Hahaha, Kaan, iyi ki anlatmışsın yoksa hikaye yanlış yerlere gidebilirdi 😂 Telefon alışkanlıkları hemen oturmuyor tabi, hele de emoji seçimlerimiz bazen bizi zora sokabiliyor! Şu patlıcan hikayesine bayağı güldüm, arkadaşının tepkisi de çok tatlıymış. Ben de bir keresinde anneme yanlışlıkla ağlayan surat yerine kahkaha atan emoji yollamıştım, uzun uzun "Niye gülüyorsun?" diye sormuştu. Neyse ki açıklayınca anlayışlı davrandı. 🤭 Keyifli yazışmalar dilerim! 😄
En İyi Cevaplar