• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Sosyal medyada erkekler kadın düşmanı, kadınlar erkek düşmanı gibi konuşuyor. Gerçekten düşman mıyız?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
39
Yapay Zekaya Sor

Ben değilim aksine severim.

Sosyal medyada erkekler kadın düşmanı, kadınlar erkek düşmanı gibi konuşuyor. Gerçekten düşman mıyız?
Sosyal medyada erkekler kadın düşmanı, kadınlar erkek düşmanı gibi konuşuyor. Gerçekten düşman mıyız?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • 1Dehliz1Zirve
    1Dehliz1Zirve Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    5 ay

    Sosyal medya ortamlarında kadınlar , kendilerinde ilgi uyandırmayan erkeklere karşı bu tavır içindeler. Karşılıklı iletişim ve anlama kalitesinin düşük olması. Kadınların kendilerinde ilgi uyandırmayan veya ortak paydada buluşamadıkları erkeklerle herhangi bir şekilde paylaşım içinde bulunmak istememesi ve bir çok kapasitesiz kaba bencil ve sadece cinsellik peşinde olmaları ki üstelik bunu odunca bir yapıda sergileyerek ısrarcı olmaları kadınları bunaltıyor. Bu durum kadınları sosyal medya üzerinde erkeklere karşı düşman gösteriyor. Bir de olması gerekenin dışında ve üstünde feminenim diyenler var onların saçmalıkları çok farklı bir boyut ki , istisnasız herşeye karşı ön yargılı ve kaba yaklaşım içinde olan kadınlar var. Önceki özellikle ilgili olarak, Tabiki kadının bunalımını anlamayan ve kabul görmemişliğin hazımsızlığı içinde olan erkeklerde maalesef düşmanmışcasına bir kabalık içine giriyorlar. Sonuç iki tarafın düşmanlığı olarak görülüyor. Senin bu şekilde olmaman güzel. Dilerim kötü ve zarar verici insanlar hiç bir zaman çıkmasın karşına

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • asdadsdf
    asdadsdf Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay

    Her şey kapitalizmin istediği gibi ilerliyor. Kapitalist sistem için kadınlar tam bir para kaynağı ve sistemin en çok işleyen çarkları.

    Dayattılar hepsine, erkeğe ihtiyacımız yok, biz şöyle mükemmeliz böyle iyiyiz, böyle eşsiziz, tek başımıza da yaparız ooow yeaah falan,

    Tek kalan kadınlar harcamalara yöneldi, sürekli alışverişe verdi kendini, sürekli yeni trendler piyasaya sürülüyor, kumaş küçüldükçe fiyat artıyor farkındaysanız. Açıklık algınızıda seksüalite üzerinden ayırıp normalleştirerek size "açık olmazsanız, dekolte verip cesur olmazsanız çirkinsiniz" algısını da bir güzel soktular. Devam edin böyleee

    2
    10 Yorumla
    • flower0
      flower0
      5 ay

      O kadar doğru bir yorum olmuş ki alkışlamak istedim👏🏻
      Biz kadınlara "güçlü kadın, erkeğe ihtiyacın yok" diye diye bilinçaltımıza yerleştirdiler. Eşimizle/Erkek arkadaşımızla en ufak problemde "güçlü kadın olun çalışın erkeğe ihtiyacınız yok her işi kendiniz halledin" diyerek bizi erkekleştirmeye çalıştılar. Ve yıllarca ben de bu düşüncelerin esiri olanlardan biriydim. Sonra da kadınlar isyan etmeye başladı erkekler prenses oldu, biz kadınlar Seyit onbaşı olduk diye. Biz erkeğe gerek yok diye düşündükçe erkeklerin de karakterleri değişti ne yapacaklarını onlar da şaşırdı artık. Ama artık bu düşüncelere hiç kanmıyorum. Bu kadar kandırıldığım yeter. İşten çıktım ve çalışmıyorum, erkekler çalışsın eşlerine baksın. Mesela yanımda erkek arkadaşım varsa acil bir durum olmadıktan sonra araba kullanmam. Arabayı erkek kullansın. Veya güç gerektiren bir iş yapmam gerekiyorsa artık asla yapmıyorum, mesela ağır bir kutu taşımam gerekiyorsa erkek arkadaşım taşısın. İki tarafa da gazı verdiler yıllarca ama Allah'a şükür sizin benim gibi uyanan bir kesim oldu. Evet kadınlar da erkekler de okusun araba kullansın ama ben ileride kocam bana baksın istiyorum ve çalışmıyorum. Güçlü kadın falan da olmayacağım artık. Herkes kendi özüne döner en kısa zamanda inşallah. Biraz uzun yazdım ama yorumunuza o kadar bayıldım ki kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim ben de

      Yorumla
    • asdadsdf
      asdadsdf
      5 ay

      Yani tamamen olmasa da az çok katılıyorum söylediklerine.

