Sizce bir kadın bir erkeği tanımak amacıyla ona mesaj atabilir mi? bu normal mi?

Tanışmak istediğim biri var fakat adım atmaktan çekiniyorum açıkçası. Siz olsanız adım atar mıydınız? Ya da erkeklere soruyorum size mesaj atan bir kadına nasıl yaklaşırsınız ne düşünürsünüz?
Sizce bir kadın bir erkeği tanımak amacıyla ona mesaj atabilir mi? bu normal mi?
Cevapla