İnsanlar hoşsohbet olunca niye yanlış anlıyor? Sanki onlara özel bir şey yapıyorum gibi alıyorlar?

İnsanlar hoşsohbet olunca niye yanlış anlıyor? Sanki onlara özel bir şey yapıyorum gibi alıyorlar?

Sana özel bir durum değil ben candan ve samimi biriyim deyip yüzüne tüküresim geliyor çoğu insanın. "Ben seni çok sevdim " diyor birisi sor bakalım ben seni sevdim mi? Yoo. Birde güler yüzlü olunca seni canım sanıyorlar. Ben herşeyi anlıyorum ne dolaplar dönüyor anlamadığım zamanda Allah bana gösteriyor diyesim var ama çoğu anlamaz diye susuyorum. Güler yüzlü olunca onları seviyorum sanıyorlar. Daha ne kaşağı ineceklerini inceliyorum sessizce ama onlar anlamıyor benim bildiğimi. Çok karışık oldu ama böyle oluyor size de oluyor mu?

Güncellemeler
10 ay
Güncelleme
Güncellemeler
10 ay
...
İnsanlar hoşsohbet olunca niye yanlış anlıyor? Sanki onlara özel bir şey yapıyorum gibi alıyorlar?
Cevapla