Bir duşa gitcem kafam toplansın istiyorum eğer fikrim değişmezse ben arıyorum direkt arkadaşlar
Exime yazayım mi?
Bir duşa gitcem kafam toplansın istiyorum eğer fikrim değişmezse ben arıyorum direkt arkadaşlar
Cevap
20Cevap
Kar yağdı mikroplar ölmüş olmalı, sen iyi misin? Yaz :D
Uff biraz ağır olur
😂😂
🙄🙄
Normalde yaz derdimde niye ayrildiniz once onu de
İlgisiz bir soğuk bir sıcak vs durumalri vardı bende sonlandırdık ama o engelledi çünkü bir gün sonrası başka sebepten yazdım o da bana kızdı
Yazma ya
Evet farkındayım yazmamaliydim ama içimden geçiyor dünde geçti
Baya baya yazasim var sa lak im ben🥲
Olur bazen böyle en fazla bir aya unutursun tamamen yazma
Ama kaç ay geçti unutmuştum şu an depiklemiyor
Yazma biten bitmiştir bittiği gün bitmiştir hdjshdj
Evet bittide yazmak istiyorum
Boşta kalınca insan bazen böyle saçma hareketler yapabiliyo pişman olmayacaksanız yazın gitsin
Ama saçma ya kesin pişman olurum
Ne yaşamak istiyor isen o'nu yap, insan buraya bütün duyguları deneyimlemeye geldi.🤗
Belkide
exten next olmaaaaaz bak dünya genelinde tecrübeyle sabit bir şey bu kaşınmaaaa
Haklısın o yüzden beni tütün diye zaten buraya yazdım tutun beni yoksa ma llik yapacan
Abi ya yazsam
Haklısın abide işte dedim ya ma llik yapmak üzereyim
Bilemiyorum🥲😔
İşte fena mı onla dolan boşluklar bile güzel değil mi
Hayır ama yaotikalrin yüzüne vurmak istiyorum
Ama nefret dolu kuamakta istemiyorum
Abi bilemiyorum
😂😂😂
Türkçeyi KATLETME!
Özür dilerim abi
👍
Kime istersen yaz
Tamam abi sağol izin verdigin için
Haklısın abi
Ama olsun niye yazdın derse biri suçu size atarim
Sağol abi adamsın eğer yazarsam atarım belki 😂
Sağol abi ama yazmama laizm tutun beni diye soru attim
Bilmiyorum
Tamam unutmazsam
Bende çünkü ikilemdeyim yazmamak için sabrediyorum. İstersen dertleşiriz :(
Tamam
yaz bende yazdim en azından içimdeki olabilrlik sustu
Ne zaman yazdin
pazar günü yazmistim biraz incinsemde olmayacagini kendime kabullendirip hayatima devam ettim
İyi yapmışsın umarım tez zamanda toparlarsin
Umrumda değil knk
yaz en fazla nolabilir
Daha fazla rezil olabilirim tut beni yaa
okudum diğer yorumunu yazma. bi soğuk bi sıcak erkekten olmaz hem zaten engellemiş : (
Ya zaten bir şey beklemiyorum pek yani bir gelecek vs de ama ne bileyim içimde kaldır bir seyelr
biliyorum ama bazen kalması gerekir✍🏻
Bu seferde içimde büyürse ya
hayır büyümez evet söylesen rahatlarsın ama o bunu bile sana hal görmemiş, daha fazla ulaşmaua çalışma rahatsız edici konuma bile düşebilirsn
Öyle düştüm zaten daha fazla dusmemeliyim ama bilmiyorum ya
Yaz gitsin be sorarsa Melike yazmamı istedi de
Listeye senide ekledim Melike eğer kizarsa siz sorumlusunuz söyliyim bak 😂🥲
😂😂😂sağol Melike
☺️☺️
Sakın yazma
Pekii
Yazma unutucan bi gün zaten hep sevmiycen
Haklisin
Kendine gel sen gizli pembelisin ne ex'i! :D
Nasıl yani anlamadim
Exten hiçbir s! kim olmaz abla
Haklısın abi
Exi olan bi 2. El daha, exler unutulmaz
Unuturum ya
Yaz sende kurtul bizde
Aşk olsun naptım size
Yok kral
😂😂
Ne konuda
Hee 😂
Yazmayiver bro
Yaz o zaman gurur askta onemsizzz
Ya aşık değilim beni çok üzdü ama ozluyorumda onla olan bağımızı
Olurmuzda yok zaten napsam sence
Sen serefsiz seviyorsun uzulmek hosuna gidiyor o zaman ne diyim
