Twitterda takipleştiğin ama tanımadığın birine (karşı cins) gece 2-4 gibi mesaj atmak yanlış değil mi?

öyle biri mesaj atmış da bana twitterdan. tamam twitterda, whatsapp veya sms gibi anlık bildirim sesi gelmiyor ama yanlış yine de o saate mesaj göndermek bence

Twitterda takipleştiğin ama tanımadığın birine (karşı cins) gece 2-4 gibi mesaj atmak yanlış değil mi?
Cevapla