Merak ediyorum her zaman erkekler kadınlara yazıyor?

Hep erkek kadına yazıyor ve kadınlarda çoğuna cevap yazmıyor belki de hiç birine yazmıyor. Böyle olması hoşunuza gidiyor mu yani kendinizi değerli hissediyor musunuz o kadar kişi yazıyor sonuçta? Hiç bir kadının bir erkeğe yazdığını görmedim ve gördüğüm erkeklerde genelde yakışıklı veya zengin birileri oluyor tabi ünlü olan kişilere de yazıyor kadınlar. Siz hiç böyle kendi halinde olan birini görünce sosyal medyada yazmazmısınız öyle kişilere? Sosyal medyanın amacı yeni insanlarla konuşmak oluyor genellikle ama kadınların geneli mesajlara cevap yazmayınca erkek te başka başka kadınla konuşmak istiyor bu sefer de ismi "kardeşim" falan oluyor ya da başka bir hoş olmayan kelime ile hitap ediliyor bu açıkçası hoş değil. Kendi cinsimi korumuyorum elbette onlarında pislik yanı var ne yazık ki ama ben düzgün olupta kızlara yazan ve cevap alamayan erkekler adına bunu yazıyorum ve cevaplarınızı merak edip sebebini öğrenmek istiyorum. Zengin, yakışıklı, ünlü kişiler düzgün insanlar mı ki onlara öncelik tanınıyor? Cevaplarınızdan dolayı teşekkür ediyorum şimdiden.
Merak ediyorum her zaman erkekler kadınlara yazıyor?
Cevapla