Ya hayır sadece o serefsizlikleri yaomadna çok güzel bir bağımız vardı o yüzden
Bana tkp istegi atsana kimsin konusalim bi mesleeyi
Be alka ya yok kral konsumak istemiyorum. yorumda biri yazarsan habaer evr demişti ebnd Ekim olduğunu hatirlamadigim için güncel yaptım yani snele konsuamya degil
Ben sapik dehilim sakin ol
Meseleyi merak ettim sadece
Yav eski sevgili muhabbeti üste napcan bisve r
Neden bıraktınız neden döneceksiniz
Uzun hikaye boş ver
Dinleriz skjsjs
Yok sagol
5 gün sonra cevap veren, sen 😂
Hesaba girmedim kusura bakma
Sorun değil şimdi konuşabiliriz isterseniz 😄
Yok cidden sağol
Normal de konuşabiliriz 😄
İstemiyorum yazma
Neden
İstemiyorum
Ama belki fikrin değişir kafan açılır olamaz mı
Yazma bana cidden yeter
Özür dilerim 😕
Rahatsız etmek istemedim sadece dolduğunu tahmin ettim belki konuşursan iyi gelir diye düşünmüştüm
Çok özür dilerim bende kalbini kırmak istemedim
Yok dplmus değilim ve ısrarla konuşmak isteyince sap ık sandım çok cpk özür dilerim
Yok kesinlikle sapık değilim tanısan zaten anlarsın hiç o toplarda işim yoktur ama seninle konuşmak istedim işte biraz ısrar ettiğimin farkındayım ama ne bileyim öyle oldu işte sen özür dileme haklısın bu sitede çok sapık var
Asıl ben özür dilerim kardeşim kusura bakma yani sinirim direkt sana değildi başka insanlardan bıkıp seninde yazdığına denk gelince sana kötü davrandım özür dilerim hakkını helal et
Sorun değill rahat ol ayrıca helal olsun sen de helal et 🙂
Kim rahatsız etti seni bu kadar, başka insanlardan da deyince
Sağol kardeşim helal olsun
Senlik değil ya bazı insanlar işte boş ver
İnsanlar çok kötü oldular artık dikkat edin kendinize ve herkese de inanmayın
Haklısınız çok teşekkür ederim
Rica ederim kendinize iyi bakın hayırlı geceler 🙂
Sizde kendinize iyi bakın iyi geceler ☺️
Teşekkür ederim nahif hanımefendi ☺️
Ben teşekkür ederim beyfendi ☺️
Rica ederim hanımefendi ☺️😀
☺️☺️
Keşke tanışabilseydik çünkü gerçekten nahif bir hanımefendiye benziyorsunuz oldukça güzel bir duruşunuz var en azından ben böyle gördüm ☺️
Tanımak istemiyorum teşekkür ederim
Rica ederim 😊
☺️😊
Yazma bacım
Nolur yazayım ya 🥲
Uzulucem 🥲
Kime yazıyım onu özlüyorum
Yok haklısın ama içimde bir yazma isteği var sorma 🥲
Neyi
Bence kendini harcatma ben varım
Sağol knk istemez
İstmee
Yazın
Peki abi
Yazma
Pekiii
Yaz gitsin
Emin misin bak niye yazdın derse Hüseyin dedi derim🥲
De anasını satayım Hüseyin yaz dedi de
Zaten ölecez ne oluyorsa olsun
Hüseyin sakin bro 😂
Psikolojim bozuk knk 😀
Niye la sana noldu
Uzun mesele çok karmaşık
Dinler misin sohbet edelim
Dinlerim be ayipsin
Tamamdir
Bekliyorum
Bak
la neden yazcan sakin ol
Özledim gibi sanki ama yazmmaa lazım engel attı gitti 🥲
Tutun beni
Gardaş snapten mi tutacan ha tut işte o seni sevmiyor sa lak misin de
Sapık Las ma
Bende diyorum niye gitmiş yorum sen benim yorumu silebiliyirdan ha demek. Sa pik
Yok kral ne spaikligimi gördün
Cık bende sap ik bu diye çıkarım her ordanda eski sevgilime seslenirim çok mantıklı çok la
Çık la
Niye içeri atacakalrmis naptik sanki
Sn çık ben kendim bagalnirim bro
Tövbe ya
Ay tutan mi var asıl sapı k sensin
Beni snape cagiridn
Yazmicam zaten sana
Ay sen kimsinde yazmaicam ben yazmiyroum
Derken
Derken ya sen müge anlı konsunda ciddi mıydın yani
