5 aySosyal medya ortamlarında kadınlar , kendilerinde ilgi uyandırmayan erkeklere karşı bu tavır içindeler. Karşılıklı iletişim ve anlama kalitesinin düşük olması. Kadınların kendilerinde ilgi uyandırmayan veya ortak paydada buluşamadıkları erkeklerle herhangi bir şekilde paylaşım içinde bulunmak istememesi ve bir çok kapasitesiz kaba bencil ve sadece cinsellik peşinde olmaları ki üstelik bunu odunca bir yapıda sergileyerek ısrarcı olmaları kadınları bunaltıyor. Bu durum kadınları sosyal medya üzerinde erkeklere karşı düşman gösteriyor. Bir de olması gerekenin dışında ve üstünde feminenim diyenler var onların saçmalıkları çok farklı bir boyut ki , istisnasız herşeye karşı ön yargılı ve kaba yaklaşım içinde olan kadınlar var. Önceki özellikle ilgili olarak, Tabiki kadının bunalımını anlamayan ve kabul görmemişliğin hazımsızlığı içinde olan erkeklerde maalesef düşmanmışcasına bir kabalık içine giriyorlar. Sonuç iki tarafın düşmanlığı olarak görülüyor. Senin bu şekilde olmaman güzel. Dilerim kötü ve zarar verici insanlar hiç bir zaman çıkmasın karşına
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Her şey kapitalizmin istediği gibi ilerliyor. Kapitalist sistem için kadınlar tam bir para kaynağı ve sistemin en çok işleyen çarkları.
Dayattılar hepsine, erkeğe ihtiyacımız yok, biz şöyle mükemmeliz böyle iyiyiz, böyle eşsiziz, tek başımıza da yaparız ooow yeaah falan,
Tek kalan kadınlar harcamalara yöneldi, sürekli alışverişe verdi kendini, sürekli yeni trendler piyasaya sürülüyor, kumaş küçüldükçe fiyat artıyor farkındaysanız. Açıklık algınızıda seksüalite üzerinden ayırıp normalleştirerek size "açık olmazsanız, dekolte verip cesur olmazsanız çirkinsiniz" algısını da bir güzel soktular. Devam edin böyleee
210 Yorumla- 5 ay
O kadar doğru bir yorum olmuş ki alkışlamak istedim👏🏻
Biz kadınlara "güçlü kadın, erkeğe ihtiyacın yok" diye diye bilinçaltımıza yerleştirdiler. Eşimizle/Erkek arkadaşımızla en ufak problemde "güçlü kadın olun çalışın erkeğe ihtiyacınız yok her işi kendiniz halledin" diyerek bizi erkekleştirmeye çalıştılar. Ve yıllarca ben de bu düşüncelerin esiri olanlardan biriydim. Sonra da kadınlar isyan etmeye başladı erkekler prenses oldu, biz kadınlar Seyit onbaşı olduk diye. Biz erkeğe gerek yok diye düşündükçe erkeklerin de karakterleri değişti ne yapacaklarını onlar da şaşırdı artık. Ama artık bu düşüncelere hiç kanmıyorum. Bu kadar kandırıldığım yeter. İşten çıktım ve çalışmıyorum, erkekler çalışsın eşlerine baksın. Mesela yanımda erkek arkadaşım varsa acil bir durum olmadıktan sonra araba kullanmam. Arabayı erkek kullansın. Veya güç gerektiren bir iş yapmam gerekiyorsa artık asla yapmıyorum, mesela ağır bir kutu taşımam gerekiyorsa erkek arkadaşım taşısın. İki tarafa da gazı verdiler yıllarca ama Allah'a şükür sizin benim gibi uyanan bir kesim oldu. Evet kadınlar da erkekler de okusun araba kullansın ama ben ileride kocam bana baksın istiyorum ve çalışmıyorum. Güçlü kadın falan da olmayacağım artık. Herkes kendi özüne döner en kısa zamanda inşallah. Biraz uzun yazdım ama yorumunuza o kadar bayıldım ki kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim ben de - 5 ay
Yani tamamen olmasa da az çok katılıyorum söylediklerine.
