8 ayYa şimdi evet bu biraz yanlış anlaşılmaya Mahal verecek bir mesaj ama şöyle bir şey söyleyeyim adamın da haklı olduğu yerler var neticede belki çalışıyordur müsait olamıyordur her dakika yazamıyordur çalışan insanları anlayışlı olmak lazım ama sürekli olarak böyle soğuk yapıyorsun sen de ona göre davranırsın
028 Yorumla
Soran8 ayya ben zaten 7/24 bana yazsın demiyorum kendisine de söyledim sürekli bana yaz demiyorum diye. Ben mesela bir mesaj attım 2 saat sonra baktı böyle şey olabilir mi ve evde yani dışarıda da değildi
- 8 ay
Anladığım kadarıyla biraz ilgisiz davrandığını düşünüyorsun şöyle yap bakalım birkaç gün mesaj atma bakalım o sana mesaj atacak mı sonra yine mesaj at aynı soğukluk devam edersin yol ver gitsin
Soran8 ayzaten o mesaj atmadan ben mesaj atmıyorum. Eğer bugün de yazarsa soğuk konuşmayı düşünüyorum samimi Konuşmayacağım çünkü hak etmiyor
- 8 ay
Bence de karşımdaki insan nasıl tepki veriyorsa sen de öyle yap ha baktın olmuyor kendini değersiz hissediyorsun açık açık konuş gerekirse yol ver gitsin kimseye eyvallahın olmasın
Soran8 aymüsaitsen buluşalım 1 saate yazmış şimdi direkt. ne dicem ben buna ya
- 8 ay
Konuş bakalım
Soran8 aybuluşmak istemiyorum şu an ne desem bilemedim o yüzden birde kırgınım halen
- 8 ay
İçindekileri söyle kırmadan
Soran8 ayyarın daha uygun olur dedim o da yarın traşa gidicekmiş randevu almış. pazar buluşuruz o zaman dedi. bende "neyse ben yazıp rahatsız etmeyim oyununu oyna filmini falan izle" diyim mi
- 8 ay
Biraz tepki olması açısından olabilir
Soran8 aydedimm bakalım ne dicek 😂
- 8 ay
😂😂 affetme
Soran8 ayne demeli sencee
- 8 ay
Ne cevap geldiğine bağlı
Soran8 ayhalen bişey yazmadı
- 8 ay
Üzerine düşme normal hayatına devam et çay iç takma kafana
Soran8 ayne bu böyle yazmış bu nası cümle ya
- 8 ay
Sende aynısını yapıyorsun de ilgisizlik de
Soran8 ayo ne demek istiyor ki sence? saçmalama falan yazabilirdi mesela
- 8 ay
Bilemiyorum valla
Soran8 aysana dün gece kırıldığımı söyledim umrunda olmadı bana verdiğin değer bu kadar mı merak ettim gerçekten yazdım o da sana kırılacağın bir şey yok dedim ki yoktu da zaten olsaydı telafi ederdim yazmış
- 8 ay
Anladım o zaman neden soğuk davranıyor onu Sor
Soran8 ayne gibi soğuk
- 8 ay
Sen dedin ya yazmıyor diye onu diyorum
Soran8 aybiz neden sesli konuşmuyoruz bu arada dedim bilmem yazmış. bende yarın arayabilirsin müsait olursam konuşuruz yazdım da bilmiyorum ya böyle erkek olur mı
- 8 ay
Ya bu bence ne istediğini bilmiyor
Soran8 aybilmiyorum ya çok değişik. müsait olursam ararım yazdı
- 8 ay
Anladım
En İyi Cevaplar
- İnternet & Teknoloji konusunda 448 cevap paylaştı.
8 ayBen hak veriyorum ona muhabbet yeterince sarsa peşinden koşardı. Demek sarmamış. Bu durumda uzak durmak, naza çekmek, onun muhabbet açması için Bi süre sessiz kalmak tercih edilebilrdi sen onun yerine trip attın. Daha yeni başlayan bir sohbette sessiz iletişim de önemlidir. Cevap verme süresi verdiği değeri gösterir. Değer vermiyor ise uzak durmak gerekir
03 Yorumla
Soran8 ayo sardırsın o zaman sarmadıysa? ben mi uğraşıcam sürekli konu açmaya?
- 8 ay
tam da o noktadayım kuzum. o uğraşmalı o çabalamalı. çabalamıyorsa doğru kişi değildir inan bana. ben demiyorum ki tersle işte soğuk yap bilmem nee... öyle değil. o gelecek. o arayacak. o uğraşacak. yoksa cepte olursun değer vermez
Soran8 ayo sadece napıyosun diye gün içinde mesaj atar biraz konuşuruz. sonra iyi geceler deriz birbirimize o kadar. birde buluşmak istiyor ama
Durumun ne? Hoşlanıyorsun sanırım veya seviyorsun. O ise arkadaş olarak bakıyor olabilir duruma. Zaten daha *yeni" demişsiniz. Herkesinde hayatı var sonuçta fazla darlamaya hiç gerek yok dozunda güzel ama flörtümsü konuşuluyorsa haber edilmeli diye düşünüyorum. Oyun oynuyorsa ; oyun oynuyorum şimdi daha sonra bakacağım gibisinden...