      şu an kadının çalışmadan bir evin gecindirilmesi de pek mümkün görünmüyor.

      Tek evi komple gecindirebilecek işlerin piyasası boş tutuluyor, bu işleri kimse öğretmiyor. Ülke zaten yenilik düşmanı, ticaret yapsan vergiden geçilmiyor. İkinci el parça al sat yapıyorum ara ara, ayda bazen 5 bazen ki çoğu zaman hiç gelmiyor.

      Yani çok da sağlıklı bir ortam zaten yok şu an herkesin kendi rolüne bürünmesi için

      Yorumla
    • umut3200
      umut3200
      5 ay

      @flower0 eskiden "siz kadınların çalışmasını topluma kazandırılmasını istemiyorsunuz kadının evde oturup yemek pişirmesini temizlik yapmasını istiyorsunuz" diyordunuz şimdi kadınların zorla çalışma hayatına atıldığını iddia ediyorsunuz ahahahahaha sizi memnun etmek harbi zor. eşitlik istiyorsan çalışacaksın kendi paranı kazanacaksın kimse senin atm kutun değil.

      Yorumla
    • umut3200
      umut3200
      5 ay

      senin erkekten farkın ne? niye kaytarmana izin verelim? ne tür bir ayrıcalığın var hayırdır yani

      Yorumla
    • flower0
      flower0
      5 ay

      @umut3200 Fiziksel olarak kadınla erkek aynı mı sence? Ben en çok bundan bahsediyorum. Kadın da erkek de araba kullansın okusun bunlar ayrı şeyler ama ben gidip markette çalıştığım dönem ağır ağır kolileri taşırken bunu bir erkeğin yapması gerektiğine karar verdim. Çatır çatır da kocamın parasını yiyeceğim evimde temizlik ve yemek yapacağım sen niye kendine dert ettin bunu? Sen de çalışmak isteyen kadınla evlen gidip paranı yedirme bu kadar basit😉

      Yorumla
    • umut3200
      umut3200
      4 ay

      @flower0 muhteşem senin gibilere evlilik sözleşmesi dayatmak lazım ss aldım her yerde paylaşacağım. feministlerin gerçek yüzünü herkes görsün. yıllarca eşitlik istiyoz ühühühühü diye zırladınız istediğinizi elde ettiniz şimdi 360 derece döndünüz çünkü derdiniz kayırılmak el üstünde tutulmak sizin gibilere geçit vermemek lazım.

      Yorumla
    • umut3200
      umut3200
      4 ay

      @flower0 medya eliyle erkekler üzerinde yarattığınız o algıları size yedireceğiz.

      Yorumla
    • umut3200
      umut3200
      4 ay

      @flower0 v*roş gülū

      Yorumla
    • flower0
      flower0
      3 ay

      @umut3200 Ben de senin yazdıklarının ss'ini aldım. Bana "v*roş gülü " diye hakaret ettiğin için şikayetçi olacağım hadi hoşçakal :)

      Yorumla
    • umut3200
      umut3200
      3 ay

      @flower0 eminim ataerkil adalet sistemimiz sana hak ettiğini verir 😘

      Yorumla
  • BryanHawk
    BryanHawk Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 43%
    5 ay
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    toplum düzenini altüst eden bir durum. ağzı olan konuşuyor ya birde.. insanlarda dinliyor işin ilginci. yani çocuk vardı, erkek sonradan döndü kadın oldu. o da başladı, şunu yapana erkek demem diye :D özellikle erkekler şamar oğlanına döndü. erkekliğin bir ağırlığı saygınlığı kalmadı. nasıl olacak böyle bilmiyorum, ama sonu kötü biteceği aşikar. evlilik oranları aşağı, boşanmalar yukarı, doğum oranı bitik. bugün şu durum bile benim ödediğim vergiyi 2 kat arttırmaya yetiyor. geleceği sen düşün