şu an kadının çalışmadan bir evin gecindirilmesi de pek mümkün görünmüyor.
Tek evi komple gecindirebilecek işlerin piyasası boş tutuluyor, bu işleri kimse öğretmiyor. Ülke zaten yenilik düşmanı, ticaret yapsan vergiden geçilmiyor. İkinci el parça al sat yapıyorum ara ara, ayda bazen 5 bazen ki çoğu zaman hiç gelmiyor.
Yani çok da sağlıklı bir ortam zaten yok şu an herkesin kendi rolüne bürünmesi için - 5 ay
@flower0 eskiden "siz kadınların çalışmasını topluma kazandırılmasını istemiyorsunuz kadının evde oturup yemek pişirmesini temizlik yapmasını istiyorsunuz" diyordunuz şimdi kadınların zorla çalışma hayatına atıldığını iddia ediyorsunuz ahahahahaha sizi memnun etmek harbi zor. eşitlik istiyorsan çalışacaksın kendi paranı kazanacaksın kimse senin atm kutun değil.
- 5 ay
@umut3200 Fiziksel olarak kadınla erkek aynı mı sence? Ben en çok bundan bahsediyorum. Kadın da erkek de araba kullansın okusun bunlar ayrı şeyler ama ben gidip markette çalıştığım dönem ağır ağır kolileri taşırken bunu bir erkeğin yapması gerektiğine karar verdim. Çatır çatır da kocamın parasını yiyeceğim evimde temizlik ve yemek yapacağım sen niye kendine dert ettin bunu? Sen de çalışmak isteyen kadınla evlen gidip paranı yedirme bu kadar basit😉
- 4 ay
@flower0 muhteşem senin gibilere evlilik sözleşmesi dayatmak lazım ss aldım her yerde paylaşacağım. feministlerin gerçek yüzünü herkes görsün. yıllarca eşitlik istiyoz ühühühühü diye zırladınız istediğinizi elde ettiniz şimdi 360 derece döndünüz çünkü derdiniz kayırılmak el üstünde tutulmak sizin gibilere geçit vermemek lazım.
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. toplum düzenini altüst eden bir durum. ağzı olan konuşuyor ya birde.. insanlarda dinliyor işin ilginci. yani çocuk vardı, erkek sonradan döndü kadın oldu. o da başladı, şunu yapana erkek demem diye :D özellikle erkekler şamar oğlanına döndü. erkekliğin bir ağırlığı saygınlığı kalmadı. nasıl olacak böyle bilmiyorum, ama sonu kötü biteceği aşikar. evlilik oranları aşağı, boşanmalar yukarı, doğum oranı bitik. bugün şu durum bile benim ödediğim vergiyi 2 kat arttırmaya yetiyor. geleceği sen düşün
00 Yorumla
5 ayHer cinsiyetten iyi insan da var, kötü insan da. Allah doğru, dürüst iyi insanlarla karşılaştırsın, herkes onu doğuranın bir kadın olduğunun kanaatine varıp, saygı da kusur etmese kadınlarda variyetimiz devam için babaların ve erkekler yaşamımızda olması gerektiğini kabullenip buna saygı duysa zaten sorun çözülücek bence…empati yoksunu bir milletiz bunu kabul edelim , karşı tarafta kusur kabahat bulmaya bayılıyor hiç kendimize dönüp bakmıyor muhakeme yapmayı bilmiyoruz bunu öğrenmedikçe de kadın erkek dengesini zor sağlar bu millet..
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, vallahi düşman falan değiliz, sosyal medya biraz abartı yeri oldu sadece.
Kanka, algoritmalar kavga, laf sokma, linç görünce daha çok gösteriyor. Sanki herkes böyleymiş gibi geliyor ama gerçek hayatta çoğu insan gayet sakin, karşı cinsi de seviyor, saygı duyuyor.
Dostum, sen “ben değilim aksine severim” diyorsan zaten mesele yok. Normal, saygılı insanlar sessiz kalınca sadece uçlar görünüyor. Gerçekte savaş yok, sadece gürültü var.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Hayır, aslında gerçekte düşman değiliz..
