciddi bir sorundur gözümde. Aynılarını yaşasam misilleme ile dönerim ki siz konuşmuşsunuz ve çözüm olmamış. Geriye ancak bu yöntem kalıyor buna rağmen de düzelme olmuyorsa ayrılık en güzel karar olacaktır.
10 YorumlaSenin gibi düşünenlerden hiç hoşlanmıyorum. Böyle biriyle asla konuşmam. Benim arkadaşlarıma sosyal medyama karışamaz kimse. Güvenmiyorsan uzayacaksın. Güven yoksa ilişki de yoktur. Sevgili olmak partnerinin tapusunu alıp onu kısıtlamak anlamına gelmiyor. Biraz kendinize ve karşınızdakine güvenin. Instadaki kadınları çıkarmak çok komik bir hareket, sevgilini de küçük duruma düşürürsün.
11 Yorumlaİlginç takıntılar hani nasıl desem sosyal medya hastalıgı onlarınki senden hata ailesinden daha değerli gibi telefonun basından kalkmayan biri sanırım umarım elindeki kıymetin çok gec olmadan farkına varır ne diyim musmutlu bi gelecek sizlerle olur umarım hoşçakalın 🌺🤗
00 YorumlaEklediği kadınlar daha önce tanıdığı kişiler ise, ne bileyim işten, okuldan ise bence büyütülecek biri durum değil. Ama tanımadığı, görmediği herkese sürekli takip atıyorsa, aranıyordur.
Ona güvenmediğin de ortada, sana değer vermediği de ortada. Uzatmaya gerek var mı bilemiyorum.00 Yorumla
7 ayexim ayni seyi yapmisti, takipten cikmamak icin instagramini kapatti. 6 7 ay sonra instagramini acti yine bagiris cagiris o kizlari takipten cikarttirdim, sonrasinda ayrildik ayrilir ayrilmaz direkt o kizlari takip etti. sana ayril ayrilma diyemem ama gelecegini gorebilirsin benim yasadiklarimdan. şu anki aklim olsa birine bir seyi bir kez söylerim yapmazsa s-ktiri cekerim onlarin naziyla ugrasacagima yalniz kalirim daha iyi
00 YorumlaNe var bunda abartma yaaa
Ne var yani 5087 kızı takip edip sayıyı 6000 çıkarmaya çalışıyorsa
Ve hala sevgilisiniz
Bişey soracam nerde tanıştınız nolur bana at o siteyi
Her söylediğime inanacak senin gibi birine ihtiyacım var
Şimdi tamam şaka bir yana onun tanımadı kız arkadaşını ona yem yap buna yürüsün bu kadar
Sonra ne bk oldunu anla ayrıl10 YorumlaHesabi dondurup artislik yapcak yedekleri elememek icin. Senden tekmeyi yediginde hemen devam edecek kaldigi yerden. Hayir bu ozguven bunlara nerden geliyor her ekledikleri bunlara yuz mu verecek saniyorlar anlamiyorum ki hskfbwkf
12 Yorumla
Soran7 ayYedek hesabı var bende değil o hesap arkadaşıma verdim sevgilisini aldatıyor orada diyor buna ne diyorsn peki
Gizli Üye(18-24)7 ayBu yazıyı okuyunca eski tecrübem göz önüne geldi bişey söyleyim mi bazı konular tartışmaya kapalı açık ara ve sen uyarmana rağmen devam ediyorsa cidden zamanını kaybetme sonra ne canım mışım demek yerine iyi yapmışım çat diye bırakmışım diyeceksin film veya dizi çekmiyoruz yanlışı affetme yelkenleri suya indirme sevgilinin dediklerinin aynısını exim diyordu ve eninde sonunda beni terk etti çektiğim acı yanıma kar kaldı kızım sal sana bu kadar söylüyorum dünya çok büyük öyle kısmet öyle biri çıkar ki vazgeçemem dediğinin ismini duyunca miden bulanır sal
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayAkrabaları arkadaşları olabilir bu gayet normal bir durum ancak rastgele tanımadığı etmediği kız hesapları ekliyorsa orada bir sıkıntı var demektir tanıdıklarını eklemesine de kızıyorsan güvensizlik belirtisidir aldatacak insan her türlü aldatır arkadaşı olmaz komşusu olur
00 YorumlaKızları çıkarmak yerine hesabımı kapatayım diyorsa senin bilmediğin 2. hesabı vardır. Oradan takip ediyordur. Bu tarz erkekler güven vermez ayrılmalısın
20 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.
7 aySen erkekleri çıkart, o zaman ondan iste. Ve bağırıp çağırmak iletişim kurmak değildir, seviyeli bir şekilde açıklamalısın isteklerini. Ayrıca o hesabı kapatsa başkasını açar, baskı yapmak buna çözüm değil.