07 Yorumla
Soran8 aymesela bana şimdi direkt "müsaitsen buluşalım 1 saate" yazmış ne dicem ben buna ya bilemedim sence ne demeliyim? nasılsın napıyosun bile yazmamış
Soran8 aycanım zaten tek yaptığı ne yapıyorsun diye gün içinde mesaj atmak birde böyle buluşmak istiyor 2 gün öncede buluşalım mı diye söyledi işten çıkmıştı ben yok dedim cuma günü olur dedim dün de yazdı işte. uygun değil benim için dedim. Ama sohbet konusuna gelirsek soğuk davranıyor buluşunca ne yapacağız onu anlamadım
- 8 ay
Buluşunca temas isteyecek çünkü ellemek sarılmak öpmek onun için mesaj da soğuk olayı buluşmaya getiriyor sürekli sende ilkten yüklenme boş ver yazmıyor diye üzülme sende ona öyle davran nasıl davranıyorsa ama tepki verme salla yani buluşmak istiyorsan buluş tabi ama kendini kullandırtma üzülürsün
Soran8 aykız daha ilk buluşmada nası çekinmeden öyle şeyler yapabilir ki
Soran8 ayyok yapamaz ya. aynı ilçedeniz ben ailesini falan tanıyorum yabancı değiliz
8 aySanki kendimi gördüm karşı tarafta. Bende öyleyim, işten eve geçince bütün vaktimi mesaja ayırmak istemiyorum. Çünkü zaten yorgun oluyorsun, kendine vakit ayırmak istiyorsun. Biraz aktivite yapmak istiyorsun filan o yüzden normal. Ama aralarda iletişimin kopmaması lazım.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bu mesajdaki cevap kesinlikle kırıcı ya da sert değil, hatta gayet normal bir tepki. Karşı taraf, işten çıktığı zamanı ve dinlenme ihtiyacını dile getirmiş. Bunun üzerine sizin anlayışlı bir karşılık vermeniz de gayet güzel.
İletişimde, herkesin aynı anda müsait olamayabileceğini ve bazen böyle küçük gecikmelerin olacağını dikkate almak lazım. İlişkilerde bu tür durumlarda esnek ve anlayışlı olmak her zaman iyidir. 💬💛
Unutmayın, böyle şeyleri büyütmeden çözmek, ilişkinin sağlıklı ilerlemesi için önemli. 😊12 Yorumla
Soran8 ayama tamam da yine de kırıldım alt tarafı cevap yazıcak yani
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen8 ayKırılmanın normal ama fazla büyütme derim. Herkes bazen yorgun olabilir. 💬❤️ Enerjinizi pozitif tutmaya çalışın! 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,7b cevap paylaştı.
8 ayBaştan boğma yok geç mesaj attın gibisinden. Böyle yaparsan ters teper ve uzaklaşabilir.
27 Yorumla
Soran8 aymesela az önce "müsaitsen buluşalım 1 saate yazmış" direkt. bende yarın daha uygun olur dedim o da yarın traşa gidicekmiş randevu almış. pazar buluşuruz o zaman dedim o da öyle yaparız o zaman yazmış. bende "neyse ben yazıp rahatsız etmeyim oyununu oyna filmini falan izle" dedim o da ne bu böyle yazmış. ne diyim sence
- 8 ay
Trip atmış gibi tavrına tepki göstermiş. Hani rahatsız etmeyeyim, benimle konuşmak istemiyorsun der gibi onun adına karar aldın gibi gözükmüş. Hani hadi git oyununu filmini izle derken baştan savıyormuş gibi izlenim bırakma çabası gibi göstermişsin.
Soran8 ayben mi trip atmışım
- 8 ay
Evet, öyle algılamış. Neyse ben rahatdız etmeyim falan diyerek hani.
Soran8 ayne diyim sence ne bu böyle yazmış ya
- 8 ay
Valla bilemiyorum artık. Analizimi paylaştım sadece, gerisi sende.
Soran8 aysana dün gece kırıldığımı söyledim umrunda olmadı bana verdiğin değer bu kadar mı merak ettim gerçekten yazdım o da sana kırılacağın bir şey yok dedim ki yoktu da zaten olsaydı telafi ederdim yazmış
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 8 aynormall değil
00 Yorumla Şu "hmm peki" olayına gıcık oluyorlar. Dikkat ediyorsan ondan sonra yatıyorum diyip, konuşmayı kesmiş. Sana kendisini de ifade etmiş. Boş yere trip atmışsın. Gereksiz aksiyon yaratmanın bir anlamı yok.
"Bugün sana yazdığımda geç cevap vermenin sebebi neydi, merak ettim seni", diyebilirdin. Sonrasında gelen cevaplara göre tavır alabilirdin. Ayrıca, sürekli ilgi beklemek yerine ilgi göstermeyi, filmi beraber izlemeyi mesela sen teklif edebilirsin. Madem onunla daha fazla vakit geçirmek istiyorsun.
Ayrıca, iletişimde cümlelerin pozitif ve yapıcı olmalı. Erkekler negatif cümlelerden sonra kendini iletişime kapatan varlıklar.52 Yorumla- 8 ay
Yaazmadan edemeyicem sana tebrik ederim seni beni şaşırttın hiç beklemiyordum seni göreceğimi hella olsun sana kraliçe 👸👸
8 ayNormal değil. Sen eğer Kaba veya toksik şekilde söyleseydin neyse ama sen kibar ve kelimelerini seçerek duygunu hissini paylaşıyorsan aynı ölçüde cevap alman gerekir. Nezaket kurallarında normal olan budur. Ama o hem kırıcı cevap verip hemde böyle bir şeyin üstüne soğuk davranarak senin o hislerini ikiye katlamış. Zerre empati yetisi yok bence.
