İnternetteki kadın dusmanı erkekler ve erkek dusmanı kadınlar hakkında ne düşünüyoruz niye bu kadar da iki cins birbirine düşman?

Erkekler daha öfkeli ve küfürle ifade ederken kadınlar daha üzgün şekilde ifade ediyor ancak yani artık midem bulandı okurken. Her insanin hayatina iyi kötü insan girer ama tüm topluma mal etmek nedir? Yok erkekler kadınlara yalnız kalacaksınız çirkinleşeceksiniz, yok kadınlar erkeklere siz kel kalacaksınız çirkinleşeceksiniz. Herkes birbirine siz yalnız kalacaksınız falan. Hepimiz gün sonunda toprak olup gidicez. Neyin öfkesi bu?

İnternetteki kadın dusmanı erkekler ve erkek dusmanı kadınlar hakkında ne düşünüyoruz niye bu kadar da iki cins birbirine düşman?
Cevapla