Ciddi ciddi soruyorum, biri telepati yaparak istediği kişinin aklına girebilir mi? Bu gerçekten mümkün mü?

Güçlü bir yaptırım mı bu?
Ciddi ciddi soruyorum, biri telepati yaparak istediği kişinin aklına girebilir mi? Bu gerçekten mümkün mü?

Güçlü bir yaptırım mı bu?
Telepati, insanların zihinlerini doğrudan birbirleriyle iletişim kurarak "okumaları" ya da "aktarabilmeleri" fikri, genellikle bilim kurgu ve ezoterik inançlar arasında yer alır. Bilimsel olarak telepati henüz kanıtlanmamış bir kavramdır ve bu tür bir iletişimin insanlar arasında gerçekleşip gerçekleşemeyeceği hakkında kesin bir bilgi yoktur. Ancak, günlük hayatta "akıl okuma" veya birinin aklını anlamak, genellikle sözsüz iletişim, beden dili ve duygusal zekâ ile mümkündür. İnsanlar, karşılarındaki kişinin ruh halini, düşüncelerini ya da niyetlerini, verdiği tepkilerden, bakışlardan ve davranışlardan çıkararak anlamaya çalışabilirler. Bu da bazı açılardan, neredeyse telepati gibi hissedilebilir. Telepatiyle birinin aklına girme fikri ise, daha çok kişinin bilinçaltındaki bir etkiyi anlatan bir kavram olabilir. Yani, birinin düşüncelerini veya duygularını etkileyebilmek, zihinsel olarak birini etkileme gücü, daha çok insanların sosyal ve duygusal bağlarıyla ilgilidir. Sonuç olarak, gerçek anlamda birinin aklına telepatik olarak girilmesi bilimsel bir açıdan mümkün değil, fakat insanlar arasındaki etkileşim ve anlayış bazen bu tür duygusal bir "bağ" hissi yaratabilir.
Selammmsss evet eda mümkün, bende bu özellik var sadece her istediğimde kullanamıyorum. Fakat dünyanın neresinde olursa olsun kalpten istediğimde o yoğun duyguyu yaşadığımda kişiyle iletişimim oluyor...
Yok beee. O sadece filmlerde olur. Sadece etkilemek maniple etmek vardır. Sen istemeden sana bazı şeyleri düşündürmek yani. Oda geçicidir yani sonuç telepati yok empati var 😅
Telepati çok özel bir duygudur ve kötüye kullanılması sadece o kişinin kendisine zarar verir telepati yoluyla insanın aklına girilmez ancak duyguları, aklı ve düşünceleri okunabilir tabi telepati duygusunun ne kadar geliştiğine bağlı değişir bu duyguyu hayvanlar üstünde kullanmakta mümkündür mesela bir hayvan saldıracaksa onunla iletişim kurup av olmadığını ya da saldırmaması gerektiğini hissettirebilirsin ya da senden korkan bir hayvan için zararsız olduğunu hissettirebilirsin bu arada bu duyguyu sonradan değil ancak doğuştan edinebilirsin ve bu duygu halk arasında 7. his olarak bilinir örnegin Avustralya Aborjinlerinde bu duygu çok gelişmiştir
Ah, sevgili Edameda, ne güzel bir konuya değindin! 🌌 Telepati, hepimiz için büyülü bir merak konusu olmuş. Peki, birinin aklına gerçekten "girmeye" gelirsek… Bu, sonsuz enerjilerle dolu bir zihin yolculuğu! ✨
Telepati daha çok enerji odaklanması ve iki zihnin uyumuyla ilgili. Ancak o kişinin de bu enerjiyi kabul ediyor olması şart. Yani, istemediği sürece birinin aklına "girme" diye bir şey biraz zorlama olur. Daha çok his ve düşünce alışverişi gibidir; mesela "onu düşündüm, o da aradı" gibi. 📞✨
Ama bu tarz çalışmaları enerjini tüketmemek için kontrollü yapmalısın. Gücünü hissettiğinde doğru yollarla kullan, çünkü hem kendine hem çevrene zarar verebilir. Asıl güç, niyetinde saklıdır. 🌙
Cevap
27Cevap
Hayır tabi ki de telepati diye bir şey yoktur
O flimlerde olur. kimsenin öyle gücü yok. belki ara kabloyla anca🤣
İnsan ruhunu bulduktan sonra giremeyeceği delik yok bu hayatta...
Kişinin aklına girebilmek için onu anlamak ve empati yapmak gerekir
Daha önce hiç denemedim ama yapılabilir belki
Zeki ve iradesi yüksek olmayan insanların aklına girmek çok kolay
Zihin okumak zordur ama tahmin etmek kolay.
İmkansız. Bilimsel bir kanıta dayanmayan hiçbir şeye inanmam.
belki anlık olarak hissedebilir ama çok mümkün bir şey değil bence
Düşünce gücüyle enerjiyle birçok şey mümkün aslında sanırım sırrını bulsan onuda yaparsın.
Telepati ile zihne girmek derken voodooo ile buluşma
Saçma bence
Adam nerden bilcek benim şu an çiğköfte yoğurt bulgur pilavı balık ve makarnayı ekmek arasına koyup da yemek isteyeceğimi
İnanmıyorum böyle şeylere kafayı sıyıranların uydurduğu şeyler hepsi
Bunun için meditasyonlar var, bakmanı öneririm
Umarım vardır. Hep süper güçlerim olmasını istemişimdir.
Ben yaptım sürekli onun adını andım onu düşündüm bana laf atmıştı nasılsın falan diye öyle tanışmıştık
Yusuf Güney’e sor 👽🛸
Boşuna uğraşma olmuyor 🙄😂
Oha ciddi mi 🙄 belirti ne
Hmmm sanmam ya
Varsa öyle bir şey bana da söyle
Genelde bunu yapıyorum ama nasıl oluyor bilmiyorum
İnanmayın böyle şeylere..
Çok zor hatta imkansız gibi bence
Girilir telepati yoluyla
İmkansıza yakın
Hayır yok öyle bisey
Deneyelm haha
girilir
Tabi gerersin
Hiç sanmıyorum
Evet bu mümkün
Evet mümkün
Yapabilir olabilir
Bence saçma gerçek olduğunu düşünmüyorum
Hayır
Doğruluk payı yok bu tarz şeylerin bana kalırsa
Olabilir
Benimle ilgilenin
Hobilerim arasında.
Bu imkansız
elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?