AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Biraz sık boğaz etmişsin bence rahat bırak hanim kiz
Normal
Her dakika sana cevap mı yazacak
Özel hayatı olmayacak mı
Klasik erkek davranışı bacım işine gelmiyor sende aynı taktiği yapıcan kesicen konuşmayı
Çok hoslasmamis sanki diye yorumladım bundan sonrasi zorlama olur knk ben diyim sana
Söyleyebilirdi ben kendime vakit ayıracağım biraz diye
Bu adam olmamış yavrum ya. Soğuk baya, ilgisiz, gitsen de olur modunda.
adam gayet haklı. istediği zaman bakar. zamanını sana göre planlayacak değil
Senin gibiler kaldı mı nerdesin sen?
kalmadı bitti ben de evliyim
Boşan o zaman.
@Alpin_M öyle mi hemen boşanıyorum sana varıcam
Olur tamam
Ne zaman ayrılırsın ?
@Alpin_M öffff elini s (kinden çek öyle yaz y#vşak herif
Yani cevap verdiğim süre yoruma açık değil benim o yüzden normal geldi
ben birine bunu yazınca yüzde doksan konuşmak istemiyorum niyetiyle yazıyorum...
Bence yol ver gitsin onla konuşmaya devam ettikçe daha çok üzüleceksin
Önceliği olmadığınız kimseye öncelik vermeyin
Filmi ve oyunu senden daha önemli demek ki. Seni böyle değersiz hissettirenlere yol ver gitsin neyi bekliyorsun hala
ya bir de ben şeyden şüphelendim dün akşam başka birisiyle mi konuşuyor acaba diye düşündüm Instagram‘da takipleştiği bayağı kız var çünkü
Böylelerini nereden buluyorsunuz ya biraz özsaygınız olsun kızlar kendinize gelin. Çok kızla takipleşiyor diyorsun demek ki hepsi onun için değersiz ve ne yazık ki sen de onlardan birisin. Eminim ki konuşuyordur diğerleriyle de kendine bunu layık görme sen de dünyada 4 milyar erkek var allah aşkına ya. İlgisiz erkeği yollayın kendi değerinizin farkında olun benim de canımı sıkmayın
çok haklısın. ben 19 yaşındayım o 25 ve ben olgundur beni belki üzmez diye düşünmüştüm o yüzden konuşuyordum. ama dediğim gibi takipleştiği 15-20 kız var. yarın içinde buluşalım demiştik ilk buluşma olucak. eğer telefonla çok uğraşırsa o an bitiririm konuşmayı mantıklı değil mi
Aranızda bu kadar yaş varsa sana takılmalık kız gözüyle bakıyordur kesin. Amacı sadece eğlenmek seni manipüle etmeye çalışacaktır uyanık ol dediklerine inanma sakın. Flört dahi olsanız senleyken gözü dışarıdaysa bil ki gözünde hiç mi hiç değerin yok. Mesajda soğuk davranması da bu yüzden. Zaten buluştuğun zaman öğrenirsin ne mal olduğunu ama bence çoktan belli. Ben olsam direkt iletişimi keserim buluşmaya falan da asla gitmem sana da tavsiyem bu yönde. Madem değerini bilmiyor kendi değerini hatırlatmak senin görevin. Şunu da demeden geçemeyeceğim yaşına yakın yaştaki kişilerle konuşman senin için daha iyi olacaktır. Olgun bir erkek kendinden küçük birini istiyorsa-ki sen daha çok gençsin onun yaşındaki biri için- bunun tek sebebi o kızı daha rahat kandırmaktır bunu da unutma.