Bu arada dediği yanlış demiyorum. İnsanlar her dk konuşmak zorunda değiller evet, sen de onu kast etmemişsin zaten. Ama onun bunu söyleme tarzı seni ekstra haklı yaptı.10 YorumlaSen şimdi söyleyince daha çok geç bakmaya devam edecek. Seni isteyen, sana ilgi duyan zaten sen söylemeden sana yazıyor olurdu. İlgini bu kadar belli edersen daha çok kaçar senden. Bırak ne zaman yazıyorsa yazsın o yazacak mı diye bekleme sen de hayatına bak onun yaptığı gibi.
40 Yorumla
8 ayYa kim ne derse desin bu umursamazlık ya kusura bakma, tamam farkındayım artık birçok flört aşaması gerçekten iki kişi birbirinden hoşlanıyor diye yapılmıyor ama bana bu doğru gelmiyor. Eğer seni merak etmiyorsa, bir iki kelime yazmaktan acizse, olmaz ya gerçekten olmaz, bilmiyorum ben çok tahammülsüzüm şu sıralar, belki abartı gibi gelebilir ama yok yani olmamalı böyle.
34 Yorumla
Soran8 aygerçekten çok haklısın ben de senin gibi düşünüyorum her dakika bana yazsın benimle konuşsun da demiyorum bunu kendisine de söyledim ama bir mesajıma 2 saat sonra yanıt verdi böyle bir şey olabilir mi ve evdeydi hiçbir işi de yoktu. Şu an flört veya sevgili değiliz daha hiç buluşmadık da o yüzden mi böyle pek umursamıyor bilmiyorum
- 8 ay
İster yüz yüze görüşmüş olun, ister olmayın bence yine de fark etmez. Aşağılarda biri, "ben eve gelince vaktimi mesajlaşarak geçirmek istemem kendime vakit ayırmak isterim" Yazmış. Ama bu saygısızlık bence, iki kelime yazıp 5-10 dk konuşmak bu kadar zor değil, herkes farkında... Dediğim gibi merak eden, ilgi çekici bulan, hoşlanan insan gelir konuşur en azından eve geldim yoruldum şu bu diyebilir.
Soran8 ayİşten çıkınca falan söylüyor eve geldim diye ama hani film izleyeceğim veya oyun oynıcam sana yazarım diye demiyor. Bir de ben başka konuştuğu kişi de var mı acaba diye şüphelendim çünkü takipleştiği kızlar var instada. Ona bunu söylesem ben öyle insan mıyım bu düşündüğün hoş mu falan der ama bilemiyorum
- 8 ay
Ee yani o söylemeyince de sende normal olarak onun mesajını bekliyorsun, sen bilirsin tabii ama bence boş ver bunu iletişimi kes zaten içinde bir şüphe de varmış
İnternet & Teknoloji konusunda 571 cevap paylaştı. Sal gitsin çocuğu. Sen yazma. Bak sana nasıl yazıyor. Neymiş film izliyormuşmuş. Haspam. Yazacak. Diyecek, şunu izliyorum. Gel birlikte izleyelim. Uygulamalar var. Her dk konuşamazsın zaten, okey. Ama demeli en azından şunu şunu yapıyorum diye. Bu sevmesen bile saygıdır yani.
24 Yorumla
Soran8 ayya bir de ben şeyden şüphelendim dün akşam başka birisiyle mi konuşuyor acaba diye düşündüm Instagram‘da takipleştiği bayağı kız var çünkü
Soran8 aymesela 2 saat cevap vermemişti bi mesajıma. 2 saat yazmamak ne ya
8 ayİlişkiye yeni başlamışsınız. ayrıca erkek olan o ve bence de yeterli ilgili göstermiyor. isteyen öyle yapıyorki biz kızlar ne zaman birinden gerçekten hoşlanmasak ve iade eder diye konuşsak onlar çok fazla ilgilenip üstümüze düşüyor. ya da tam tersi gerçekten hoşlanmışsak ve ilerisini düşünüyorsak bunlar onu hissediyor ve yatırım yapma elimden kaçırmıyım moduna girmiyorlar ve çaba sarfetmiyorlar. oyun oynuyorum ne demek. traşa gidicem ne demek. istese uçarak gelir. sen sakın o yazmadan yazma mesafeli ol gerçekten biterse bitsin dersen kafanda da inan o sana daha çok gelir. erkeklerede anlam veremiyorum istemiyorsan oyalama başta bitir. elimin altında olsun diye bir kızın duygularıyla oynama.
13 Yorumla
Soran8 ayçok doğru söylüyorsun. ama söyledim dün kırıldığımı söyledim sana umrunda olmadı bana verdiğin değer bu kadar mı diye. o da kırılacak bişey yoktu olsaydı telafi ederdim yazmış. sonra ben biz neden sesli konuşmuyoruz bu arada dedim o da bilmem yazdı. yarın arayabilirsin dedim müsait olursam ararım yazmış 2 dk aramak çok iş mi gerçekten ya
- 8 ay
sende abartmışsın sen üstüne çok düşmüşsün. sal gitsin bu denyoyu. açma telini filan. çok istiyorsa uğraşsın kalbini kazanmaya.
Soran8 aynasıl abartmışım sesli konuşalım demek öyle mi yani
8 ayBen bu konuları boş buluyorum. Ben arkadaşlarıma yazıp anında cevap beklemiyordum. 2 ay sonra bile yazan oluyor aynı yerden devam etmek lazım. Sen niye geç yazdın gibi sorgulamalar gereksiz işi vardır yazmak istememiştir her şey olabilir bunun için gereksiz buluyorum bu soruları
10 Yorumlaİş yerin de çalışınca zaten yoruluyoruz hem bedenen hem mental olarak, bilgisayar oyunu bizi rahatlatıyor 1, 2 saat vakit ayırmak bile yetiyor bazen 1 film izlemekte.
