Spotify çok gereksiz lüzumsuz bir uygulama değil mi sizce?

Bence uygulamayi kuranlar sahtekar para avcısı insanlar. Müzik için bir uygulama kuruyorlar içine reklam koyuyorlar sonra o reklamlardan milletin rahatsız olacağını bildikleri için premium üyelik oluşturuyorlar insanlardan para koparıyorlar insanlar da zar zor kazandığı parayı bunun gibi sahtekarlara veriyor. Çok saçma. Spotify indirip reklamlar yüzünden sinirimi hoplatacagim yerde gider internetten indirip mis gibi ücretsiz dinlerim sinir bozucu reklamlar olmadan. Çok saçma ve gereksiz kapansa yeri var.
Spotify çok gereksiz lüzumsuz bir uygulama değil mi sizce?
Cevapla