Sosyal medyada böyle şeyler gözümüze daha çok çarpıyor çünkü:
Algı çarpıtması: Tartışmalar, kışkırtıcı paylaşımlar ve abartılı yorumlar öne çıkar.
Ekstrem örnekler genelleniyor: Birkaç sinirli mesaj, “tüm erkekler / tüm kadınlar” gibi lanse ediliyor.
Duygular öne çıkıyor: İnsanlar sinirliyken ya da kırgınken daha sert yazıyor.
Gerçek hayatta:
Çoğu kadın ve erkek normal ilişkilerde dost, arkadaş, partner olabiliyor.
Sorunlar genellikle iletişim eksikliği, beklenti farkları ve yanlış anlaşılmalardan kaynaklanıyor.
Özetle: Sosyal medyada görünen “düşmanlık” çoğu zaman gösteriş ve öfke temsili, gerçek hayatta değil.00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı. Ortada düşman olmak için bir sebep yok; nice kızlar/kadınlar gördüm, erkekten daha delikanlı, cana yakın, kardeşçe, dışarıda çalışırken “Kolay gelsin abi” diyebiliyor, bu çok ayrı değerli benim için... Yalnız gönül isterdi ki; bir tane de ruh eşim olsun, hayatıma kadın eli değsin, beni düzeltsin ve tamamlasın...
00 YorumlaOlayları özellikle bu yöne çektiler, işi ırktan mezhepten çıkarıp cinsiyete getirdiler ki kavga asla durmasın. Ülkede büyük oranda doğum ve evlilik oranı azaldı, bunun sebebi mutsuzluktan çok düşmanlıkla alakalı, herkes karşı cinse önyargılı ve düşman oldu artık. Ben değilim ama çoğunluk böyle.
00 Yorumla
5 ayBilmem hani düşman olsak mı olacak olmasak ne olacak? Kaç şu var diğer mesele bir kadın gördüğüm zaman aşırı istek duyabiliyorum Allah'ım diyorum artık bende bir rahatlasam ya beni birisi anlasa diyorum böyle hani bu saate kadar bütün kadınlar beni %99.99 ne istediğimi anladı ya hiç biri vermedi mesela yani demek istediğim şey düşman falan değilim ama hadi Dilerim Allah'tan o kadınların da evlatlar olsun aynısını yaşasın
00 YorumlaHarika bir boşvermişliğin içindeyim. Konuşmayanla konuşmuyorum, aramayanı aramıyorum, gelmeyene gitmiyorum, beni görmeyeni görmüyorum. Sevmeyeni sevmiyorum. Vazgeçenden vazgeçiyorum. Ne hayattan bir beklentim var ne de insanlardan. Bundan sonra işiniz düşerse, benim de canım isterse Diyorum
00 Yorumla
5 ayKadınlar erkeklere düşman değil aslında biz kadınlar erkekleri seviyoruz ama bazı erkekler öz güvensiz veya kötü kalpli olduğu için kadınları çekemiyor hatta kıskanıyor mesela bir kadın güzel olsun çekemiyor ya da bir kadın bakire ama aynı zamanda mutlu olsun yine çekemiyor öyle işte bu yüzden benden sizlere tavsiyem şu karşınızdaki adamla iyice tanışın lütfen kızlar
00 YorumlaTabi düşman gibiler sebebini size açıklıyorum. Bebek gibi hatunlar gidip kel göbekli adamlara bakıyorlar üstüne başına önem veren sağlığına önem veren adamı istemiyorlar. burada anlatmak istediğim bir diğer şeyde bazı erkekler çok Abaza olduğu için kadınların da bacak arası düşündüğü için kendini ona kaptırıyor ve tek onda var sanıyorlar o aletin bilmem anlatabildim mi ve bu da bizim zorumuza gidiyor aynı şey biz sağlıklı insanlarda da var hatta kendine bakan tipleriz
00 Yorumla
5 ayHayır düşman falan degilim asla aksine erkekleri kadınlardan daha çok severim. Kadının kadına yaptığı kötülüğü kimse kimseye yapmaz. Yılanı oynayan hep kadınlar oluyor genelde.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayKadınlar düşman falan değil, erkekler sosyal medyada gördüğü her kadına ulaşamayacağını bildiğinden kendi yetersizliğini örtbas etmek için aşağılamaya çalışıyor hakaret ediyor, kadınlara esc muamelesi yapıyor, bunu kadınlar erkeklere yapmaz mesela, kadınlar da erkeklere bu yüzden düşman çoğunun fikri var ama aklı yok
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.