Yeni tanıştığınız için ciddi bir yola binmediğiniz için pek yazmamış olabilir.10 Yorumla
8 ayHer lafın bir trip ne kadar yorucusun ya. Daha yolun başında boğmaya başlamışsın seninle ilişki çok yorucu olur o da bunu şimdiden gördü. Buluşma muhabbetinden sonra bile her şeyi 💩 edip “neyse ben rahatsız etmiyim oyununu oyna” falan ne gerek var? Kendini de her dk elinde tel. adamdan mesaj bekliyo konumuna düşürdün onu da baydın da baydın.
00 Yorumla
8 aySenin gibiler birine çok değer verdiyini açıkça gösteriyor oda bunu koz olarak kullanıyor nasıl olsa beni istiyor hep yazıyor veya arayıp soruyor, kız her zaman kendini ağırdan alması lazım ama hiç bu ağırdan alma işini beceren yok, bırak kendi haline üstüne düşme bırak o senin üstüne düşsün
00 Yorumla
8 aypek görusmek istemiyor gibi soguk cevaplar yazmiş. bide film izliyceksede hadi sende şu filmi ac uzaktanda olsak ayni filmi izlerseniz sanki birlikte vakit gecirmis gibi olurdunuz. ama pekte birlikte vakit gecirmek ister gibi tavri yok. hem fil izliycem demiş hemde yatcam demiş. yani her işsenden önemli onun icin. istemeyene bahane çok
00 YorumlaKonuşmak isteyen erkek öyle de bir yazıyor ki. Oyun oynasa dahi sen varken oyunu da, filmi de, uykuyu da gözü görmüyor. Konuştuğum kişi sen varken uyku aklıma gelmiyor demişti üstelik sabah çok erken kalktığı halde. Bundan bir cacık olmaz. Sen buna yol ver gitsin oyununu oynasın. Seni önemsemeyen birini bekleyecek halin yok
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
8 ayO karaladigin yerde ne yazıyordu. Ben de yeni konuşmaya başlayınca o kişinin böyle bir baskıyla gelmesinden hiç hoşlanmam. Bence de kirilacagin bir şey yok. Kırılma sebebin kaygılı bağlanan olman. Bence o da anlayışla karşılamış, eğer uzaklasmazsa güvenli bağlanan biri diyebiliriz..
00 Yorumla Ay demeyin şöyle şeyler bu adamlara ya çok itici oluyor çok uzak dişil enerjiden, adam işte bütün gün akşam eve gelince de dinlenecek kendine zaman ayıracak tabi bık bık bık sürekli telefona bakıp mesaj mı yazsın allah aşkına liseli gibi
20 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 331 cevap paylaştı. Güzelce açıklamasını yapmış, burada söyleyebileceğin tek şey "müsait olmadığında dizi film vs izlerken bana bildirirsen memnun olurum" sonuçta sende ondan mesaj beklemezsin ve mesaj da yazmazsın.
09 Yorumla
Soran8 aymesela az önce "müsaitsen buluşalım 1 saate yazmış" direkt. bende yarın daha uygun olur dedim o da yarın traşa gidicekmiş randevu almış. pazar buluşuruz o zaman dedim o da öyle yaparız o zaman yazmış. bende "neyse ben yazıp rahatsız etmeyim oyununu oyna filmini falan izle" dedim o da ne bu böyle yazmış. ne diyim sence
Soran8 ayvalla hak ediyor halen kırgınım ona. ne yazsam şimdi bilemedim ne diyim sence
Soran8 aysana dün gece kırıldığımı söyledim umrunda olmadı bana verdiğin değer bu kadar mı merak ettim gerçekten yazdım o da sana kırılacağın bir şey yok dedim ki yoktu da zaten olsaydı telafi ederdim yazmış
Soran8 ayahahaha cidden doğru söylüyorsun ya. kırılacağın bişey yok diyor ona göre yok olabilir ama bana göre vardı gönlümü alabilirdi almadı. halen de yoktu bişey diyor. ne dicem artık şaştım
Soran8 aybiz neden sesli konuşmuyoruz bu arada dedim bilmem yazmış. bende yarın arayabilirsin müsait olursam konuşuruz yazdım da bilmiyorum ya böyle erkek olur mı
Gizli Üye(30-35)8 ayBenimde flörtüm ilk çok mük konuşuyordu yazıyordu sonra azalınca bende dile getirmiştim bu durumun beni rahatsız ettiğini mutsuz hissettirdiğini ve yavaş yavaş soğuyorum da demiştim devam etmesin o zaman dedi ve bitirmişti bu erkekler neden böyle anlamak zor valla.
00 Yorumlabence zaten çok konuşmak sıkıntı bana işsiz telefon bağımlısı gibi gelir öyle insanlar, bence çok uzatıp kafaya takma. Amacın ondan mesaj beklemek olmazsa daha sağlıklı ilerlersin biraz zamana bırakıp sabredince farkı görebilirsin
07 Yorumla
Soran8 ayhaklısın ama verdiği cevap ne bileyim hiç beni kırıldığımı falan umursamadı gibi
- 8 ay
bi tık umursamazlık var evet, bu onun genel karakteri de olabilir ya da bunu sorgulaman onu daraltmıştır
Soran8 aybugün yazarsa nasıl konuşayım sence soğuk mu normal mi
- 8 ay
normal konuş bence
Soran8 aykonuyu kapat mı dersin yani
- 8 ay
ortada bi "konu" yok ona göre emin ol😄 eğer soğuk davranırsan gene anlamayacak ve anlam veremeyecek normal rutin nasıl konuşuyorsanız öyle konuş bence
Soran8 ayevet ortada bir şey yok ona göre. bende bir daha neden geç bakıyorsun kırılıyorum falan demiyim değil mi artık
8 ayBunu dile getirmek en doğal hakkın, şimdi sana şöyle yapma böyle yapma diyen çok olacak... ben sana söyleyim insan yeni konuştuğu kişiyi merak eder böyle ters cevap vermez... sal gitsin bundan sana yol olmaz.