aslında doğru söylüyorsun dediklerinde haklısın ama biz aynı ilçedeniz kendisini de tanıyordum. takılmalık düşünecek birisine benzemiyor ama bilemem tabi. birde ben söylemiştim ben takılmalık ilişkiler yapan birisi değilim diye. o da bende öyle birisi değilim demişti. buluşunca o takipleştiği kızları takipten çıkarmasını söylesem ve onun vereceği tepkiye göre de konuşmayı kessem daha net olmaz mı
Sözlere değil gördüklerine inan. Bir insanı 10 yıl da tanısan asla güvenme bazıları o kadar iyi saklıyor ki kişiliğini aklın hayalin durur. Onun sana değer vermediği bariz belli bu aldığın samimiyetsiz soğuk mesajlardan ve sana hissettirilen değersizlik duygusundan sonra hala buluşmak istiyorsan bir şey diyemem, senin kararın. Madem ciddi düşünüyorsun o zaman o kızları takipten çık dediğinde büyük ihtimalle yok iş arkadaşım yok kuzenim şurada tanıştık buradan akrabam falan filan der hiçbirini de çıkarmaz. Ben hiçbir kadının bu tür muameleleri hak ettiğini düşünmüyorum eğer sen hak ettiğini düşünüyorsan buluşabilirsin tabiki
bugün yazarsa ne diyim peki sence
Aranızdaki iletişime son vermek istediğini belirtmen iyi olur bence
müsaitsen buluşalım 1 saate yazmış şimdi direkt. ne dicem ben buna ya
Kendine vakit ayırması lazım. Her dakika konuşamazsınız. Ama tabii burdaki sorun bence bunu söylememesi. Eve geldim film izleyeceğim diyebilir sen de rahat bırakabilitdin öyle deyince
Film ve oyunu bana tercih eden birine kapıyı gösteririm hemen
Kırıl ama aranızda kalsın
Bize ne özel hayatından
Bence bundan olmaz, oyun ve film izlemeye vakit ayırıyor ama sana vakti yok ne saçma şey. Ben çok değersiz bulurdum kendimi o zaman
Bence de
Sen bana denk gelecektin ki varya ah ulan ah ☺️☺️☺️❤️
niye öyle dedin kii
Çünkü ben karşımdaki insana ilgi sevgi ve tutkuyla bağlanırım yeter ki oda bana öyle olsun
Sevdiğim kız bana mesaj attığı anda cevap yazan biriyimdir
Ayrıca çok romantiğim ve yakışıklıyım ☺️😊
Bende fazla sevmiyorum yer dk sürekli mesaj ara saatlerce konuşalım ama mesaj boğuyo beni
:)) boş beyin teneke;)) geçmiş olsun canım
herkes farklı ama ben inanılmaz daralırdım böyle bir mesaj alsam. Tabi senin için hemen cevap almak önemliyse öyle birini bulman lazım.
Bu herif seni önemsemiyor sen yedektesin geçmiş olsun
ama buluşmak istiyor
Amaç belli
açabilir misin cümleyi
Yatıp tekmeyi basmak
abartma. bu arada 2 gündür de yazmıyor hiç bende yazmıyorum
Ben söyledim söyleyeceğimi
Normal değil veya benim hayalini kurduğum aşk ve başkalarının ki farklı bilemedim. Çok çok garip geliyor seçebilmek varken uzaklaştırmak.
Akşamki halimiz eşime mesaj atıyorum tıklar görülüyo bir türlü mavi olmadı gitti😁
Senin kadar heyecanlı olmadığı kesin. Bazı modeller ketum olurlar kızlar onlara öküz diyor.