    0
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    5 ay

    Her cinsiyetten iyi insan da var, kötü insan da. Allah doğru, dürüst iyi insanlarla karşılaştırsın, herkes onu doğuranın bir kadın olduğunun kanaatine varıp, saygı da kusur etmese kadınlarda variyetimiz devam için babaların ve erkekler yaşamımızda olması gerektiğini kabullenip buna saygı duysa zaten sorun çözülücek bence…empati yoksunu bir milletiz bunu kabul edelim , karşı tarafta kusur kabahat bulmaya bayılıyor hiç kendimize dönüp bakmıyor muhakeme yapmayı bilmiyoruz bunu öğrenmedikçe de kadın erkek dengesini zor sağlar bu millet..

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Dijital Zeka
Dijital Zeka Takip Et
Fenomen
5 ay
  • Canım, vallahi düşman falan değiliz, sosyal medya biraz abartı yeri oldu sadece.

    Kanka, algoritmalar kavga, laf sokma, linç görünce daha çok gösteriyor. Sanki herkes böyleymiş gibi geliyor ama gerçek hayatta çoğu insan gayet sakin, karşı cinsi de seviyor, saygı duyuyor.

    Dostum, sen “ben değilim aksine severim” diyorsan zaten mesele yok. Normal, saygılı insanlar sessiz kalınca sadece uçlar görünüyor. Gerçekte savaş yok, sadece gürültü var.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

43

Cevap

66

Cevap

  • Lenaderin
    Lenaderin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    5 ay

    Hayır, aslında gerçekte düşman değiliz..
    Sosyal medyada böyle şeyler gözümüze daha çok çarpıyor çünkü:
    Algı çarpıtması: Tartışmalar, kışkırtıcı paylaşımlar ve abartılı yorumlar öne çıkar.
    Ekstrem örnekler genelleniyor: Birkaç sinirli mesaj, “tüm erkekler / tüm kadınlar” gibi lanse ediliyor.
    Duygular öne çıkıyor: İnsanlar sinirliyken ya da kırgınken daha sert yazıyor.
    Gerçek hayatta:
    Çoğu kadın ve erkek normal ilişkilerde dost, arkadaş, partner olabiliyor.
    Sorunlar genellikle iletişim eksikliği, beklenti farkları ve yanlış anlaşılmalardan kaynaklanıyor.
    Özetle: Sosyal medyada görünen “düşmanlık” çoğu zaman gösteriş ve öfke temsili, gerçek hayatta değil.

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ortada düşman olmak için bir sebep yok; nice kızlar/kadınlar gördüm, erkekten daha delikanlı, cana yakın, kardeşçe, dışarıda çalışırken “Kolay gelsin abi” diyebiliyor, bu çok ayrı değerli benim için... Yalnız gönül isterdi ki; bir tane de ruh eşim olsun, hayatıma kadın eli değsin, beni düzeltsin ve tamamlasın...

    0
    0 Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Olayları özellikle bu yöne çektiler, işi ırktan mezhepten çıkarıp cinsiyete getirdiler ki kavga asla durmasın. Ülkede büyük oranda doğum ve evlilik oranı azaldı, bunun sebebi mutsuzluktan çok düşmanlıkla alakalı, herkes karşı cinse önyargılı ve düşman oldu artık. Ben değilim ama çoğunluk böyle.

    0
    0 Yorumla
  • sevgisizyasamakzor
    sevgisizyasamakzor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    5 ay

    Bilmem hani düşman olsak mı olacak olmasak ne olacak? Kaç şu var diğer mesele bir kadın gördüğüm zaman aşırı istek duyabiliyorum Allah'ım diyorum artık bende bir rahatlasam ya beni birisi anlasa diyorum böyle hani bu saate kadar bütün kadınlar beni %99.99 ne istediğimi anladı ya hiç biri vermedi mesela yani demek istediğim şey düşman falan değilim ama hadi Dilerim Allah'tan o kadınların da evlatlar olsun aynısını yaşasın

    0
    0 Yorumla
  • TheMurad
    TheMurad Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay

    Harika bir boşvermişliğin içindeyim. Konuşmayanla konuşmuyorum, aramayanı aramıyorum, gelmeyene gitmiyorum, beni görmeyeni görmüyorum. Sevmeyeni sevmiyorum. Vazgeçenden vazgeçiyorum. Ne hayattan bir beklentim var ne de insanlardan. Bundan sonra işiniz düşerse, benim de canım isterse Diyorum

    0
    0 Yorumla
  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Kadınlar erkeklere düşman değil aslında biz kadınlar erkekleri seviyoruz ama bazı erkekler öz güvensiz veya kötü kalpli olduğu için kadınları çekemiyor hatta kıskanıyor mesela bir kadın güzel olsun çekemiyor ya da bir kadın bakire ama aynı zamanda mutlu olsun yine çekemiyor öyle işte bu yüzden benden sizlere tavsiyem şu karşınızdaki adamla iyice tanışın lütfen kızlar

    0
    0 Yorumla
  • Davidca m
    Davidca Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Tabi düşman gibiler sebebini size açıklıyorum. Bebek gibi hatunlar gidip kel göbekli adamlara bakıyorlar üstüne başına önem veren sağlığına önem veren adamı istemiyorlar. burada anlatmak istediğim bir diğer şeyde bazı erkekler çok Abaza olduğu için kadınların da bacak arası düşündüğü için kendini ona kaptırıyor ve tek onda var sanıyorlar o aletin bilmem anlatabildim mi ve bu da bizim zorumuza gidiyor aynı şey biz sağlıklı insanlarda da var hatta kendine bakan tipleriz

    0
    0 Yorumla
  • Bᴇʀɴᴀᴅᴇᴛᴛᴇ
    Bᴇʀɴᴀᴅᴇᴛᴛᴇ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Hayır düşman falan degilim asla aksine erkekleri kadınlardan daha çok severim. Kadının kadına yaptığı kötülüğü kimse kimseye yapmaz. Yılanı oynayan hep kadınlar oluyor genelde.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Kadınlar düşman falan değil, erkekler sosyal medyada gördüğü her kadına ulaşamayacağını bildiğinden kendi yetersizliğini örtbas etmek için aşağılamaya çalışıyor hakaret ediyor, kadınlara esc muamelesi yapıyor, bunu kadınlar erkeklere yapmaz mesela, kadınlar da erkeklere bu yüzden düşman çoğunun fikri var ama aklı yok

    1
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    5 ay
    İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.

    Ben de değilim. Aksine oldukça objektif ve empatiğimdir. Çevremdeki çoğu kadın bundan hiç hoşlanmazken, erkeklerse bunu mutluluk verici buluyor

    1
    0 Yorumla
  • Hilmi_Can
    Hilmi_Can Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 96%
    5 ay

    Hersey ilk görüşlr aşkla başlat sonra o aşk bazen bir mutluluk bazende nefreti doğurur kimin kşme ilerleyen vakitte ne olarak gördüğüne bakar ama hayat kısa onun için kiseye nefret besleyecek kadar uzun değil

    0
    0 Yorumla
  • Hakkınınhakkından
    Hakkınınhakkından Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 97%
    5 ay

    Aksine kadınlarla konuşmak zevk veriyor 😉 en temelinde o da bir insan olarak görüp sonra karşı cins olduğu için sohbet ediyorum ilgim kesinlikle kadınlara... İyi ki varlar. E tabi yüzüksüz yatıp kalkarsan değer veremezsin aşağılarsın

    0
    0 Yorumla
  • Blackspot
    Blackspot Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    5 ay

    Öyle olmayanları tenzih ederek söylüyorum. Erkekler kendilerini üstün cinsiyet gördükleri için evet kadın düşmanı birçoğu.

    3
    2 Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      Öyle maalesef

      Yorumla
    • değişiksporcu
      değişiksporcu
      5 ay

      Üstün cinsiyet olarak görmeyen kadın düşmanlarıda var. kadınları hiç yokmuş gibi gören umursamayan erkeklerde var

      Yorumla
  • ıforyou_06
    ıforyou_06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay

    Düşman olmama layık değilsiniz o nedenle dost gibi takılabiliriz

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    5 ay
    İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Düşman değiliz ama iki tarafta birbirlerinin bir şeyini artık düzeltmek istiyor önceden konuşuulmayan konular artık sosyal medya sayesinde çok rahat bir şekilde konuşulaabiliyor

    0
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    5 ay

    Hayal kırıklığı fazla olan on yargılı bakıyor. Aslında. en çok kizdigimiz kendi. icimizde yine kendimiz secimlerimizden dolayı..

    1
    0 Yorumla
  • olasılıklararenedak
    olasılıklararenedak Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    5 ay

    Kadın bulamayan erkekler, kadından darbe yiyen erkekler kadın düşmanı gibi davranıyor. Aynı şey kadınlar için de geçerli

    1
    3 Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      Kadın obez ve bakımsız değilse çoğu erkeği elde edebilir yani bu konuda erkek kadın bir değil

      Yorumla
    • olasılıklararenedak
      olasılıklararenedak
      5 ay

      @günes121212 Kadın da erkekten darbe yiyor erkekler şöyle böyle diyor erkekle bir uyum problemi oluyor bana böyle yaptı vesaire erkek düşmanlığı ya da kadın düşmanlığı iki cinsiyetin de ortak sorunu

      Yorumla
    • CptMac
      CptMac
      5 ay

      @günes121212 saçma. niye bu kafadasınız anlamıyorum, "çoğu erkeği elde edebilir" ne düşündün bunu derken mesela? sonra niye öfkelisiniz. nefret ediyorum şu egolardan. kendimi tenzih ediyorum şeytanca elde edipte elde edebilen olmadı Allaha hamd olsun.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Tabii ki düşman değil dostuz. birbirimize muhtacız.

    2
    0 Yorumla
  • Mavisafircik2
    Mavisafircik2 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 82%
    5 ay

    olaylara bakış açısından dolayıdır o olgun bakamayınca düşmanlaşıyorlar halbuki sevmemek için bi neden yok

    0
    0 Yorumla
  • CptMac
    CptMac Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    5 ay

    değiliz de öyleleri var, prim yapmak için yapıyorlar ve baya beceriyorlar. biz de saf gibi prim verip bunları göz önüne çıkarıyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • aquarius99
    aquarius99 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Her uygulamada her ülkdede her dilde ayni muhabbet bende cok skldim bu durumdan
    Tamam cok hakli oluna yerler var ama savaş alanina dönüstü dünya..

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    5 ay

    Erkek düşmanı olmanıza laf yok da, düşma olduğu nız cinsin adilerinin peşinde koşmanız ikilem.

    0
    0 Yorumla
  • EnesBT
    EnesBT Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Sosyal medyadaki her türlü gıcıklığı gördükten sonra o sürüye takılmamak zor. Gerçek hayat sanıyor insanlar orayı.

    0
    0 Yorumla
  • TɪᴛʀᴇᴋKᴀʀʏᴏʟᴀ
    TɪᴛʀᴇᴋKᴀʀʏᴏʟᴀ Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    5 ay

    Her iki cins de seçimlerini ve tercihlerini gözden geçirmeli böylelikle sorun çözülmüş olur

    1
    0 Yorumla
  • udeniz22
    udeniz22 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 36%
    5 ay

    Kadınların seçimleri bizi kadınlardan uzaklaştırıyor. Bence en büyük neden bu.

    1
    2 Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      Erkelerin çoğu sanki düzgün seçim yapıyor da harbiden ne sanıyorsunuz kendinizi yorumları güle güle okuyorum hahahhahaha

      Yorumla
    • udeniz22
      udeniz22
      5 ay

      Ama kadinlar kadar cok bedel odemiyoruz sonucta yanlis secimlerimiz yuzunden

      Yorumla
  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    5 ay
    İnternet & Teknoloji konusunda 355 cevap paylaştı.

    Neden düşman olalım? Biz olmadan siz, siz olmadan biz bu hayatı daha iyi mi yaşarız?

    1
    3 Yorumla
    • _cumali_
      _cumali_
      5 ay

      Hayır tabikide

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      5 ay

      Vallah sırf bakireyim ve hiç bir erkeğe yüz vermiyorum diye bile linç yiyorum erkekler tarafından 😂 bazı erkekler narsistin teki

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      5 ay

      @günes121212 yapacak bişey yok :D

      Yorumla
  • KelebekSevgili
    KelebekSevgili Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110 , eic 92%
    5 ay

    Ben kimseye düşman değilim, olmamak gerek aslında. Aynı yurdun insanıyız.

    1
    1 Yorumla
    • İTÜUzayMühendisliği
      İTÜUzayMühendisliği
      5 ay

      Tebrik ederim adam akıllı tek yorum bu 👏🏻

      Yorumla
  • babacan5255
    babacan5255 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay

    Herkes görsel ile giderse sonuç kandırmaca dünyası olur. Canı yananlarda birbirine saldirir

    1
    0 Yorumla
  • hayatbosm
    hayatbosm Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    tüm kadınlara değil ama belli bir kesime gerçekten düşmanım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Kapitalist sistem ya da emperyalizm adına ne dersen de bunu dayattı. Özümüzden koptuk. Suçun birazı bizde de var. Herkese uymak zorunluluğu neden? Azcık aykırı olsak her şey daha güzel olacak.

    0
    0 Yorumla
  • Alp608
    Alp608 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    5 ay

    Bende değilim saygı görüldüğüm yerde saygı gösteririm

    0
    0 Yorumla
  • TheVoidHunter
    TheVoidHunter Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay

    Ben düşman değilim kimseye, kasmıyorum bana hava hoş

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    valahi kadinlara nasil düşman oluyorlar anlamiyorum sesleri zaten ip ince boy desen yerden bitme kilo desen maks 50 bana çok poncik geliyorlar nasil düşman olayim dawofdka

    erkek olarak diyorum biz erkekler cidden tam karaktersiziz ne sevmeyi biliriz ne değer vermeyi cok şukur kim hayatima girdiyse aşiri derece beni seviyor

    0
    0 Yorumla
  • Filosuruğu
    Filosuruğu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    5 ay

    Kadınları aşağılayan hizmetçi olarak gören her tür erkek düşmanımdır

    0
    0 Yorumla
  • MagarsuS
    MagarsuS Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    5 ay

    asla değiliz bebek gibi sever düşman gibi si…Kerim çatır çutur 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Ladybirdy
    Ladybirdy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    5 ay

    Hemcinslerimi pek sevmem. Erkeklerin de zaten Allah belasını vermiş gariplerim🤣

    0
    1 Yorumla
    • İTÜUzayMühendisliği
      İTÜUzayMühendisliği
      5 ay

      Aynen knk

      Yorumla
  • Ledamniiii
    Ledamniiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Cinsiyete göre değilde insanına göre olabiliyor tabiki herkestende dost olmaz😀

    0
    0 Yorumla
  • 66Oguz66
    66Oguz66 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay

    Düşman değiliz ama maalesef birtakım bazıları bizi öyle yapmak istiyor. Kadınlar baş tacıdır

    0
    0 Yorumla
  • Asafdg
    Asafdg Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Abazalıktan birbirine hallenen insanlar sevişşe dost olur hepsi

    0
    0 Yorumla
  • Münâfi
    Münâfi Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    5 ay

    Ben olabilirim ama gerçekte kaba tavırlarım yoktur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Ben uzak duruyorum artık. Sömürülecek bir şey gibi görüyor çoğu beni. Hassas biriyim. Bir kızın tripleri, geç cevap vermeleri falan beni strese sokuyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    valla nafakası pozitif ayrımı femnizmi erkekleri bu hale getirdi yapacak bir şey yok

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Çoğu konuda erkekler sömürülüyor evet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Sevmekle, nefret etmek arasında gidip geliyorum 😅

    Bi gün sevip, diğer gün nefret ediyorum hepsi bu

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Aslında sevdiğim falan yok. Ben sadece cinselliği seviyorum hepsi bu. Cinsellik diye bişey olmasaydi. Hiç işim olmazdı sizinle, zarardan başka bi faydaniz yok. Tek faydası belki cinsellik ama oda olmuyor. Olsa bile hep olmuyor. Yapmak zorunda değil. Bakire olabilir. Vermeyede bilir. Ama ben maddi manevi mutlaka zarar edeceğim orası kesin. Yani onun bana cinsellik vermesi belli değil kesin değil. Benim maddi manevi zarara gireceğim kesin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Bu dünya kadınlar olmadan gerçekten çok berbat ve yaşanmaz bir hal alır siz kadınları çok seviyorum iyi ki varsınız canlarım benim ❤️💋😘🥰🌹

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Evet biraz dediğiniz gibi bir durum var. Artık buna çekememezlik mi denir başka bir şey mi bilmiyorum ama...