01 Yorumla
8 ayBence haklı ama her dakika ilgi beklemek çok yanlış ya, aynı şekilde biri bana böyle yapınca asla katlanamıyorum direk uzaklaşıyorum. Bence iki sevgili sürekli konuşmamalı, arada az özlem olmalı.
00 Yorumla
8 ayHer insanın kendi başına zevk aldığı, mutlu olduğu yaşam alanı vardır. Sende arkadaşın o anında mesaj atmışsın. Kafanda çok kurmamalısın. Bir birinize alanlar yaratınki ilişkiniz sağlıklı olsun. Sıkıcı olmasın.
00 Yorumla
8 ayMerak etme, mesajlara geç bakması normal; insanlar yoğun olabiliyor. Önemli olan senin tavrın ve sabırlı olman. Kendini fazla zorlamadan iletişimi doğal akışında sürdür, bu şekilde hem saygı kazanırsın hem de kendini değerli hissedersin.
00 Yorumla
8 ayKırıldım diye belirtmen komik olmuş, biraz daha mantıklı cümleler kurabilirsin, duygularla hareket etme, düşüncelerini mantık süzgecinden geçirmeden sunma karşıya... Daha yeni konuşmaya başlayan insanların böyle talepleri olmamalı.
00 Yorumla
8 ayFilm izlicem demek zor mu gelmiş beyefendiye? Cevap bekliyosun sonuçta, insan Bi ne halt ettiğini söyler. Madem bu kadar değer vermeyecek ne halt etmeye konuşuyo ki senle?
014 Yorumla
Soran8 aybende anlamadım ki. oyun veya film daha mı önemli benden
- 8 ay
O onun kendi alanı. Ama sana söylemesi lazım. Oyun oynicam, film izlicem geç bakabilirim haberin olsun diyebilir. Böyle yaparsa senden böyle tepki almaz. Bana göre bu umursamamak.
Soran8 ayçok doğru söylüyorsun. mesela bi mesajıma 2 saat sonra yanıt verdi. diğer mesajıma 1 saat sonra. böyle şey olur mu
- 8 ay
Diyorum ya sana ne yapacağını söylese sende bilirsin beklemezsin. İşi bitince yazar dersin. Hiç sevmem böyle şeyleri hiç.
Soran8 aybirde ben iyi geceler mesajına sanada yazdım kırıldığımı anlamış mıdır
- 8 ay
Tavır yapmanın âlâsıdır bu. Salk değilse anlamıştır. Ama sen zaten kırıldığını söylemişsin. O da akşam oyun oynuyorum film izliyorum demiş. Kırılmanla ilgili bişe dememiş, kırılacak bişe yok demiş. Yani kırılmış olmanı umursamamış. Onun için önemli olmayabilir ama senin için kırılacağın kadar önemli demek ki. Önemsemesi gerekirdi. Ya nerde halden anlamaz, duygu his nedir bilmez erkek var onları buluyorsunuz. Şöyle ince düşünenlere hiç yüz vermiyorsunuz. Anlamıyorum kadınları yemin ederim. Ama çok kaptırma ona kendini. Beklediğin gibi olmayacak.
Soran8 aydoğru söylüyorsun. birde yarın yazarsa normal mi konuşayım sence soğuk mu
- 8 ay
Bence direk dün sana kırıldığımı söyledim ama umrunda olmadı. Bana, hislerime, yaşadıklarıma verdiğin değer bu kadar mı diye sor. Muhtemelen sinirlenecek ve üste çıkacak, abarttığını vs söyleyecek. Dediğim gibi olursa direk bitir konuşmayı. Bana kalsa şimdi bitir zaten hiç uğraşma. Muhtemelen yapmayacaksın bari kendin gör umursamazlığını diye böyle yap diyorum.
Soran8 ayUmursamaz biri mi diyorsun yani onun için
- 8 ay
Değil mi sence? Sen cevap bekliyosun, o sırada nerde napıyo bilmiyosun. Ama o oyun oynuyor, film izliyor. Buna kırıldığını söylüyosun. Gönlünü almak yerine kırılacak bişe yok diyip geçiyo. Yetmez mi? Narsist özellikleri var onun. Yarın öbür gün bu cevaba gelip demiştin dersin.
Soran8 ayhaklısın biraz değişik birisi. şu an flört sevgili aşamasında da değiliz acaba o yüzden mi pek umursamadı anlayamadım
- 8 ay
Asıl şu an umursaması gerekmez mi? Senle konuşmaya, ilişki kurmaya çalışıyor çünkü.
Alakasız gelecek ama evdekilerle aran nasıl?
Soran8 ayorası da öyle tabi. iyidir neden ki
- 8 ay
Sen gelsene biraa konuşalım şu konuda. Kafan çok karışık, netleştirelim birlikte.
