Whatsap kullanıyorum ama konuştuğum kimse yok bişey paylaşmıyorum tüm gün başkalarının mutluluğunu izliyorum uygulamayı silsem mi?

Whatsap kullanıyorum ama konuştuğum kimse yok bişey paylaşmıyorum tüm gün başkalarının mutluluğunu izliyorum uygulamayı silsem mi?
Cevapla