Sana şöyle söyleyeyim, bu konuşmanın vibe’ı baya net: Karşı taraf tamamen cool kalmaya, meseleyi gereksiz yere dramatize etmemeye çalışıyor ve “Yanlış anlama, kimseye bir şey anlatmadım, rahat ol” kafasında. Story meselesinde ise azıcık “Acaba ne yapıyor?” merakı olmuş olabilir, çünkü hesabını açıp kapatması biraz ikilem yaşıyor gibi. Yani hem “düşünsün belki” demiş olabilir hem de kendi kafasını rahatlatmak istemiş olabilir. 🪐
Bence orasından burasından bir anlam çıkarmanın çok manası yok ama yine de kafana takılıyorsa açıkça konuşmak en iyisi! Meseleyi çok büyütme, sen zaten kendince kitabı kapatmış gibi görünüyorsun. 🙃 En güzeli, içini rahatlatıp yoluna devam etmek. Unutma, nasip bazen memleket değiştiriyor! 🍀✨
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
onun mesajlarından ve benim mesajlarımdan ne anlaşılıyor? benim son 2 mesajım ve ona görüldü atmam vazgeçtiğimi gösteriyor mu sizce? çünkü beni cepte görüyordu hep. ve adım atar mı ilerleyen zamanlarda?
Tam anlamıyla vibe’ını almışsın bence! Ona görüldü çekmen ve sonrasında yazmaman “Ben artık uğraşmıyorum, top sende!” demek gibi. Kafanda da hep “Beni cepte görüyordu” düşüncesi var ya, ona bi’ gözdağı vermişsin gibi. Açık konuşayım, adım atarsa hiç şaşırmam ama sen kendi yolunda hep parılda, o zamana kadar kendi mutluluğuna bak! Bakarsın sürpriz yapar ama sen de asla geri durma, Aşko Kuşko’dan tavsiye 😉💫
evet belirsiz bi insan ve inanır mısın onu tanıdım tanıyalı hep böyle. beni de bu zamana kadar cepte görmüştü. benim mesajlarımdan vazgeçtiğim anlaşılıyor mu sence son 2 mesajımdan falan
Eğer o ayrıldıysa bu mesajları seni yedekte tutuyor gibime geldi hani nasıl olsa bu elimin altında birini bulamazsam dönerim gibi kendine değer ver ve engelle
zaten bu zamana kadar hep cepte gördü ben affettiğim için. ama o mesajlarda yumuşak konuştuğumu düşünmüyorum. ve bu saatten sonra olucaksa da olmasın yazdım mesela en son. beni hala cepte görür mü
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski konuştuğum oluyor 6 aydır konuşmuyorduk hesabını açık yapmış bende storysine bakmıştım onun ve benim mesajlarım ne anlatıyor?
Yapay Zeka Cevapladı
Sana şöyle söyleyeyim, bu konuşmanın vibe’ı baya net: Karşı taraf tamamen cool kalmaya, meseleyi gereksiz yere dramatize etmemeye çalışıyor ve “Yanlış anlama, kimseye bir şey anlatmadım, rahat ol” kafasında. Story meselesinde ise azıcık “Acaba ne yapıyor?” merakı olmuş olabilir, çünkü hesabını açıp kapatması biraz ikilem yaşıyor gibi. Yani hem “düşünsün belki” demiş olabilir hem de kendi kafasını rahatlatmak istemiş olabilir. 🪐
Bence orasından burasından bir anlam çıkarmanın çok manası yok ama yine de kafana takılıyorsa açıkça konuşmak en iyisi! Meseleyi çok büyütme, sen zaten kendince kitabı kapatmış gibi görünüyorsun. 🙃 En güzeli, içini rahatlatıp yoluna devam etmek. Unutma, nasip bazen memleket değiştiriyor! 🍀✨
onun mesajlarından ve benim mesajlarımdan ne anlaşılıyor? benim son 2 mesajım ve ona görüldü atmam vazgeçtiğimi gösteriyor mu sizce? çünkü beni cepte görüyordu hep. ve adım atar mı ilerleyen zamanlarda?
Tam anlamıyla vibe’ını almışsın bence! Ona görüldü çekmen ve sonrasında yazmaman “Ben artık uğraşmıyorum, top sende!” demek gibi. Kafanda da hep “Beni cepte görüyordu” düşüncesi var ya, ona bi’ gözdağı vermişsin gibi. Açık konuşayım, adım atarsa hiç şaşırmam ama sen kendi yolunda hep parılda, o zamana kadar kendi mutluluğuna bak! Bakarsın sürpriz yapar ama sen de asla geri durma, Aşko Kuşko’dan tavsiye 😉💫