Sana sadece şunu söylim sana kendini kötü hissettiriyorsa sal derim. Sonra eğer geç cevap verdiyse dönüp bi açıklama yapabilir yapmıyorsa çokta umrunda değilsin takılmalık ayağı vardır sen onu iyi bi ezikle sonra sal gitsin benden demesi bu böyle devam eder defteri sen kapat o degil yoksa sinirinden ağlarsın
10 Yorumla
8 ayOnlara göre normal ya bir süre sonra sevmiyorlar mesaj yazmayı falan bizim gibi değiller
10 Yorumla
8 ayBöylesi ilgisiz erkeklerin neden peşinden koşarsınız ki?
13 Yorumla- 8 ay
Ters psikoloji erkekler çok ilgili olunca da kadınlar kaçıyor 😄
- 8 ay
Hele o yüzden güler yüzlü ilgili olmamam gerekiyor. Hiç sevgilim olmadı demek bu yüzden
@aklımdadelısorular12
- 8 ay
Herkes bı acayip ya 😄😄 çok düşünmemek lazım
8 ayErkekler bunaltılmayı sevmez. Hele ki ilk etapta ama bundan olmaz baştan belli. Resmen sıradan biri muamelesi yapıp baştan savma konuşuyor.
017 Yorumla
Soran8 aydoğru söylüyorsun. ama söyledim dün kırıldığımı söyledim sana umrunda olmadı bana verdiğin değer bu kadar mı diye. o da kırılacak bişey yoktu olsaydı telafi ederdim yazmış. sonra ben biz neden sesli konuşmuyoruz bu arada dedim o da bilmem yazdı. yarın arayabilirsin dedim müsait olursam ararım yazmış 2 dk aramak çok iş mi gerçekten ya
- 8 ay
Tekrar söylüyorum ben de sürekli yazışmayı özellikle de sesli ve görüntülü görüşmeyi falan sevmem. Ama böyle tersleyerek konuşamaz yani bir de yeni başlamışken senin gönlünü yapmak önceliği olmalı. Kim haklı kim haksız önemli değil, kırıldım diyorsan üzerine düşmeliydi.
Soran8 ayevet dediğin gibi olması gerekiyor ama o bilmiyorum değişik birisi. ben acaba başkasıyla daha mı konuşuyor diye şüphelenmiştim. sence olabilir mi
- 8 ay
Evet olabilir veya senden hoşlanmıyor olabilir. Bazı erkekler hiçbir şey hissetmese bile sırf kız olduğu için konuşmayı kesmezler tamamen. Sen şu anda değer görmüyorsun ve bence pişmanlık duyacağı şekilde güzel bir veda ile yol vermelisin ona.
Soran8 ayama buluşmak istiyor? madem başka konuştuğu var neden sürekli buluşalım mı diye yazıyor ki
- 8 ay
Erkekte doyumsuzluğu nedir bilir misin? İmkanı olsa çoğu erkek en az 10 kişiyle aynı anda sevgili olur
Soran8 aybirde ben sana başından anlatayım biz normalde 25 gün önce konuştuk bunla. O zaman daha da soguktu mesajları kısaydı uzatmıyordu sohbeti daha kötüydü yani ve sohbeti kesmiştik. Perşembe gün biz bununla çarşıda karşılaştık birbirimizi gördük pazartesi günü de bu bana mesaj attı nasılsın diye biz öyle yeniden konuşmaya başladık. beni gerçekte görünce beğendi sanırım. ama sonra yine böyle konuşmaya başladı işte
- 8 ay
Sorun sen değilsin öncelikle buna odaklan. Bu şahıs güvenilecek ve ömür verilecek biri değil. Sorumluluk falan alamaz. Sen de takılmalı gözüyle bakıyorsan bir şey diyemem ama bununla mutlu bir gelecek kurma şansın yok. Oyunları ve filmleriyle mutluluklar dile. Her şeyi anlayış göstererek hem kendine olan saygını yitirme hem de onun gözünde çaresiz görünme. Daha fazla bilgiye ihtiyacım yok zaten bu anlattıklarından çok net bir şekilde anlayabiliyorum olmayacağını.
Soran8 ayhaklısın. birde ben 19 yaşındayım o 25 bu yüzden mi pek ciddiye almaması da acaba
- 8 ay
Yaş farkınız da fazlaymış. Sen 30 o 36 olsa normaldi ama senin yaşın gereği doğru bir ilişki değilmiş zaten. Üzerinde duracak pek bir şey yok. Ben olanı ve olacakları söyledim. Ne yapacağına karar verecek olan sensin, benden bu kadar.
Soran8 aypazar günü için tamam demiştik. hiç buluşmayım mı sence son olarak? ve nası kapatabilirim sohbeti
- 8 ay
Şimdi de benim işim var evde boş boş oturup kahve içicem gelemiyorum falan diyerek onu bozabilir ve empati kurmasını sağlayabilirsin. Istersen görüşüp tartıp kafanda iyice oturtup öyle de karar verebilirsin sen bilirsin.
Soran8 aybilmiyorum ya görüşsem bile ikinci buluşmanın olacağı kesin mi sanki
- 8 ay
Kendine saygın varsa olmaması gerek zaten
Soran8 aysence başka konuştuğu da mı var o yüzden mi böyle dengesiz davranıyor
- 8 ay
Bilemem adamı tanımıyorum ama hiç içime sinmedi, sizden olmaz gibi. Benim söyleyeceklerim bu kadar, iyi günler
Soran8 aymesela bugün hiç mesaj atmadı şaka gibi ya
8 ayBu koyvermiş gibi kendimi gördüm cevaplarında. İstemiyor bence olmasa da olur , kaybedecek neyim var kafası. İnsan sevdiği için mücadele eder sevmediğini de böyle ifade eder.