Soğuk ılgısız mesajları konuşmak ıstemeyısının kanıtı bence hemde bu kadar yenıyken
Ben olsam daha da yazmazsin valla. Zor oynanacaksq sen oyna zoru bence baci
Hoşlanmamış senden uzatma sil gitsin, uğraşınca düzelmiyor
aslında konu hoşlanıp hoşlanmamak da değil. karakteri değişik çok ilgili bir insan değil. Ve kendisi 25 yaşında ben 19 yaşındayım. Bir de şunu düşünüyorum çok geçimli bir insan olsa bu yaşına kadar bekar kalmazdı bence çoğu kızla yapamıyor bu yüzden
Tabiki geçimsizlikten, herkes merhaba diyenle sevgili olmuyor bende öyleyim misal
Ve aranızda yaş fazla, bunu yaşa takılmayan ben söylüyorum, artık anladım ki takılmak gerekiyor
bana böyle davranması da normal geliyor çünkü karakteri bu. bu yaşına kadar bekar kaldıysa her kıza canının istediği gibi davranıyor demek ki
Tamam zaten bende aşık olsam yine habire yazamam derim ama elimden geldiğince yazmaya çalışırım, seven sevdiğine yazmak ister
Of biz kadınlar ne zaman mutlu olucaz anlamıyorum
Yarın için buluşalım demiştik bir de sence ne yapayım buluşayım mı yoksa erteleyim naza falan mı çekeyim
Ertele değmiyor zaten anlık mutlu olabilirsin belki ama sonraki gün mesaj atmayınc yine mutsuz olacaksın
Bugün yazarsa nasıl konuşayım sence bu konuyu dile getireyim mi kırıldığımı umursamadın falan diye yoksa normal mi konuşayım ne yapayım
Sakın dile getirme kimse canım değil, erkekler anlamadım bilmedim diye affet diye derler her şeyi anlıyorlar anlatmama gerek yok bırak
Kimse sslk değil*
Soğuk mu konuşayım yani sadece
Hayır soğukdan ziyade değersizmiş gibi konuş
Çünkü onun gözünde senin değerin yok
mesela yoruldun mu bugün nasıldı falan diye soruyorum hiç böyle şeyler sormayayım onu düşünmiyim mi artık
Evet onu kastettim
Bir de mesajlarımı genelde harfleri uzatarak falan samimi yazıyordum artık öyle yapmayayım mı onu da
Ya yapma yapmaa
tamam teşekkür ederimm yardımcı olduğun için
Estağfurullah çıktım gzldn de
müsaitsen buluşalım 1 saate yazmış şimdi direkt. ne dicem ben buna ya
Ben söyledim sana
ne diyim şimdi yani
Sonuç
İstenmediğin yerde durma.
ama buluşmak istiyor hep?
İzin verme?
amacı ne sence
Tanımadığım insan. Amacını bilemem.
mesela bugün hiç mesaj atmadı şaka gibi ya
Cevapladığım gibi yaparsan mutlu olursun.
Ama buluşmak istiyor beni istemiyorsa neden buluşmak istiyor ki anlam veremiyorum
Arkadaşım uzak dur. Anlattığın kadar sana akıl veriyorum. San değer verebilecek bir insan al hayatına.
Seninle ilgilenmiyor dikkati sende değil.
buluşmak niçin istiyor o zaman
İlgili erkek böyle geç cevap vermez neden böyle itiçi mesaj onun amacı başkadırda ondan görüşmek ister o gitsin film izlesin oyun oynasın bence.
kız napabilir daha ilk buluşmada
Konuştuğu başka biri daha vardır :)))
buluşmak niçin istiyor o zaman
Her koldan çalışıyor mübarek ama çok soğuk bence
ama mesela o tek pazar günü müsait. çünkü memur. pazar günde benimle buluşucak öyle olsa konuştuğu başka kızla buluşmaz mı
Memurlar haftanın 5 günü çalışıyor sanıyordum
5 günü evet de cumartesi günü de babası esnaf ona yardıma gidiyor. bir tek pazarı kalıyor onda da benimle görüşücek. birde ben telefona bakmasından mesaj yazmasından anlamaz mıyım başka konuştuğu olduğunu mantıken yanii
@soran Haklısın paronayak Bi yaklaşım olmuş atanamayan hanımefendi
Ben olsam daha da muhatap olmam