00 Yorumla Bağırıp çağırmakta hata ediyorsun direkt yol vermen lazım. Sen kendinden pay biç sevdiğin insan için her şeyi yapmaz mısın? 2-3 tane insan için sevdiğini kaybetmeye değer mi? Demek ki o seni buna değer görmüyor
00 Yorumla
7 aySenin hatan maalesef bacım. Uyarı 1 kez olur. İlaveten erkeğe yaparsan giderim denmez. Direkt söylemeden gideceksin ki o ancak o zaman algılar, tabi umursuyorsa.
Bu çocuktan bir cacık olmaz, umursayacağınıda sanmıyorum.00 Yorumla
7 aySen neden ilişkiye devam ediyorsun asıl soru bu? Eğer rahatsız olduğun halde çıkarmıyorsa başka bir durum var demektir. Ayrıca eğer normal arkadaşıysa ve sen çıkar diyorsan o da ayrı bir sorun.
00 Yorumla
7 ayHiç karışma bence ne kadar karışırsan o kadar fazlasını yapar gizlice bile yapar zaten ilişkisine saygı duymuyor demek ki o nasılsa sende öyle ol karışmazsan eğer seni kaybetme korkusu bürünür ona Acaba bu kız neden kıskanmıyor diye düşünüp üstüne düşer senin
10 YorumlaSevmiyor sana yemin ede bilirim, yaşandı ve onaylandı. Siz iyi bir arkadaş ola bilirsiniz ama sevgili asla, lafın bile geçmiyo. Sen ayrıl o ayrılmamışken. Gururun olsun. Aklında hep öyle kal
00 Yorumla
7 ayHesabımı tamamen kapatıyım=seni engelliyim
Sizi seven biri inan bu işlere girmez hani düşünüyorum sen erkekleri mi ekliyosun erkek ekleme ihtiyacın mı var peki o niye ekliyo doyumsuzluk ve cepte olsun iateğinden başka bişey değil bu iş işten geçmeden bitirmeni öneririm tabi yine senin kararın ama karşına sevgine laik biri gelince asıl mutluluğu o zaman tadıcaksın bunlarla vakit kaybetmeye bile değmez00 YorumlaBunu yapıyor ve hala sevgili misin işte böyle olduğunuz için herşeyi erkekler gözünüze sokarak yapmaya başladı kavga etmeden de anlamamış daha ne bekliyorsun ayrılmak için sana değer verecek ve sana saygı gösterecek kızlara bakıp takip etmeyecek birini bul kendine
00 Yorumla
7 aySana değer veren biri şöyle şeyler yapma gereksimi duymaz. Ne gerek var karı kız takip etmeye? Buradaki amaç ne? Bana mantıklı bir şey söylesin oturur ben ona takip edeceği kızları bulurum.
00 Yorumla
7 aySosyal medyayi kafadim kafa miss kimse kimsenin yasam alnina mudahale etmemeli kari koca olsaniz bir nebze ha güvenmiyorsan beraber olma zaten o kuşku ile yasanmaz
01 Yorumla- 7 ay
*kapadim
1 aylık bir ilişki için kendini bu kadar strese sokmaya değmez ondan öncesinde yoktu bile böyle biri şunu düşün kız arkadaşın aynı olayı sana anlatıyor ona ne tavsiye edersin
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 571 cevap paylaştı. Hala neden bu zırtapoz ve sapıkla sevgilisin diye sormak istiyorum gülüm benim, yazık değil mi o güzelim sana heee
10 Yorumla
7 ayAzmanus erkek ondan olmaz yol ver gitsin değer mi kendini yormaya elin oğlu sonuçta
12 Yorumla
Soran7 ayBen yol veriyorum o bwni bırakmıyor
- 7 ay
At engeli gitsin yoğurdum ekşimesin ayranım dökülmesin hesabı yapıyor
7 ayYa karşıdan çıkarmasını bekliyorsan sen de çıkarmalısın, ona rağmen çıkarmıyorsa ayrıl. Öyle bir adamla devam etmek istemezsin
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bağırıp çağırmakla niye kendini yoruyorsun direkt tekmeyi koycaksın uyarmicaksın bile. Sana saygısı olmayan insanla zamanını çöp etme.