00 YorumlaKadınlar böyle işte, hayatlarinda ona değer veren erkekleri böyle atarlar. Başka adam olsa seni azarlardi eminim "stir git" falan da yazardi
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.
8 ayBiz kızlar için önemli bir konu ilgilenip sormasını isteriz erkekler öyle değil sanırım biz de mi sorun onlarda mı seven erkek böyle yapar mı yapmaz mı değişik
00 Yorumla
8 ayHer dakika yazmasını beklemezsen kendine ait bi hayatın olursa o ilişki olur. Biz kızlar hep konuşalım hep görüşelim her dk mic mic istiyoruz. Karsindaki ice dönük birisi de olabilir bence üstüne gitme her dk konuşmaya çalisma. Eger sen sürekli konuşmak istiyorsan da bunu ona söyle ben günde şu kadar konuşmak istiyorum diye
01 Yorumla- 8 ay
Onu bunu bosverde bu guzellik ne
- İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.
8 ayOldukça anlayışlı karşılamış bu kibirli hareketi. Evet başkasının zamanına hakkın olduğunu düşünmek kibirdir.
02 Yorumla
Soran8 ayderken ben mi kibirli yazmışım
- 8 ay
Devamında yazdım sebebini.
8 ayDemek ki istemiyor.
00 Yorumla
8 ayknk sen haklısın sadece bundn sonra çok takma yazma dakkasında o kadar fazla açık etme duygularını
015 Yorumla
Soran8 ayartık öyle yapıcam. birde yarın yazarsa normal mi konuşayım sence soğuk mu
- 8 ay
şimdi şöyle önceden nasıl konuşuyodunuz aşkım diyomusun mesela ona göre dicem
Soran8 aykız yok. biz yeni konuşmaya başladık flört bile değiliz
- 8 ay
he anladım şimdii tm o zaman çok soğuk davranma mesela nasılsın dedi sana sen ne "iyi." diyip bırak ne de "benn iyim sen nasılsınn" de şey de normal ol " iyi sen" bu şekil devam et anlatmışımdır umarım erkekler fazla ilgi sevmezz
Soran8 ayzaten o yazmadan yazmıyorum. biraz samimi davranır gibi oldum onda da pişman etti. daha soğuk yazıcam o yüzden hak etmiyor
- 8 ay
ama mesajları kaba kaçmış yine bence dediğin gibi yap soğuğa yakın normal ol en azından bir süre böyle devam edin zaman önemli
Soran8 aycuma buluşalım demiştik mesela buluşayım mı sence
- 8 ay
ne zamandır konuşuyosunuz güveniyosan buluş tabi
Soran8 aygüveniyorum aynı ilçedeniz de. bu mesajlarına gıcık oldum beni umursamıyormuş gibi davrandı
- 8 ay
ben artık yatayım dedikten sonra da net yatmamıştır diyim sana cuma işini erteleyebilirsin en azından az daha sıcak davranana kadar
Soran8 ayama memur ya. sabah 8 de işe gidiyor
- 8 ay
ya yatsa bile soğuk bi kapanış olmuş özür dilemesini beklemiyozda aynen bakamadım kusura bakma falan deseydi bi keşke sana diyom sana zamanla daha sıcak davranır yeniymişsiniz zaten fazla ilgi gösterme o kdrrr
Soran8 ayaynen işte flört falan değiliz diye mi böyle umursamadı bilmiyorum. belki buluştuktan sonra bişeylere karar veririz ona göre davranır demi
- 8 ay
evet öyle sıfatlar oturmamış daha mesela sevgili olursanız ilgisizsin de istediğin kadar da şimdi erken onun gibi yani sev olursanız da at istediğin kdr trip ksksjsjsj
Soran8 ayya bir de ben şeyden şüphelendim dün akşam başka birisiyle mi konuşuyor acaba diye düşündüm Instagram‘da takipleştiği bayağı kız var çünkü
Haklı çocuk gibi 7/24 mesaj atamaz. Ama bazı insanlar sana zaman yaratır. Bazı insanlar olan zamanını ble vermez.
00 Yorumla
8 ayE daha manita değilsiniz sadece konuştuğun birine geç yazıyorsun denmez bence. Ha o da fszla tepki vermiş kabalık direk konuşmayı bitirmek
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 512 cevap paylaştı. Biraz akışına bırakmak lazım çünkü daha çok yeni siz şimdiden böyle yaparsanız 3 vakte film kopar sıkma çoçuğu çok değil zamanla belli olur
00 Yorumla
8 ayBu arkadaş canı isteyince mesaj yazıyor herhalde:) oyun film falan bahane. yazmak isteyen yazar :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 aySana bir şey diyettim mi, bu kadsr oyun oynuyorsa başkasına değil hep kendine vakit ayırıyorsa yolları ayır. Çok öğün oynayan adamdan hayır gelmez.
011 Yorumla
Soran8 ayoyun oynadığı veya film izlediği kesin mi onu da bilmiyorum. başkasıyla konuşmadığına nasıl emin olucam
Cevap sahibi8 ayYani ancak telefonunu karıştırırsan anlarsın. Ama şüphe varsa hiç uzatma canını sıkma.