ya bir de ben şeyden şüphelendim dün akşam başka birisiyle mi konuşuyor acaba diye düşündüm Instagram‘da takipleştiği bayağı kız var çünkü
Seni önemsemediği belli…Kafa yoracağın bir şey yok yoluna bak ☺️
haklısın. ben 19 yaşındayım o 25 ve ben olgundur beni belki üzmez diye düşünmüştüm o yüzden konuşuyordum. ama dediğim gibi takipleştiği 15-20 kız var. yarın içinde buluşalım demiştik ilk buluşma olucak. eğer telefonla çok uğraşırsa o an bitiririm konuşmayı mantıklı değil mi
Hahah kuzum benim sevgilim de benden 6 yaş küçük ama kıymetini üstümden eksik etmiyor yaşla alakalı değil bu kişilik işi
Sanki kız karşı taraftaki
derken
Naz yapmış beyefendi
film oyun benden daha mı önemli anlamadım
boş ver bı cacık olmaz
bende fark ettiysen iyi geceler mesajına falan sanada yazdım kırıldığımı anlamış mıdır
Hee kesin anlamıştır kendini düşürme bence
kendini düşürme derken ne yapıyorum ki
Üsteleme fazla hatta sen de geç yaz
haklısın artık öyle yapıcam. birde yarın normal mi konuşayım sence soğuk mu
O yazmadan yazma
o yazmadan yazmam zaten. yazarsa nası konuşayım
Bu ne bu erkek mi şimdi ahhsjsjsh
Cevaplar çok soğuk bu ne ya
Olmaz bu çocuktan bacım
İşte bu yüzden ilişkiler benlik değil
oha aynısını ben de yaşadım dün
aynı çocuk mu acabaa
Çok kaba hödük engelle geç
Sana değer vermiyor salla gitsin
Rave indir beraber film izleyelim de
Zamana bırak karar vermeyi
Bundan olmaz canım
Karaladığın yerde ne yazıyordu
Normal değil demek ki konuşmak istemiyo
Seni umursamıyor sende umursama bir daha da yazma
Sanırım ya soğuk biri ya da yanlış biri
Normal böyle tepki vermesi
Bu ne alınganlık prenses?
Ama sen haklısın boş ver
İlgi delisi kız rahat erkek ilişkisi
Pek konuşmak istemiyor gibi sanki 🙄
başka konuştuğu da mı var sence
Yani emin olmadan onu demek istemem ama verdiği cevaplara bakılırsa dediğim gibi çok da konuşmak istemiyorum gibi çünkü konuşmak isteyen insan bahane üretmez. Konuşmak için sebep arar.
mesela akşam "müsaitsen buluşalım 1 saate yazmış" direkt. napıyosun falan demden. bende yarın daha uygun olur dedim o da yarın traşa gidicekmiş randevu almış. pazar buluşuruz o zaman dedim o da öyle yaparız o zaman yazmış. bende "neyse ben yazıp rahatsız etmeyim oyununu oyna filmini falan izle" dedim o da ne bu böyle yazmış. bende dün kırıldığımı söyledim umursamadın bana verdiğin değer bu mu dedim o da kırılacak bişey yoktu ki olsa telafi ederdim yazmış
Senin o için olmayabilir ama benim için oldu deseydiniz. Yüzyüze görüştünüz mü görüşmüşsünüzdür herhalde
öyle dedim bende tam olarak. o da mantıklı bi sebep sunmuyorsun yazmış. bende sonra konuyu kapatalım dedim bencede kapatalım yazdı. sonra ben biz neden sesli konuşmuyoruz bu arada dedim o da bilmem yazmış. bende yarın arayabilirsin dedim müsait olursam ararım yazmış. bilmiyorum ya değişik birisi. daha hiç buluşmadık
Bence en kısa zamanda yüzyüze görüşmeye çalışın daha emin olursunuz.
sencede soğuk değil mi
Evet verdiği cevaplar dediğiniz gibiyse öyle duruyor ama görmeden tam tanımadan ön yargılı da olmayalım.
yani buluştuktan sonra farklı olabilir mi
Yani tâbi ki yüzyüze ile mesaj arasında dağlar kadar fark var. Mesaj da hisleri anlayamayız yani bize soğuk gelir sıcak gelir bazı yazılar ama görünce ki his tamamen başkadır.
bilmiyorum ya şu an soğuk gibiyiz yüz yüze nası olur bilemiyorum
Onu görüşmeden bilemezsiniz zaten.
