Bir aydır sevgilim var fakat çok kız takip ediyor, uyarmama rağmen eklemeye devam ediyor. Abartıyor muyum?

Bağırıyorum çağırıyorum kavga ediyorum böyle yapacaksan git diyorum istemiyorum diyorum yine fayda etmiyor hesabımı tamamen kapatıyım diyor çıkarmak bu kadar zormu sende de çok erkek var zamanı var ben de bisey demiyorum diyor ne gidiyor ne bu davranışı bırakıyor kafam allak bullak benmi abartıyorum allah aşkına
Bir aydır sevgilim var fakat çok kız takip ediyor, uyarmama rağmen eklemeye devam ediyor. Abartıyor muyum?
Cevapla