Telepati gerçek olsaydı iletişimde olunan kişinin sesini mi duyardık yoksa bir duygu olarak kendi sesimizle mi anımsardık?

Biraz ütopik bir soru ama bir iki cümle ile yorumlarsanız sevinirim :D

Telepati gerçek olsaydı iletişimde olunan kişinin sesini mi duyardık yoksa bir duygu olarak kendi sesimizle mi anımsardık?
Cevapla