Sevgilim başka kızlarla takipleşiyor. Bu durumu sorun etmeli miyim?

1 aydır falan sevgiliyiz daha yeni, ama harika gidiyor ilişkimiz. hep görüşüyoruz ediyoruz bana 7/24 yazıyo arıyor herşeyi gaber veriyor, gecenlerde ilk defa beni sevdiğini söyledi hatta. bir kaç kız ekliyo arada ve ben dün ona dedim fsrkındayım kızları eklediğinin yapma, oda tamam anlaştık falan dedi bende inkar bile etmiyorsun dedim konuyu değişti orada. bugğn yine eklemiş 2 kız napayım sizve konuyu 1 hafta sonra buluşunca mı açayım yüz yüze yoksa mesajda direkt yazayim mi böyle devam mı ediceksşn diye, ama sanki yüz yüze daha iyi olur gibi hem daha net açık direkt cevabını alırım. acaba ilişkimiz yeni, biter de başka kızlar dursun kenarda kafasında mı. bilmiyorum napmalıyım etmeliyim. bi yandan içimde kötü bir his de yok gğveniyorum da, ama bilmiyorum. geçen fake hesaptan istek attım aldı geri etti. nasılsın falan yazdım cevap vermedi ama ordan 1 puan kazandı mesala. ya napıcam bilmiyorum. anneme falan danıştım, bana her erkegin maalesef doyumsuz oldugunu ve tamamen temiz olmadıgını söyledi, kadında tecrübeli sonucta simdi o yüzden aldatmadığı sürece ciddi ablamda böyle şeylere takılmamı ve yüz yüze bu konuyı ona açmamı söyledi. napcam bilmiyorum ya

Sevgilim başka kızlarla takipleşiyor. Bu durumu sorun etmeli miyim?
Cevapla