Soran8 aybirde o sadece napıyosun diye gün içinde mesaj atar biraz konuşuruz. sonra iyi geceler deriz birbirimize o kadar. buluşmak istiyor ama
Cevap sahibi8 ayCanım boş ver böyle biriyle ne buluşacaksın ne konuşacaksın? Zana vakit ayırıp tanımaya bile çalışmıyor. 40 yıldır tanışıyor gibi sadece napıyorsun ne ediyorsun iyi gecelerle tanıyamazsın. Ben olsaydık devam etmezdim
Soran8 aymesela az önce "müsaitsen buluşalım 1 saate yazmış" direkt. bende yarın daha uygun olur dedim o da yarın traşa gidicekmiş randevu almış. pazar buluşuruz o zaman dedi. bende "neyse ben yazıp rahatsız etmeyim oyununu oyna filmini falan izle" diyim mi
Cevap sahibi8 ayHayır hiç öyle şeylere girme derim. Öncelikle laf sokmak yerine daha net ve mesafeli ol. Görüşmemekle iyi etmişsin. Boş vaktinde seni çağırmak yerine sana özel vakit ayırsın ve dolu dolu geçirsin. Yani bu konuşmalar falan pek ciddi ve düzgün biri gibi gelmedi
Soran8 aybugünde hiç mesaj atmadı şaka gibi ya
Cevap sahibi8 ayDaha neyi bekliyorsun yol vermek için. Kadınlar ilgi ister, ilgi vermeyecekse niye konuluyorsunuz
Soran8 ayAma şöyle bir karakteri var bugün hiç yazmadım demez yarın akşam bana mesaj atar yarın buluşuyor muyuz diye çok değişik birisi ya o zaman ne diyebilirim sence
Cevap sahibi8 ay2 gin yazmayıp sonra görüşmek için yazıyorsa seni cepte tutuyor vakit ayırdığı başkaları vardır. Yasatsa cevap bile verme mesajı sil numarasını sil bir şaşırsın.
Soran8 aybuluşsak ne konuşacağız ki ben onu anlamıyorum birde
8 aySen güzel bir şekilde yazmışsın.
Onda var bir sıkıntı.
Anlayış önemli bir şey. her şey den önemlisi anlayıştır.00 Yorumla
8 aySıradanlaştığınız her masayı terkedın kendızı degerlı hissetcegıniz ilerideki masalarda hep bır sandalyenız olacaktır.
04 Yorumla- 8 ay
Baya iyiymiş bu söz
- 8 ay
Tesekkur ederım umarım kendınıze pay almışsınızdır
- 8 ay
Aldık 🤣
- 8 ay
Gorucez :)
8 ayCevap yazmak çok zor değil filmini sonra da izlerdi
02 Yorumla
Soran8 ayya bir de ben şeyden şüphelendim dün akşam başka birisiyle mi konuşuyor acaba diye düşündüm Instagram‘da takipleştiği baya kız var çünkü
- 8 ay
O kadar çok kızla takipleşiyorsa bırak bence
- İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.
8 ayAdam haklı sen istiyorsun ki boş vaktini benimle geçirsin de adamın senin dışında da bir hayatı var
00 Yorumla İyhhh irite bir konuşma tarzı
Bence yol ver gitsin.
Sana zaman ayırmak istemiyor o kadar belliki
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.
8 ayTüm zamanımı seninle paylaşamam, kendi hayatımdan da memnunun uğraşacak başka işlerim de var demiş açıkçası
00 Yorumla Şimdiki ilişkiler çok berbat ya. Senin söylemen yanlış onun davranışı yanlış, yanlış üstüne yanlış.
00 Yorumlahaklısın, ilgisiz partner sendromu..
sen hassas naif, o odunvari kalas türü
sen duygusal, o mantıksal
00 YorumlaEn azından haber verebilirdi ki iletişimin başlarında hoşlanan erkek daha fazla ilgi gösterir yazar. Facia bu çocuk.🚩
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 658 cevap paylaştı. Haberleşmek önemli tabi. En azından film izlicem oyun oynayacam diye haber verebilirdi. İlgisizlik böyle oluyor.
00 Yorumla
8 ayBırakında insanların kendine ait vakitleri kalsın kendilerine zaman ayırsınlar
05 Yorumla
Soran8 ayben zaman ayırmasın demiyorum ama 2 saat sonra cevap vermek de fazla değil mi
- 8 ay
Yani en azından haber verebilirdi saygısızlık etmiş öyleyse
Soran8 ayevet işte. 10-15 dakikayı yarım saati anlarım ama 1-2 saat de fazla yani
- 8 ay
Dalmıştır boş ver insan bazen yorgunluktan stresten dalabiliyor
Soran8 aybirde ben iyi geceler mesajına sanada yazdım kırıldığımı anlamış mıdır
8 ay4 saatte bi yazılmaz 40 dk da 1 saatte bi normal ama ilgisizlesmis duruyor
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 844 cevap paylaştı.
8 ayÖffff tam bir g.. t lalesi bırak şunu. Büyüsün de gelsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayİstemiyor seven erkek yapamayacağı şey yok vakit de bulur nakitte bulur gelmek isterse gelirde erkek kafasına koyduğunu yapar yapmak istemiyor dönüp uyumuş
10 YorumlaArka kapısı efil efil esiyor arkadaşın erkek adam trip atar mı
10 Yorumla
8 ayGeç mesaj ve Oyun+Film :)) kaçarak uzaklaş🙂
10 Yorumla
8 ayKafa ütülemişsin ya da sıkıcı olmuşsun. Normal. Kaçıyor senden
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 822 cevap paylaştı. Bir iki adım geri at bence o yazmadıkça yazma eğer çok bogarsan kaçar rahat bırak
00 YorumlaAyıp vallaha bir hanımefendiye böyle yazılmaz bence değil mi kız? @Rüyayenidengeldi
00 Yorumla- Devamını Gör (94)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 