00 YorumlaAblam delimisin durduğun kabahat çocuk çocukla vakit kaybetme seni ciddiye alan zaten rahatsız olduğun şeyi yapmaz yol ver
00 Yorumla
7 ayBöyle yapınca aşık olup bağlanıyorlar adam olanla işleri yok sonra ben karaktere bakıyorum diye zırvalıyorlar kızların özeti
00 Yorumla
7 ayAbartıyosun tabiki nolmuş yani aldatmaya meyilli hatta direkt aldatıyorsa ne var bunda sonuçta kalbi seni seviyordur 😅
00 YorumlaSeni sevmiyor ne olur ne olmaz diye yedekte tutuyor çünkü onum çirkin suratına senden başka kimse bakmadı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 aySeninle ciddi bir ilişki istese zaten seninle tanıştıktan sonra yeni kızlar eklemez ekli olanlarıda zaten kendisi sen söylemeden çıkarır. Bu ilişki uzun sürmez bence en iyisi ona daha fazla bağlanmadan naş naşlamak
00 Yorumla
7 ayTakip ediyor evet ama seninle beraber
Sen önce bunu anla02 Yorumla
Soran7 ayAnlamıyorum işte anlatn lütfen
- 7 ay
O hesapta 2 milyon sanal hesap olsa bile gerçek olan sensin. Kendini neden onlarla bir tutuyorsun
7 ayBazen bazı tercihler her şeyi belli eder , çok yorulmadan bitirin gitsin
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 847 cevap paylaştı.
7 ayBağırıp çağırmak zaten sıkıntı. Yol vereceksin gidecek.
10 Yorumla
7 ayNe abartması yaaa çıkartacağına ekliyor mu bide ayrıl gitsin
12 Yorumla- 7 ay
Galiba değil baya doyumsuz
7 ayAbartmiyorsun. Öyle yapan kadın ya da erkek seni üzecek bigun bagirio cagirma uzak dur yazık üzülme
00 Yorumla
7 ayGaliba varlığın yokluğun belli değil kişi için takılma yokmuş gibi davran
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 886 cevap paylaştı.
7 aySeninle yatmak için çıkıyor kızligin gitti bile kandırdı seni her gün şakşakşak
00 Yorumla
7 ayDeğer verip seven bir insan asla böyle yapmaz bunların hepsi bahane
00 Yorumla
7 ayAbartmıyorsun sevgilin o kadar çok kız takip ederek takip etmeyi abartıyor
00 Yorumlahayır takip edemez benim sevdiğim kadında edemez ediyorsa bırak yol ver kekoya
00 Yorumla
7 ayAbartmasan hata edersin, sevgilin bulduğu kızları düdükleme derdinde güvenme
00 YorumlaBir müsibet bin nasihhatden iyidir... Ayrıl gitsin...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 aymilletin sorunlu, olgunlasmamis cuk cocuguyla mi ugrasacaksin ya engelle her yerden kalsin o biricik takipcileriyle
00 YorumlaSende de çok erkek var ben bir şey diyor muyum dediginde ne cevap veriyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayhala onunla sevgılısın bır de kendıne de mı saygın yok ya ne garip insansın
00 YorumlaŞahsen kaç yaşına gelmişsiniz kızları çıkartacak dereceye gelmişsen ya güvenmiyorsun ya da özgüvenin düşük. Böyle şeyler için kavga edip huzur bozmaya değmez
00 YorumlaKnk ingiltere orensi bile sevdiği kadın için prensliğini servetini halkını bıraktı bu bi kizi bike takipten çikamiyosa bence sen onunkompke hayatından çikar
00 Yorumla
7 ay0abartma aldatiyo gecici heves ya da kullanma var diyerleribile gönül eylendirip seni cebe aliyo görmemezlikten gelll noldu bu kiza desin essek gibi siler
00 YorumlaAyrıl o düzelmez asla
20 YorumlaBen artık hiçbir erkeğe güvenmiyorum hepsi birkaç kişiyi birden idare ediyor çok nadiren binde birisi de vardır ama çoğunlukla çoğu s****
00 Yorumlaİlişkide iki taraf içinde sadakat çok değerli , bırak önemseme, söyleyeceğini demişsin, artık peşinden koşacak
00 Yorumla
7 ayAbartiyorsun tatlım benimde erkek arkadaşlarım var normal
10 YorumlaŞutla muhtemelen konuşuyor çıkarmak istemiyor
10 Yorumla
7 aytrip at, olmadı ayrıl hem de haber bile vermeden
00 Yorumla
7 aydiceksin ki ben mi brawl stars mı o zaman ne yapacağını şaşıracak HIPSSSSSSSS.
00 Yorumla
7 ayAyrıl ve zaten bu tarz hareketlerde bulunmayan, güvenebileceğin biriyle çık bence.
00 YorumlaAyrıl bu arayışa devam ediyor seni de kenarda tutuyor bunlar *
00 Yorumla
7 ayYani bir yerde duymuyorsa ya abazadir ya da seninle ciddi değil her anlamda senin için sikinti
00 Yorumla
7 ayArayışta hâlâ kızım saf mısın ya bas engeli dalyaqa
00 Yorumla
7 aySanki senin sevgilin halka arz edilmiş gibi
10 Yorumla- Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Bir aydır sevgilim var fakat çok kız takip ediyor, uyarmama rağmen eklemeye devam ediyor. Abartıyor muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer