Exime yazmalı mıyım (acil)?

Kendisi Şu an hapiste 2 ay önce doğum günüsüydü iyi ki doğdun yazmıştım fakat hapiste oldugu icin bakamadı ama dün mesajımı açmış ve görüldü atmış bide Story atmış hapisteyken. Şu an hala hapiste fakat sanırım telefonu var. İyi ki doğdun mesajımara görüldü atmış yani insan yazmaz mı anlamıyorum. Ne yapmalıyım?

Exime yazmalı mıyım (acil)?
Cevapla