5 ayBen de değilim. Aksine oldukça objektif ve empatiğimdir. Çevremdeki çoğu kadın bundan hiç hoşlanmazken, erkeklerse bunu mutluluk verici buluyor
10 Yorumla Hersey ilk görüşlr aşkla başlat sonra o aşk bazen bir mutluluk bazende nefreti doğurur kimin kşme ilerleyen vakitte ne olarak gördüğüne bakar ama hayat kısa onun için kiseye nefret besleyecek kadar uzun değil
00 Yorumla
5 ayAksine kadınlarla konuşmak zevk veriyor 😉 en temelinde o da bir insan olarak görüp sonra karşı cins olduğu için sohbet ediyorum ilgim kesinlikle kadınlara... İyi ki varlar. E tabi yüzüksüz yatıp kalkarsan değer veremezsin aşağılarsın
00 YorumlaÖyle olmayanları tenzih ederek söylüyorum. Erkekler kendilerini üstün cinsiyet gördükleri için evet kadın düşmanı birçoğu.
32 Yorumla- 5 ay
Öyle maalesef
- 5 ay
Üstün cinsiyet olarak görmeyen kadın düşmanlarıda var. kadınları hiç yokmuş gibi gören umursamayan erkeklerde var
5 ayDüşman olmama layık değilsiniz o nedenle dost gibi takılabiliriz
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
5 ayDüşman değiliz ama iki tarafta birbirlerinin bir şeyini artık düzeltmek istiyor önceden konuşuulmayan konular artık sosyal medya sayesinde çok rahat bir şekilde konuşulaabiliyor
00 Yorumla Hayal kırıklığı fazla olan on yargılı bakıyor. Aslında. en çok kizdigimiz kendi. icimizde yine kendimiz secimlerimizden dolayı..
10 Yorumla
5 ayKadın bulamayan erkekler, kadından darbe yiyen erkekler kadın düşmanı gibi davranıyor. Aynı şey kadınlar için de geçerli
13 Yorumla- 5 ay
Kadın obez ve bakımsız değilse çoğu erkeği elde edebilir yani bu konuda erkek kadın bir değil
- 5 ay
@günes121212 Kadın da erkekten darbe yiyor erkekler şöyle böyle diyor erkekle bir uyum problemi oluyor bana böyle yaptı vesaire erkek düşmanlığı ya da kadın düşmanlığı iki cinsiyetin de ortak sorunu
Gizli Üye(18-24)5 ayTabii ki düşman değil dostuz. birbirimize muhtacız.
20 Yorumla
5 ayolaylara bakış açısından dolayıdır o olgun bakamayınca düşmanlaşıyorlar halbuki sevmemek için bi neden yok
00 Yorumladeğiliz de öyleleri var, prim yapmak için yapıyorlar ve baya beceriyorlar. biz de saf gibi prim verip bunları göz önüne çıkarıyoruz.
00 Yorumla
5 ayHer uygulamada her ülkdede her dilde ayni muhabbet bende cok skldim bu durumdan
Tamam cok hakli oluna yerler var ama savaş alanina dönüstü dünya..00 Yorumla
5 ayErkek düşmanı olmanıza laf yok da, düşma olduğu nız cinsin adilerinin peşinde koşmanız ikilem.
00 YorumlaSosyal medyadaki her türlü gıcıklığı gördükten sonra o sürüye takılmamak zor. Gerçek hayat sanıyor insanlar orayı.
