Bir erkeğin tanımadığı bir kıza sosyal medyadan sabah 4.30-5 gibi mesaj göndermesi yakışıksız bir davranış mı, normal mi?

"Selam, naber" tarzı bir mesaj değil ya da sapıkça bir şey değil, yanlış anlamayın. Bir konu hakkında bir metin göndermiş. Bence samimi olunmayan bir insana mesaj gönderirken saate dikkat etmek gerekir, aksi görgüsüzlük gibi geliyor bana. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bir erkeğin tanımadığı bir kıza sosyal medyadan sabah 4.30-5 gibi mesaj göndermesi yakışıksız bir davranış mı, normal mi?
Cevapla