Normal bence adamında sonucta bir işi gücü var
Haklı böyle yaparsan kaybedersin.
o kadar da önemli birisi değil. o benim çabalasın bence
Tamam değilse darlama boş ver
Soğuk yapıyor
neden ama
Tetiklendim ksjajakhgs sevmiyor nett
kız zaten biz 3-4 gündür konuşuyoruz flört bile değiliz hiç de buluşmadık. neyimi sevicek daha şu an
Hahahahaha ciddiimi o zmn gerçekten seviyor kajajaihgsh
Sevmiyor*
Bugün yazdımi
yok daha yazmadı
Olmaz ondan hiç buluşma değmez nefret ediyorum şöyle erkeklerden. Vaktiniz yoksa kimseyi hayatıniza almayın beee
Ben diyorum ki acaba başka konuştuğu kişiler de mi var çünkü Instada takipleştiği kızlar var
Vardır canım erkek milleti biriyle yetinmez
Yarın için buluşalım demiştik ne yapayım sence bilmiyorum o bana yazar
Kuzum akşam olmuş hâlâ ortada olmayan adamla buluşma bence
yok o memur yoğun oluyor genelde. akşama doğru yazıyor
Kendini daha kötü kaptirmadan uzaklaş
Kimse bir günaydın yazamayacak kadar yoğun olamaz. Günaydın yazmak 3 saniyelik bir olay
günaydını hiçbir zaman yazmıyor ki 😂
İşte bak umursamaz biri
Gün içinde bir nasılsın ne yapıyorsun da yazabilir di. Gündüz Yok akşama kadar akşam da film izliyorum oyun oynuyorum diyor😀
O ne yapar biliyor musun ne yapıyorsun diye mesaj atar sadece bir de iyi geceler deriz birbirimizi o kadar. Günaydın falan yazmaz şu an sevgili falan değiliz diye mi böyle yapıyor bilmiyorum
Seçeneği çoktur üzülme ama arka tarafta kimlik kimlere neler neler yazıyor
Yazarsa ne diyim sence yoksa normal konuşmaya devam mı edeyim ne yapayım bilmiyorum ya
Sen nasıl istiyorsan öyle yap ama ondan bir şey olmaz bunu da bil bağlanmadan noktayı koy derim ben sana
yarın da hiç buluşmayayım mı yani? buluştuktan sonra belki samimi davranır bilmiyorum ya
Tabii bu da olabilir sonuçta daha görmediniz birbirinizi Sen bir buluş baktın devam ediyor öyle bitirirsin
Bir de mesela başka konuştuğu kişilerde varsa illaki anlarım telefonu sürekli eline almasından mesaj yazmasından çözerim. şu an bir şey diyemiyorum belki de gerçekten film izliyordu
Yanında böyle bir hata yapacağını düşünmüyorum Sen yarın buluşacaksın ya açık açık söyle başka konuştuğun kişiler var mı diyee sor. birde biraz soğuk biri çünkü aşırı bir soğuk enerji aldım mesajda. İlk tanıştığın zaman da mı bu şekildeydi bu adam
ya şimdi şöyle ben sana başından anlatayım biz normalde 25 gün önce konuştuk bunla. O zaman daha da soguktu mesajları kısaydı uzatmıyordu sohbeti daha kötüydü yani ve sohbeti kesmiştik. Perşembe gün biz bununla çarşıda karşılaştık birbirimizi gördük pazartesi günü de bu bana mesaj attı nasılsın diye biz öyle yeniden konuşmaya başladık. beni gerçekte görünce beğendi sanırım
Beğenmiş de hâlâ aynı demekki yapısı öyle 🤣
Bir de ben 19 yaşındayım o 25 yaşında. şunu düşünüyorum bu yaşına kadar bekar kaldıysa demek ki geçimsiz de bir yapısı var her kıza canının istediği gibi davranıyor demek ki ve kimseyle yapamıyor
Evet bak bu da mümkün ama 25 yaş o kadar büyük bir yaş değil artık erkekler 25 yaşında evlenmiyor
25 yaşında evlenmiyor da şu an ciddi bir ilişkisi bile yok farkındaysan
