Whatsapp hariç hiçbir sosyal medyada yokum bu beni tuhaf bir insan mı yapar?

Özel hayatı seviyorum mahremiyet çok değerli benim için yok gezdiğim yerleri atayım yediğim yemeyi atayım sevgilimi atayım millete yazayım millet bana yazsın hiç benlik değil whatsappta arkadaşlarımla konuşayım diye duruyor onuda silmiştim de yükle dediler😂 Sevgilim olsun gittiğim yerler olsun hep gizlidir bu hoşuma gidiyor ne anonim uygulamalar ne twitter ne instagram snap bilmem ne hiç yokum insanlar bunu tuhaf karşılıyorlar instagramım yok diyince bi aaaa demeler falan bence güzel bana iyi geliyor huzurum var sosyal medya stres veriyor mahremiyetime ters sizce gerçekten tuhaf biri mi yapar beni aklıma taktım biraz?
Whatsapp hariç hiçbir sosyal medyada yokum bu beni tuhaf bir insan mı yapar?
Cevapla