Nişanlı, sözlü erkeklerin tanımadıkları bir kadınla arkadaş olarak muhabbet etmesi, mesajlaşması normal mi?

Ne diyorsunuz. Tabiki arkadaş olabilir gecmisten tanıyordur ama gerek var sizce. Bir arkadaşım yaşadığın şehirde bir arkadaşım var çok yardımcı olur numarani vereyim neye ihtiyacın olursa güvenip ara hemen yardımcı olur dedi. Teşekkür ettim tamam dedim. Verdi numaramı mesaj attı Adamla bütün gün konuştuk mesajlastik. Gün içinde yazdı görüşelim diye konuştuk sonra ben nisanlaniyorum falan dedi. Bende bu kadar zamani git o kadına ayır o zaman ben rahat edemem hiçte istemem hayatimdaki adamın tanımadığı bir kadınla bütün gün yazismasini görüşmeyelim teşekkür ederim dedim. Insanlarin iyi niyetine karşı Biraz hata mı yaptım sizce
Nişanlı, sözlü erkeklerin tanımadıkları bir kadınla arkadaş olarak muhabbet etmesi, mesajlaşması normal mi?
Cevapla