ciddi bir ilişkisi olmaması tabii ki de onu kötü biri yapmaz öyle düşünme Sen bir yarın buluş bakalım neler olacak istersen bunları da sor
bilmiyorum ya bugün hiç konuyu açmayayım mı benim kırıldığımı dün umursamadın falan diye sence
Hayır açma yarın açarsın konuyu yüz yüze
müsaitsen buluşalım 1 saate yazmış şimdi direkt. ne dicem ben buna ya
Nerede bulaşacaksınız
onun arabası var beni alır da kırgınım yani ne desem şimdi bilemedim ya
nasılsın napıyosun bile yazmamış başına
Al işte bu kadar düşünüyorsan gitme hem arabada buluşmak ne ya
ne diyim sence zaten birde kırgınım
Ne yaptın kız merak etttim
müsait değilim bugün olmaz cuma günü olur dedim o da o gün tıraşa gidecekmiş olmaz dedi o zaman pazar buluşuruz dedim o da öyle yaparız o zaman dedi. sonra ben neyse rahatsız etmiyim sen filmini izle oyununu falan oyna yazdım. o da ne bu şimdi yazmış. Ben de tüm kırıldım umrunda olmadı bana verdigin değer bu kadar mı merak ediyorum gerçekten dedim o da kırılacak bir şey yoktu olsa telafi ederdim yazmış. Sonra konuyu kapatalım dedim ben. bence de kapatalım yazdı. Sonra ben dedim ki biz neden sesli konuşmuyoruz bu arada dedim o da bilmem yazmış yarın arayabilirsin dedim müsait olursam ararım yazmış. 2 dakika aramak çok bir iş mi sanki
başta böyleyse sonrası daha kotu olur bırak gitsin
Şu an bir flört sevgili değiliz o yüzden mi böyle yapıyor bilmiyorum belki değişir
ben nisanlımla tanıstıgımda böyleydi nişan yaptık yine aynıydı
İletişimi kes
kırıldığımı ve beni hiç umursamadı gibi hissettim halen de çok kırgınım yazarsa nasıl konuşayım sence soğuk mu normal mi
Bitir bence çünkü bakıyorum da çok umursamaz bunu demene rağmen bile ne hissettiğini düşünmeden uyumaya gitmiş sana vakit ayırıp on dakika konuşup gönlünü hoş edebilirdi dimi
haklısın ama biz şu an ne flört sevgili değiliz acaba bu yüzden mi çok uğraşmıyor bilemiyorum sence
Sevgilisi olmanı istese çabalar dimi
orası da öyle tabi. bilmiyorum ya değişik birisi. yarın buluşucaz belki yarından sonra daha net kararlar verir
Bende sen net karar verirsin erkeklerde o akıl yok
buluşayım mı yarın peki yoksa naza mı çekiyim biraz
Buluş tepkini koy biraz gözlemle yine aynı şekilde davranırsa eve dönünce mesaj atmadan engelle
zaten buluşunca farklı bi durum hissedersem de konuşmayı keserim. mesela telefon sürekli elinde olursa sürekli mesaj yazıyorsa birisine falan
Bı zahmet dimi
ya bir de ben şeyden şüphelendim dün akşam başka birisiyle mi konuşuyor acaba diye düşündüm Instagram‘da takipleştiği bayağı kız var çünkü
Bilmiyorum valla bende Instagram'da çoğu insanı takip ederim ama konuşmam erkekleri de bilmiyorum artık
çocuk mu bu oyun ne
bende anlamadım ki. oyun veya film daha mı önemli benden
barbie bebek al onu oynasın ya saçmalık. gel benle konus
bende fark ettiysen iyi geceler mesajına falan sanada yazdım kırıldığımı anlamış mıdır
sanmam uzak mesafe mi
hayır aynı ilçe
nere
Gayet normal
ama film oyun benden daha mı önemli anlamadım ki
Yani her insanın bi kendi alanı olur illa ki her dk yazamaz ki elbette bişeylerle uğraşacak dürüst davranmış işte
ama 2 saat yazmamıştı. sonra 1 saat yazmadı böyle şey olur mu
Yeni konuşmaya başlamışsınız bu şekilde böyle böyle tanırsınız işte
derken