    0
    0 Yorumla
  • Mokok
    Mokok Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    5 ay

    Böyle olan Erkek ve kadınlara sesleniyorum siz böyle olursanız eğer dişardaki düşman gelir erkeğinizi öldürür kadınlarınızı skr o yüzden birlik olun saçma sapan düşünceleri dayatmaların izi da bırakın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Tamamen erkeklerin problemi, nefret ediyorum onlardan🤢🤢

    1
    0 Yorumla
  • _ToBeHonest_
    _ToBeHonest_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 125
    5 ay

    Öyle oldu siz kadınlar haddinizi yerinizi bilmez oldunuz benden uzak olun.

    1
    0 Yorumla
  • değişiksporcu
    değişiksporcu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    5 ay

    Ben kadınlardan haz etmem hiçte sevmem ama erkeklere minnoş kalbimi bırakıyorum.❤️

    1
    1 Yorumla
    • değişiksporcu
      değişiksporcu
      5 ay

      Ama zarar vermem kırıcı bir sözde söylemem.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    5 ay

    Türk kadını badboy playboy ya da mafya olmayan her erkeğe düşmandır.

    1
    10 Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      Türk erkeği de cinsellik temas vermeyen kadına düşmandır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Evet o nedenle bütün Türk kadınları tüm bakir erkeklerden tiksiniyor.

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      Yo bakir olmayan 2. ellerden tiksiniyoruz ama tc erkosu vermeyen elletmeyen kızla olmuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Bakire kıza kötü davranan erkek de, bakir erkeğe kötü davranan kız da eşit iğrençliktedir.

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      Kötü davranmak değil uzaklaşıyor erkekler çünkü hiçbiri ben bu kızla evleneyim onun namusuna leke sürmeyeyim demiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Elini sürmeyen erkeği de kızlar erkekten saymıyor maalesef

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      Bu da erkeklerin ellemek için uydurduğu şehir efsanesi

      Yorumla
    • İsimssizüyee
      İsimssizüyee
      5 ay

      Tüm suç erkeklerde gidipte bakire olmayan kızlara bakarsanız elini sürmeyen erkekleri ezik görenlere yani sonuç bu. Bakire temiz kız elletmez diye uzak durur erkekler ki haklılar bakire kız evlenmeden yapmaz.

      Yorumla
    • aquarius99
      aquarius99
      5 ay

      Abi ne diyooooonnnn (Mafia dark romance okumaya gidiyorum shajsjsk)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Ben kimseyi ellemek mellemek istemiyorum bir çift tatlı söz bir güleryüz yeterdi bana

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    son 50 yılda neyin değiştiğine bakarsan sorunun kimse olduğunu da görebilirsin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Bende sizi seviyprum lan. Kadınlar baş tacıdır

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Mıyız değil mıyım demeli 🙂 çoğul konuşup kimsenin adına konuşmayın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    İnsan kendine nasilsa karsiyada oyle olur o yuzden o dusuk iq lari salla gitsin

    0
    0 Yorumla
  • geceyisevenbirkız
    geceyisevenbirkız Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay

    Ben erkekleri çok severim onlar benim dostum

    3
    0 Yorumla
  • Murat34murat
    Murat34murat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    5 ay

    Soshal medya genelev gibi düşün. erkekler s... mek istiyor kadınlar s.. kilmek istemiyor. düşmanlığın ana nedeni bu. menfaat

    0
    0 Yorumla
  • Feyzanursuaksoy
    Feyzanursuaksoy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    5 ay

    Olay şu ml ml insanlara değer verip bir yerlerini kaldırıp kalan cinsiyete sallıyorlar olay bu

    0
    0 Yorumla
  • Lunarizm
    Lunarizm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    kim demiş onu ben herkese düşmanım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    aklı başında kadınları severim feminist görünce koronaya yakalanmış gibi kaçarım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Kızlardan dolayı başladı. Erkeklere her türlü lafı ediyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (49)
Devamını Gör(94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sosyal medyada erkekler kadın düşmanı, kadınlar erkek düşmanı gibi konuşuyor. Gerçekten düşman mıyız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkeklerin çoğu kadın düşmanı mı? 18 cevap verildi
İnternetteki kadın dusmanı erkekler ve erkek dusmanı kadınlar hakkında ne düşünüyoruz niye bu... 2 cevap verildi
Erkeklerin hepsi kadın düşmanı mı? 14 cevap verildi
Kadınlar erkekleri düşman mı eder? 4 cevap verildi
Kadın düşmanı erkekler? 24 cevap verildi
Kadın düşmanı erkekler kadınlara karşı looser oldukları için mi kadın düşmanı oluyor? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