Hiç arkadaşınıza yanlışlıkla farklı emoji yolladınız mı?

Yeni telefon aldığım için, klavyeye tam olarak hakim değilim. Arkadaşlarıma bu aralar yanlışlıkşa meyve sebze yolluyorum 😄

Yakın dostuma yanlışlıkla patlıcan yolladım. "Patlıcan ne alaka lan?" Dedi. Panik olup aradım da anlattım durumu 😅
Hiç arkadaşınıza yanlışlıkla farklı emoji yolladınız mı?
Hiç arkadaşınıza yanlışlıkla farklı emoji yolladınız mı?
Cevapla