00 Yorumla
5 ayHer iki cins de seçimlerini ve tercihlerini gözden geçirmeli böylelikle sorun çözülmüş olur
10 YorumlaKadınların seçimleri bizi kadınlardan uzaklaştırıyor. Bence en büyük neden bu.
12 Yorumla- 5 ay
Erkelerin çoğu sanki düzgün seçim yapıyor da harbiden ne sanıyorsunuz kendinizi yorumları güle güle okuyorum hahahhahaha
İnternet & Teknoloji konusunda 355 cevap paylaştı. Neden düşman olalım? Biz olmadan siz, siz olmadan biz bu hayatı daha iyi mi yaşarız?
13 Yorumla- 5 ay
Vallah sırf bakireyim ve hiç bir erkeğe yüz vermiyorum diye bile linç yiyorum erkekler tarafından 😂 bazı erkekler narsistin teki
5 ayBen kimseye düşman değilim, olmamak gerek aslında. Aynı yurdun insanıyız.
11 Yorumla- 5 ay
Tebrik ederim adam akıllı tek yorum bu 👏🏻
5 ayHerkes görsel ile giderse sonuç kandırmaca dünyası olur. Canı yananlarda birbirine saldirir
10 Yorumlatüm kadınlara değil ama belli bir kesime gerçekten düşmanım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayKapitalist sistem ya da emperyalizm adına ne dersen de bunu dayattı. Özümüzden koptuk. Suçun birazı bizde de var. Herkese uymak zorunluluğu neden? Azcık aykırı olsak her şey daha güzel olacak.
00 YorumlaBende değilim saygı görüldüğüm yerde saygı gösteririm
00 Yorumla
5 ayBen düşman değilim kimseye, kasmıyorum bana hava hoş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayvalahi kadinlara nasil düşman oluyorlar anlamiyorum sesleri zaten ip ince boy desen yerden bitme kilo desen maks 50 bana çok poncik geliyorlar nasil düşman olayim dawofdka
erkek olarak diyorum biz erkekler cidden tam karaktersiziz ne sevmeyi biliriz ne değer vermeyi cok şukur kim hayatima girdiyse aşiri derece beni seviyor
00 Yorumla
5 ayKadınları aşağılayan hizmetçi olarak gören her tür erkek düşmanımdır
00 Yorumlaasla değiliz bebek gibi sever düşman gibi si…Kerim çatır çutur 😂😂😂
00 YorumlaHemcinslerimi pek sevmem. Erkeklerin de zaten Allah belasını vermiş gariplerim🤣
01 Yorumla- 5 ay
Aynen knk
5 ayCinsiyete göre değilde insanına göre olabiliyor tabiki herkestende dost olmaz😀
00 YorumlaDüşman değiliz ama maalesef birtakım bazıları bizi öyle yapmak istiyor. Kadınlar baş tacıdır
00 YorumlaAbazalıktan birbirine hallenen insanlar sevişşe dost olur hepsi
00 YorumlaBen olabilirim ama gerçekte kaba tavırlarım yoktur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBen uzak duruyorum artık. Sömürülecek bir şey gibi görüyor çoğu beni. Hassas biriyim. Bir kızın tripleri, geç cevap vermeleri falan beni strese sokuyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayvalla nafakası pozitif ayrımı femnizmi erkekleri bu hale getirdi yapacak bir şey yok
11 Yorumla
Soran5 ayÇoğu konuda erkekler sömürülüyor evet
Gizli Üye(30-35)5 aySevmekle, nefret etmek arasında gidip geliyorum 😅
Bi gün sevip, diğer gün nefret ediyorum hepsi bu
01 Yorumla
Cevap sahibi5 ayAslında sevdiğim falan yok. Ben sadece cinselliği seviyorum hepsi bu. Cinsellik diye bişey olmasaydi. Hiç işim olmazdı sizinle, zarardan başka bi faydaniz yok. Tek faydası belki cinsellik ama oda olmuyor. Olsa bile hep olmuyor. Yapmak zorunda değil. Bakire olabilir. Vermeyede bilir. Ama ben maddi manevi mutlaka zarar edeceğim orası kesin. Yani onun bana cinsellik vermesi belli değil kesin değil. Benim maddi manevi zarara gireceğim kesin
Gizli Üye(25-29)5 ayBu dünya kadınlar olmadan gerçekten çok berbat ve yaşanmaz bir hal alır siz kadınları çok seviyorum iyi ki varsınız canlarım benim ❤️💋😘🥰🌹
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayEvet biraz dediğiniz gibi bir durum var. Artık buna çekememezlik mi denir başka bir şey mi bilmiyorum ama...
