Telepati gerçek olsaydı iletişimde olunan kişinin sesini mi duyardık yoksa bir duygu olarak kendi sesimizle mi anımsardıkk? k?

Telepati gerçek olsaydı iletişimde olunan kişinin sesini mi duyardık yoksa bir duygu olarak kendi sesimizle mi anımsardıkk? k?
Cevapla