Telepati gerçek olsaydı iletişimde olunan kişinin sesini mi duyardık yoksa bir duygu olarak kendi sesimizlee mi anımsardık?

Biraz ütopik bir soru ama bir iki cümle ile yorumlarsanız sevinirimm :D

Telepati gerçek olsaydı iletişimde olunan kişinin sesini mi duyardık yoksa bir duygu olarak kendi sesimizlee mi anımsardık?
Cevapla