00 YorumlaBöyle olan Erkek ve kadınlara sesleniyorum siz böyle olursanız eğer dişardaki düşman gelir erkeğinizi öldürür kadınlarınızı skr o yüzden birlik olun saçma sapan düşünceleri dayatmaların izi da bırakın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayTamamen erkeklerin problemi, nefret ediyorum onlardan🤢🤢
10 Yorumla
5 ayÖyle oldu siz kadınlar haddinizi yerinizi bilmez oldunuz benden uzak olun.
10 Yorumla
5 ayBen kadınlardan haz etmem hiçte sevmem ama erkeklere minnoş kalbimi bırakıyorum.❤️
11 Yorumla- 5 ay
Ama zarar vermem kırıcı bir sözde söylemem.
Gizli Üye(36-45)5 ayTürk kadını badboy playboy ya da mafya olmayan her erkeğe düşmandır.
110 Yorumla- 5 ay
Türk erkeği de cinsellik temas vermeyen kadına düşmandır
Cevap sahibi5 ayEvet o nedenle bütün Türk kadınları tüm bakir erkeklerden tiksiniyor.
- 5 ay
Yo bakir olmayan 2. ellerden tiksiniyoruz ama tc erkosu vermeyen elletmeyen kızla olmuyor
Cevap sahibi5 ayBakire kıza kötü davranan erkek de, bakir erkeğe kötü davranan kız da eşit iğrençliktedir.
- 5 ay
Kötü davranmak değil uzaklaşıyor erkekler çünkü hiçbiri ben bu kızla evleneyim onun namusuna leke sürmeyeyim demiyor
Cevap sahibi5 ayElini sürmeyen erkeği de kızlar erkekten saymıyor maalesef
- 5 ay
Bu da erkeklerin ellemek için uydurduğu şehir efsanesi
- 5 ay
Tüm suç erkeklerde gidipte bakire olmayan kızlara bakarsanız elini sürmeyen erkekleri ezik görenlere yani sonuç bu. Bakire temiz kız elletmez diye uzak durur erkekler ki haklılar bakire kız evlenmeden yapmaz.
- 5 ay
Abi ne diyooooonnnn (Mafia dark romance okumaya gidiyorum shajsjsk)
Cevap sahibi5 ayBen kimseyi ellemek mellemek istemiyorum bir çift tatlı söz bir güleryüz yeterdi bana
Gizli Üye(25-29)5 ayson 50 yılda neyin değiştiğine bakarsan sorunun kimse olduğunu da görebilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayBende sizi seviyprum lan. Kadınlar baş tacıdır
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayMıyız değil mıyım demeli 🙂 çoğul konuşup kimsenin adına konuşmayın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayİnsan kendine nasilsa karsiyada oyle olur o yuzden o dusuk iq lari salla gitsin
00 Yorumla
5 ayBen erkekleri çok severim onlar benim dostum
30 Yorumla
5 aySoshal medya genelev gibi düşün. erkekler s... mek istiyor kadınlar s.. kilmek istemiyor. düşmanlığın ana nedeni bu. menfaat
00 Yorumla
5 ayOlay şu ml ml insanlara değer verip bir yerlerini kaldırıp kalan cinsiyete sallıyorlar olay bu
00 Yorumlakim demiş onu ben herkese düşmanım
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayaklı başında kadınları severim feminist görünce koronaya yakalanmış gibi kaçarım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayKızlardan dolayı başladı. Erkeklere her türlü lafı ediyorlar.
10 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 