Ay saçmalama 22 olucam abi
Abi bende olucamda 21 daha iyiydi ya
Uyu abi sen benim sianvaim var geç yaticam
Öyle deme 🥲
Abi ben o zaman gelmiyroum 21 de kalicam
Şu üç dost ayın kıymetini daha iyi bilmeliyiz
Yok abi silmicem
Hatta dur SS aliyim
Öyle millet bir sap ik gorsun
Birdaha kimseye öyle dadanmasin
Kızdın bana 🥲
Yazma yat uyu
Abi tutun beni yazmak istiyorum
Yaz yazda gör ebenin örekesini
Tövbe ya
Gerçekler acıdır yat uyu
Haklısın abide işte
Yazma boş ver
Sanırım oyle yapmam gerekiyor
Aynen öyle biten bitmiştir yenilere devam
Hakkisin galiba
Tecrübeee
Pekii teşekkürler
Ne demek rica ederim
😊😊😊
Yazma he sakın seni haketmiyorvov
Peki abi
Yaz bari skıdkfkkfk
Yaz gitsin
Ama destek vermeyin bak yazarım ya 🥲😂
Yaz içinde kalmaz en azından
Ama rezil olurum o beni engelledi gitti
E engellediyse nasıl yazcan
X hesabı tiktok hesabıni buldum ve şey numatasida var zaten gizliden arıyordum eskiden öyle konsuyroduk
He valla hiçbir şey olmaz yaz gitsin
Ama o beni istemiyor artık
Kanka barısmak amaclı mı yazıcan ki
Bilmiyorum içimde kalan bir seyelr var o eski gumlerir özlüyorum bizden olmaz zaten onu anladimda ne bileyim iki yüzlü olmasını içimde kapatamiyorum yzuune vurmak istiyorum ve tekrar eskisi gibi sevelim istiyorum birbrimizi en azindna mutlu edelim bir günde olsa
Ya bi iliskide bi kere ayrılık olmussa bitiyo artık hiç düzgün bi iliski olarak devam etmiyor boş ver bencr ama yine dedigim gibi içinde kalacagına yaz bence ama çok bir şey bekleme
Ya aslında deidgim gibi amacım ilişki değil sadece eskiden bir nebze mutlu bir şey istiyorum o kadar güzel konuşuyor musuz ki ekşi mesajalri okumaktan cildircam
Tamam kanka yaz gitsin
Bak çok pis gaz veriyorsun 🥲😂gidicem şimdi 🥴
Yazma
Pekii
denemede yarar var
Peki
Yazzz
Yokkk
Yapmaaaaaa yapmaaa
Daha yaomadim ama her an yapabilirim 🥲
Bırakırsam sana yazamam
Onu arsam horpalrde biraksam yere olur mu🥲
22 olucam neden ki
Kocaman kız olmuşsun büyü biraz mi dicen🥲
Yo konurusurm sadece telefonu bırakmış olucam 🥲
Ya uaptikalrini yzuune vuraisn var birde kimse o gibi güzel sevmemiş ya hani hitap skeilleri yaklaşımı vs tabi ilk zamanlardan bahsediyorum
Haklısın ama bazen atmak istemiyorum
Evet o yüzden soru attım zaten bir temiz dövüver 🥴
KYK yurt b blok
Bekliyorum yarın sınav var zaten geç uyurum acalele etme istediğin vakit gel
Yinede sondakini atma o kadar kizmazsin ya
Dimi
🥴🥴🥴
Yaz yaz
Abicim tutsana ya ne yaz yaz hemen 🥲
Ex ne oluyor keko
Eski sevgili , özür dilerim kısaca yazmak istedim kekoluktan değil
Biliyorum eski sevgili olduğunu Türkçe kelimeleri ya komple kullanın ya da İngilizce yazın böyle olmaz
Bildiğini biliyorum sadece özür mahiyetinde yazdım
Haklısın ama işte kislativerdim kusura bakma
👍
Peki napiyim yazıyım mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Belli ki kalbin kaşınıyor, parmakların da “yaz” tuşunda bekliyor 😅 Özlemek normal ama önce kendine sor: Yazınca gerçekten iyi mi hissedeceksin, yoksa cevap alamazsan daha mı kötü olacaksın? 🙃 Eğer yazacaksan da uzun dram değil, hafif, sakin, beklentisiz minik bir selam iyi gider: “Nasılsın?” gibi 💌
Bilmiyorum kötü hissedebilirim
O zaman biraz daha kendini koru bence 🥺✨ Özlemi yazmadan da taşıyabilirsen, önce kalbin sakinleşsin, sonra karar ver 🙏💫